یک‌شنبه 3 تیر 1403

سپاه پاسداران

سپاه پاسداران

خبرگزاری تسنیم

در مقطعی از جنگ لازم بود برای مدت کوتاهی هم که شده بخشی از خاک عراق به تصرف رزمندگان ایرانی بیافتد تا برگ برنده ای باشد برای پایان پیروزمندانه جنگ. مسئولان تصمیم گرفتند در جلسه ای موضوع را برای حضرت روح الله (ره) تشریح کنند.

وب‌گاه الف

وب‌گاه مشرق نیوز

برنامه تلویزیونی «نردبان» سراغ چهار نفر از مستندسازانی رفته که از نزدیک همسفر با شهید خدمت شهید رئیسی بودند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: تصویری از محمود احمدی نژاد در مراسم بزرگداشت شهدای خدمت در حسینیه امام خمینی (ره) ببینید.

خبرگزاری تسنیم

برنامه تلویزیونی «نردبان» سراغ 4 نفر از مستندسازانی رفته که از نزدیک همسفر با شهیخدمات شهید رئیسی را در قاب دوربین مستندسازان ببینیدد رئیسی بودند و تلاش های وی را به تصویر کشیدند.

وب‌گاه عرشه آنلاین

جزئیات دریافت امریه سربازی و شرایط جدید معافیت و خرید خدمت سربازی مشمولان مازاد خدمت اعلام شد. جزئیات دریافت امریه سربازی و شرایط جدید معافیت و خرید خدمت سربازی مشمولان مازاد خدمت اعلام شد. شرط اصلی برای درخواست معافیت سربازی اعلام شد. معافیت های مختلف سربازی از تحصیلی گرفته تا پزشکی و کفالت و... همچنین آخرین وضعیت خرید خدمت سربازی از جمله مواردی است که رئیس سازمان وظیفه عمومی انتظامی...

وب‌گاه عرشه آنلاین

نقص فنی در هلوکوپترهای مسولان کشور که در آخرین حادثه به شهادت ابراهیم رئیسی منجر شد برای اولین بار نیست که اتفاق افتاده است. نقص فنی در هلوکوپترهای مسولان کشور که در آخرین حادثه به شهادت ابراهیم رئیسی منجر شد برای اولین بار نیست که اتفاق افتاده است. به گزارش عرشه آنلاین، در این مطلب به بررسی ماجرای سانحه هوایی برای محسن رضایی و احمدی نژاد در 12 خرداد 1392 هلی‌کوپتری در ارتفاعات البرز...

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، اکبر رنجبرزاده گفت: حدود 150 نفر از منتخبین مجلس دوازدهم ساعت 17 امروز از پارک ملی هوا فضای سپاه بازدید می‌کنند. منتخب مردم اسدآباد در مجلس دوازدهم اظهار داشت: در این بازدید منتخبین از نزدیک با دستاورد‌های دفاعیِ هوا فضای سپاه پاسداران، آشنا خواهند شد. وی افزود: همچنین در جریان این بازدید گزارشی از عملیات وعده صادق و دیگر دستاورد‌ها و موفقیت‌های...

وب‌گاه خبر آنلاین

پهپادهای مجهز به سامانه‌های دید در شب، قابلیت‌های شناسایی و تهاجمی ایران به سطح جدیدی ارتقاء یافت. در ادامه به بررسی و معرفی این پهپادها می‌پردازیم.

وب‌گاه خبر آنلاین

تصاویری از سردار قاآنی و فرمانده ناجا در مراسم بزرگداشت ابراهیم رئیسی و شهدای خدمت را مشاهده می کنید.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، وب‌سایت رادیو فردا ضمن درج مطلب فوق نوشت: «رسانه‌های اسرائیل مرگ امیرعبداللهیان را که چند دهه مناسبات نزدیک با دبیرکل حزب‌الله، رهبران حوثی‌ها، شیعیان عراقی، بحرینی و سران سازمان‌های مسلح فلسطینی، به‌ویژه سازمان جهاد اسلامی فلسطین مانند رمضان عبدالله شلح و زیاد نخاله داشت، یک ضربه به این نوع همکاری‌ها - دست‌کم در کوتاه‌مدت - ارزیابی کردند. سایت والانیوز...

وب‌گاه مشرق نیوز

«نقش مهم حسین امیرعبداللهیان، وزیر خارجه جمهوری اسلامی در تقویت همکاری‌ها و هماهنگی‌های ایران با گروه‌های نیابتی در خاورمیانه، از موضوعاتی است که در رسانه‌های اسرائیل مورد توجه قرار گرفت».

وب‌گاه دنیای اقتصاد

انصارالله یمن اعلام کرد که حمله به کشتی موسوم به "اسکس" در دریای مدیترانه انجام شده است و اولین باری است که ارتش یمن در این منطقه کشتی های اسرائیلی را هدف قرار می دهند.

وب‌گاه خبر آنلاین

شهادت سیدابراهیم رئیسی و همراهانش در سانحه سقوط هلیکوپتر در شرایطی رخ داده است که پیش از این، پروازهای برخی مقامات لشکری و کشوری با سوانحی مشابه مواجه شده‌اند؛ حوادثی که اغلب‌شان هم در افکار عمومی ثبت شده‌اند و هم - در مواردی - به تقویم رسمی کشور راه یافته‌اند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: ستاد فرماندهی مرکزی آمریکا (سنتکام) روز جمعه حمله موشکی ارتش یمن به کشتی های اسرائیلی در دریای سرخ را تایید کرد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

ستاد فرماندهی مرکزی آمریکا (سنتکام) روز جمعه حمله موشکی ارتش یمن به کشتی های اسرائیلی در دریای سرخ را تایید کرد.