جمعه 8 تیر 1403

سپاه پاسداران

سپاه پاسداران

خبرگزاری تسنیم

فرمانده کل سپاه با صدور پیامی انتخاب محمدباقر قالیباف را به سمت ریاست مجلس شورای اسلامی تبریک گفت.

وب‌گاه عرشه آنلاین

حساب وزارت خارجه در یوتیوب بسته شد و دلیل آن انتشار یک ویدیو درباره مقاومت فلسطین بود. حساب وزارت خارجه در یوتیوب بسته شد و دلیل آن انتشار یک ویدیو درباره مقاومت فلسطین بود. به گزارش عرشه آنلاین، در نمایش دیگری از تناقض واقعیات آزادی بیان غربی با آنچه ادعا می‌کنند، حساب یوتیوب وزارت امور خارجه کشورمان مدتی پس از انتشار ویدئویی به زبان انگلیسی با عنوان «مقاومت، تنها گزینه فلسطین»، به...

خبرگزاری تسنیم

در بخش‌هایی از کتاب «مرد ابدی» می‌خوانیم: «حسن مقدم جزو لاغرترین‌ها بود، اما وقتی با بچه‌ها کشتی می‌گرفت، کسی حریفش نمی‌شد! فرز و استخوانی و سبک، اما قوی بود. دوستانش اسمش را گذاشته بودند «قوی‌ترین 48 کیلوی جهان»!»

خبرگزاری تسنیم

معاون هماهنگ‌کننده نیروی زمینی سپاه با بیان اینکه رزمندگان سپاه آموزش خودامدادی و دیگرامدادی می‌بینند، گفت: بهداری نیروی زمینی سپاه در موضوع طب رزم هم تجربیات و مطالعات خوبی دارد.

خبرگزاری تسنیم

مسابقه تخصصی بهداری رزمی تیپ‌های زرهی و مکانیزه نیروی زمینی سپاه با قهرمانی تیپ زرهی 21 امام رضا علیه‌السلام به پایان رسید.

وب‌گاه عرشه آنلاین

وقتی ترامپ دستور ترور سردار سلیمانی را داد، یکی دو ثانیه خشکم زد / فکر می‌کردند با این ترور، ایران در آن زمان پای میز مذاکره می‌آید / حمله به مراکز نفتی ایران به جای ترور ژنرال جزو گزینه‌ها بود / 2 جنگنده را در پشت سر هواپیمای سلیمانی به سمت دمشق به پرواز درآوردیم تا آن را هدف قرار دهیم، اما بعدا منصرف شدیم تا 36 ساعت بعد / وقتی او را زدیم، اتاق فرمان در سکوت فرو رفت ژنرال کنث مکنزی،...

خبرگزاری دانشجو

به گزارش خبرنگار گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، سردار «علی‌اکبر پورجمشیدیان» معاون هماهنگ‌کننده نیروی زمینی سپاه پاسداران بعد از ظهر امروز (دوشنبه، 7 خرداد) در حاشیه آغاز سومین مسابقات «شمس 3» نیروی زمینی سپاه پاسداران اظهار داشت: در ابتدا شهادت آیت‌الله رئیسی، آیت‌الله آل هاشم و همراهانشان را در سانحه بالگرد تسلیت می‌گویم. همانطور که رهبر معظم انقلاب اسلامی فرمودند «راه پیشرفت این کشور...

خبرگزاری تسنیم

همسر شهید روح‌الله بابایی، از شهدای حادثه تروریستی واقعه تروریستی جاده خاش به زاهدان گفت: آمریکا شریک جرم جنایات تروریستهای جیش‌الظلم است و باید پاسخگو باشد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، سردار «اسماعیل قاآنی» فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران، در دفتر یادبود معاونت امور مجلس دولت در مجلس شورای اسلامی نوشت: شهید آیت الله رییسی، افتخار دولتمردان برای ایران اسلامی و جهان اسلام گردید. ضمن گرامیداشت یاد این بزرگمرد، درس‌گرفتن از راه او برای همه دوستان ایشان، وظیفه‌ای برای استمرار این راه و رسیدن به حکومت جهانی امام زمان (عج) است. وی افزود:...

خبرگزاری تسنیم

مسابقات 2 جانبه شهدای خدمت و پنج‌گانه نظامی ایران و روسیه در اصفهان برگزار شد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: فرمانده نیروی زمینی سپاه پاسداران گفت: پهپادهای ما باید بتوانند در صحنه به نیروهای حاضر در میدان کمک کند و استفاده از توان بالگردی هوانیروز سپاه در حوزه جابجایی مجروح نیز در دستور کار قرار دارد.

وب‌گاه خبر آنلاین

سردار پاکپور با اشاره به اقدامات امدادی و اولیه پزشکی در صحنه درگیری حادثه تروریستی چابهار و راسک، یادآور شد: یگان‌های نیروی زمینی به قابلیت‌هایی دست یافتند که می‌توانند در صحنه عملیات، عمده اقدامات اولیه را انجام دهند.

وب‌گاه الف

فرمانده نیروی زمینی سپاه پاسداران گفت: پهپادهای ما باید بتوانند در صحنه به نیروهای حاضر در میدان کمک کند و استفاده از توان بالگردی هوانیروز سپاه در حوزه جابجایی مجروح نیز در دستور کار قرار دارد.

خبرگزاری تسنیم

فرمانده نیروی زمینی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با اشاره به اهمیت و عملکرد پهپادها و ریز‌پرنده ها برای امدادرسانی در صحنه‌های عملیاتی و رزم گفت: به‌زودی نیروی زمینی سپاه به این تجهیزات مجهز خواهد شد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

سردار فدوی با تاکید بر اینکه مردم ما در این 45 سال نشان داده اند که تا پای جان، همراه انقلاب بوده اند، ادامه داد: وقتی به تکلیف خود عمل کنیم وعده خدا هم محقق می شود و شرط محقق شدن وعده خدا پای کار بودن است.

وب‌گاه الف

جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با تاکید بر اینکه امروز جمهوری اسلامی ایران یکی از قدرت‌های برتر دنیاست، افزود: دشمنان از ابتدای انقلاب به دنبال به شکست کشاندن این نظام بوده‌اند و تمام تلاش خود را کرده‌اند اما با توکل بر خدا و بصیرت ملت به هدف خود نرسیده اند و شاهدیم به اقتدار جمهوری اسلامی ایران اذعان دارند.