شنبه 7 مهر 1403

سپاه پاسداران

سپاه پاسداران

وب‌گاه خبر آنلاین

عبدالله حاجی صادقی در سخنانی، ماموریت روحانیت را سه مأموریت سخنوری، اقامه دین و دفاع از دین توصیف کرد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

فرمانده سپاه پاسداران زمان حمله به اسرائیل را اعلام کرد فرمانده‌کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: پاسخ به اسرائیل به‌موقع و حتماً انجام خواهد شد. به گزارش عرشه آنلاین؛ سردار سرلشکر پاسدار حسین سلامی در پاسخ به این سئوال که انتقام از اسرائیل کی و چه زمانی و با چه کیفیتی انجام می‌شود؟ اظهار داشت: پاسخ به اسرائیل به موقع انجام خواهد شد. نمی‌شود درباره جزئیاتش حرف زد. پاسخ ایران به اسرائیل...

وب‌گاه الف

فرمانده کل سپاه در پیامی ضمن تبریک پرتاب موفق ماهواره تحقیقاتی چمران 1 و قرارگیری آن در مدار 550 کیلومتری نوشت: این دستاورد بزرگ و باشکوه یکی از جلوه‌های تجلی بخش همکاری «دولت» و «نهاد مقدس سپاه» در خلق یک رویداد و افتخار شکوهمند ملی و عبور از فضای تحریم‌های گسترده است.

وب‌گاه خبر آنلاین

سرلشکر سلامی با صدور پیامی به وزیر دفاع و وزیر ارتباطات پرتاب موفق ماهواره «چمران - 1» را تبریک گفت.

وب‌گاه خبر آنلاین

سرلشکر سلامی گفت: پاسخ به اسرائیل به‌موقع و حتماً انجام خواهد شد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

خبرگزاری میزان

فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با صدور پیامی پرتاب موفقیت‌آمیز ماهواره «چمران 1» به فضا را به وزرای دفاع و پشتیبانی نیرو‌های مسلح و ارتباطات و فناوری اطلاعات تبریک گفت.

خبرگزاری دانشجو

فرمانده کل سپاه با صدور پیامی به وزیر دفاع و وزیر ارتباطات پرتاب موفق ماهواره «چمران - 1» را تبریک گفت.

وب‌گاه عرشه آنلاین

وزیر دفاع آمریکا تاکید کرد تهدید ایران برای پاسخ به رژیم صهیونیستی را باید جدی گرفت و «لازم است که ما و اسرائیل همچنان آماده باشیم». وزیر دفاع آمریکا تاکید کرد تهدید ایران برای پاسخ به رژیم صهیونیستی را باید جدی گرفت و «لازم است که ما و اسرائیل همچنان آماده باشیم». «لوید آستین» وزیر دفاع آمریکا درباره خروج ناو هواپیمابر «یو. اس. اس تئودور روزولت» از غرب آسیا و اینکه آیا این موضوع به...

خبرگزاری تسنیم

فرمانده کل سپاه در پیامی خطاب به وزرای دفاع و ارتباطات، پرتاب موفق ماهواره «چمران -1» با ماهواره‌بر قائم -100 را نماد تجلی همکاری سپاه و دولت دانست.

خبرگزاری مهر

فرمانده کل سپاه با صدور پیامی به وزیر دفاع و وزیر ارتباطات پرتاب موفق ماهواره «چمران - 1» را تبریک گفت.

وب‌گاه گسترش

ترامپ که این روزها مشغول فعالیت‌های انتخاباتی در ایالت‌های مختلف آمریکا است، درباره تنش‌ها و اختلافات میان آمریکا و ایران و کره شمالی صحبت کرد و اعلام کرد که حتی از طریق تماس تلفنی نیز قادر به حل مشکلات و اختلافات است.

وب‌گاه الف

فرمانده نیروی هوافضای سپاه گفت: ماهواره «چمران - 1» با ماهواره بر قائم در مدار 550 کیلومتری تزریق و با پرتابگر سه مرحله‌ای در مدار قرار گرفت.

وب‌گاه خبر آنلاین

ماهواره تحقیقاتی «چمران - 1» صبح امروز توسط ماهواره‌بر قائم 100 پرتاب و با موفقیت در مدار قرار گرفت.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، محسن توسلی خواننده و دبیر بخش موسیقی و سرود رویداد بزرگ تولید آثاری هنری «وعده صادق» در این باره توضیح داد: بعد از پایان مرحله انتخاب آثار این بخش که توسط میثم لطفعلی و بنده انجام گرفت، مرحله داوری آثار هم طی روز‌های گذشته برگزار شده و به زودی نتایج این بخش اعلام خواهد شد. وی در معرفی اعضای هیات داوران بخش موسیقی و سرود این رویداد گفت: قاسم صرافان...

خبرگزاری مهر

کمیسیون اصل نود مجلس در هفته جاری، عملکرد بانک مرکزی پیرامون مدیریت پرداخت تسهیلات ازدواج و فرزندآوری را با حضور رئیس کل بانک مرکزی بررسی خواهد کرد.