چهارشنبه 18 مهر 1403

سپاه پاسداران

سپاه پاسداران

خبرگزاری میزان

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس با بیان اینکه عملیات گسترده موشکی و پهپادی سپاه پاسداران علیه اهدافی در سرزمین‌های اشغالی یک تنبیه برای رژیم صهیونیستی بود گفت: اگر این رژیم بخواهد تحرکی در منطقه علیه کشورمان داشته باشد انتقام سخت در انتظار او خواهد بود.

وب‌گاه خبر آنلاین

فلاحت‌پیشه با اشاره به واکنش‌آمریکایی‌ها به حملات سپاه به اسرائیل گفت: به طور مشخص مقامات امریکایی از جمله بایدن و بلینکن سعی کردند، عملا اسرائیل را به خویشتن‌داری دعودت کنند و اعلام کردند که آمریکایی‌ها وارد این جنگ نمی‌شوند. این عوامل نشان می‌دهد که ممکن است این بحران پایان گیرد.

وب‌گاه مشرق نیوز

مدیر کل بنیاد مسکن استان خراسان رضوی گفته است: برخی کسانی که زمین های 99 ساله به آنان برای ساخت مسکن در قالب طرح نهضت ملی مسکن واگذار شده است، اقدام به فروش زمین کرده اند!

وب‌گاه فرارو

زندگی فروغی درست از کسب طلای المپیک برای بسیاری در ایران و خارج از ایران جلب توجه کرد؛ ولی همین زندگی شخصی و ورزشی برایش با رویکرد‌های متفاوتی همراه شد. او پرستاری بود که به گفته خودش به صورت تفننی تیراندازی را شروع کرده و از سال 96 به طور حرفه‌ای وارد این رشته شده و در سریع‌ترین حالت ممکن توانسته بود کسب سهمیه المپیک کند و مدال طلا را به دست بیاورد. خارج از ایران به‌ویژه پس از مصاحبه...

خبرگزاری خبرنگاران جوان

سپاه پاسداران با ده‌ها فروند موشک، مواضع اطلاعاتی در حمله به ساختمان کنسولی سفارت جمهوری اسلامی ایران در دمشق را به طور قابل ملاحظه‌ای منهدم کرد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

کارشناس مسائل سیاست خارجی درباره عملیات وعده صادق نکاتی را بیان کرد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: همزمان با پاسخ ایران به حمله تروریستی اسرائیل، گمانه زنی ها در باب آینده خاومیانه اوج گرفته؛ گروهی براین باورند که پاسخ راهبردی ایران می تواند زمینه را برای تشدید تنش هموار کند اما عامل جنگ نخواهد بود. در مقابل گروهی دیگر با اشاره به افعال تحریک آمیز تل آویو سناریوی متفاوتی را مطرح می کنند.

خبرگزاری تسنیم

در پی عملیات"وعده صادق " از سوی نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران، تصاویری از اقتدار موشکی و پهپادی ملت ایران بر روی برج آزادی به عنوان قدمگاه انقلاب و نماد ملی انقلابی تهران، در قالب برج‌نگاره به نمایش درآمد.

وب‌گاه خبر آنلاین

شاهد131 و شاهد136 پهپادهای انتحاری ایرانی با بدنه دلتا (مثلثی‌شکل) هستند و از موتورهای پیستونی به‌عنوان پیشران بهره می‌برند.

وب‌گاه خبر آنلاین

نایب رئیس کمیسیون اصل نود مجلس شورای اسلامی پاسخ نیروهای مسلح جمهوری اسلامی به رژیم صهیونیستی را بر مبنای ماده 51 منشور ملل متحد مشروع دانست و گفت: حمله رژیم صهیونیستی به بخش کنسولی جمهوری اسلامی در دمشق به معنای حمله به خاک ایران محسوب می‌شود.

خبرگزاری تسنیم

سازمان بسیج هنرمندان کشور در تجلیل از عملیات غرورآفرین وعده صادق سپاه پاسداران بیانیه صادر کرد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: در نشست اضطراری شورای امنیت نماینده اسرائیل به طرح سخنانی سخیف و مضحک پرداخت و مدعی شد که حمله ایران تهدیدی برای مسجد الاقصی و مسلمانان بود!

وب‌گاه دنیای اقتصاد

در نشست اضطراری شورای امنیت نماینده اسرائیل به طرح سخنانی سخیف و مضحک پرداخت و مدعی شد که حمله ایران تهدیدی برای مسجد الاقصی و مسلمانان بود!

وب‌گاه خبر آنلاین

سپاه پاسداران، در ساعتی پیش از حمله موشکی_پهپادی به اسرائیل، یک کشتی متعلق به یک میلیاردر اسرائیلی را در خلیج فارس توقیف کرد. این کشتی مرتبط با شرکت زودیاک مریتایم مستقر در لندن است که یک میلیاردر اسراییلی به نام «ایال اُفر» مالکیت آن را بر عهده دارد.

وب‌گاه خبر آنلاین

شورای وحدت اصولگرایان تأکید کرد که صهیونیست‌ها اسیر تدبر و خشم ایران شدند و گنبد به‌ظاهر آهنین به لانه سست عنکبوت مبدل شد.

وب‌گاه مشرق نیوز

شلیک جمهوری اسلامی به اهداف معینی در داخل سرزمین‌های اشغالی، شمشیر به‌زور غلاف شده‌ای بود که پس از 46 سال، با شوق و بسیار بی پروا بیرون آمد تا شاید رژیم اسرائیل حداقل این بار شیرفهم شود که هر نوع اقدام تهدید آمیزی علیه جمهوری اسلامی بازی با دم شیری است که برای نابودی صهیونیست‌ها سری نترس دارد.