چهارشنبه 18 مهر 1403

سپاه پاسداران

سپاه پاسداران

وب‌گاه عرشه آنلاین

امیرسعید ایروانی نماینده ایران در سازمان ملل در پی نشست دیروز شورای امنیت که برای بررسی حمله ایران به نقاطی در اراضی اشغالی در پی اقدامات اسرائیل برگزار شد، گفت که این رژیم «می‌داند تلافی دوم ما چه خواهد بود. آن‌ها می‌دانند که بعدی قاطعانه‌ترین (حمله) خواهد بود.» نماینده ایران در سازمان ملل در گفت‌وگویی بر حق مشروع ایران برای پاسخ به اقدامات متجاوزانه رژیم صهیونیستی تاکید کرده و نسبت...

خبرگزاری میزان

مجلس خبرگان رهبری در پیامی، ضمن هشدار به رژیم نامشروع صهیونیستی از تحقق وعده صادق جمهوری اسلامی حمایت و قدردانی کرد.

وب‌گاه خبر آنلاین

حزب اعتدال و توسعه در بیانیه ای نوشت: با توجه به اشاعه اخبار جعلی توسط رسانه های معاند مبنی بر بی ثمر بودن اقدامات موثر ایران، مهمترین رویکرد استراتژیک، حفظ وحدت و انسجام ملی و حمایت یکپارچه اقشار ایران از ارکان نظام در برابر متجاوزین خدعه گر و مستکبر است.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش خبرنگار سیاسی خبرگزاری دانشجو، «ناصر کنعانی» سخنگوی وزارت امور خارجه کشورمان در نشست خبری، در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه عملیات موفق سپاه پاسداران در تنبیه صهیونیست‌ها، مقامات امریکایی در مورد اقدامات دیپلماتیک سخن گفتند و واکنش وزارت خارجه چیست، اظهار کرد: قضاوت در این‌باره زودهنگام است. جمهوری اسلامی ایران یک قدرت مقتدر و امنیت آفرین است و اقدام ایران در حمله به برخی مقر‌های...

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - رییس فرهنگستان علوم و عضو شورای عالی انقلاب فرهنگی، اقدام سپاه پاسداران در پاسخ به رژیم صهیونیستی را غرورآفرین دانست و گفت: این اقدام در پاسخ به ظلمی بود که هفته‌ها و روزها نسبت به زنان و کودکان مظلوم صورت می‌گیرد، از طرفی جسارت رژیم صهیونیستی به خاک ایران در سوریه غیرقایل بخشش بود که باید به آن پاسخ داده می‌شد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

ویلیام برنز، رئیس آژانس اطلاعات مرکزی آمریکا موسوم به سیا در تماسی تلفنی با ابراهیم کالین، مدیر سازمان اطلاعات ملی ترکیه درباره مذاکرات آتش بس در غزه نیز صحبت کردند.

خبرگزاری تسنیم

دادستان کل کشور در پیامی از اقدام غیورانه و شجاعانه نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران و سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در عملیات موفق وعده صادق علیه مواضع رژیم صهیونیستی کودک‌کش قدردانی کرد.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - نایب رئیس مجلس شورای اسلامی با تمجید از اقدام سپاه پاسداران انقلاب اسلامی برای پاسخ به تجاوز رژیم صهیونیستی به کنسولی ایران در دمشق گفت: پیروزی دلاورمردان سپاه موجب احساس غرور مردم شد و رژیم صهیونسیتی و پشتیبانان آنها را تحقیر کرد.

خبرگزاری تسنیم

افشین علا تازه‌ترین سروده خود را به عملیات وعده صادق ایران علیه اسرائیل اختصاص داد و از این اقدام سربازان رشید کشور تجلیل کرد.

خبرگزاری تسنیم

دبیرخانه شورای عالی انقلاب فرهنگی با صدور بیانیه ای اعلام کرد: عملیات وعده صادق هم در حکم دفاع مشروع برای ملت بزرگ ایران و هم موجب تجدید روح نشاط و امیدآفرینی در جهان اسلام و آزادی‌خواهان جهان شد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

موشک قیام همزمان با راه‌اندازی نیروگاه بوشهر آزمایش شد"قیام -1" موشکی با سوخت مایع است که از قابلیت جابه‌جایی و متحرک بودن بهره‌مند است. موشک بالستیک قیام قابلیت پرتاب از انواع لانچر‌های خاص را دارا بوده و سرعت آماده‌سازی آن به حداقل رسیده‌است. علاوه بر ویژگی‌های متنوع رادارگریزی قیام، ویژگی‌های دیگری مثل جنس و مواد، این موشک را با سایر موشک‌ها متفاوت کرده‌است. عرشه آنلاین: موشک قیام...

وب‌گاه دنیای اقتصاد

ذوالنوری با اشاره به برگزاری تجمعات حمایت آمیز مردم در نقاط مختلف کشور در پی پاسخ سپاه پاسداران به جنایات تروریستی رژیم صهیونیستی گفت: از ابراز احساسات مردم عزیزمان تقدیر و تشکر می‌کنم.

خبرگزاری تسنیم

محمدمهدی عبداللهی شاعر جوان کشورمان در تازه‌ترین سروده خود از سیلی سپاه پاسداران به رژیم اسرائیل حمایت کرد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش خبرنگار سیاسی خبرگزاری دانشجو، حجت الاسلام مجتبی ذوالنوری در جلسه علنی امروز (دوشنبه 27 فروردین) مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: پیروزی دلاورمردان سپاه پاسداران انقلاب اسلامی را که اقدام به جا و مقتدرانه آن‌ها باعث خوشحالی دل مردم عزیزمان و احساس غرور آن‌ها و همچنین باعث تحقیر رژیم صهیونیستی و پشتیبانان آن‌ها شد، تبریک می‌گویم. نایب رئیس مجلس شورای اسلامی با اشاره به برگزاری...

خبرگزاری تسنیم

دیوارنگاره میدان ولیعصر (عج) با تصاویری از موشک‌های کشورمان و با درج این جمله «اسرائیل از خانه عنکبوت سست‌تر است» رونمایی شد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: نماینده دائم سوریه در سازمان ملل متحد با اشاره به اینکه غرب و آمریکا همواره مانع انجام وظایف شورای امنیت می‌شوند و اجازه نمی‌دهند حتی یک بیانیه برای محکومیت جنایات صهیونیست‌ها صادر شود تاکید کرد آمریکا و اسرائیل مسئول تهدید صلح و امنیت منطقه هستند.