چهارشنبه 18 مهر 1403

سپاه پاسداران

سپاه پاسداران

خبرگزاری تسنیم

محمدمهدی عبداللهی شاعر جوان کشورمان در تازه‌ترین سروده خود از سیلی سپاه پاسداران به رژیم اسرائیل حمایت کرد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش خبرنگار سیاسی خبرگزاری دانشجو، حجت الاسلام مجتبی ذوالنوری در جلسه علنی امروز (دوشنبه 27 فروردین) مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: پیروزی دلاورمردان سپاه پاسداران انقلاب اسلامی را که اقدام به جا و مقتدرانه آن‌ها باعث خوشحالی دل مردم عزیزمان و احساس غرور آن‌ها و همچنین باعث تحقیر رژیم صهیونیستی و پشتیبانان آن‌ها شد، تبریک می‌گویم. نایب رئیس مجلس شورای اسلامی با اشاره به برگزاری...

خبرگزاری تسنیم

دیوارنگاره میدان ولیعصر (عج) با تصاویری از موشک‌های کشورمان و با درج این جمله «اسرائیل از خانه عنکبوت سست‌تر است» رونمایی شد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: نماینده دائم سوریه در سازمان ملل متحد با اشاره به اینکه غرب و آمریکا همواره مانع انجام وظایف شورای امنیت می‌شوند و اجازه نمی‌دهند حتی یک بیانیه برای محکومیت جنایات صهیونیست‌ها صادر شود تاکید کرد آمریکا و اسرائیل مسئول تهدید صلح و امنیت منطقه هستند.

خبرگزاری تسنیم

دختر سرلشکر شهید حاجی رحیمی در نامه‌ای از انجام عملیات وعده صادق سپاه پاسداران انقلاب اسلامی علیه رژیم صهیونیستی تقدیر کرد.

وب‌گاه فرارو

سحرگاه امروز با توجه به سیلی محکم سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به رژیم غاصب صهیونیستی از جدیدترین دیوارنگاره میدان ولیعصر (عج) رونمایی شد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، «مهدی شریفیان» با اشاره به عملیات موشکی و پهپادی جمهوری اسلامی علیه رژیم صهیونیستی، گفت: آنچه در شب گذشته در جریان پاسخ ایران به حملات رژیم صهیونیستی به سفارت ایران در دمشق رخ داد، برای همیشه معادلات منطقه را تغییر داد و اکنون در یک نقطه غیرقابل‌بازگشت هستیم. نماینده مردم تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس در مجلس شورای اسلامی افزود: صبر راهبردی...

وب‌گاه دنیای اقتصاد

رئیس اسرائیل گفت: «بنیامین نتانیاهو» نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی با بسیاری از رهبران جهان صحبت می‌کند و در پاسخ به اقدامات ایران «گفت‌وگوی صمیمی با متحدان» وجود دارد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، سپاه پاسداران انقلاب اسلامی بامداد یکشنبه 26 فروردین، در اطلاعیه‌ای اعلام کرد: در پاسخ به جنایت‌های متعدد رژیم خبیث صهیونیستی از جمله حمله به بخش کنسولی سفارت جمهوری اسلامی ایران در دمشق و به شهادت رساندن فرماندهان و مستشاران نظامی ایران، در نخستین ساعت بامداد امروز (یکشنبه 26 فروردین ماه) دلاورمردان نیروی هوافضای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با...

خبرگزاری خبرنگاران جوان

دادستان کل کشور در پیامی از اقدام شجاعانه نیرو‌های مسلح و سپاه پاسداران در عملیات موفق وعده صادق علیه مواضع رژیم صهیونیستی کودک‌کش قدردانی کرد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

در پی حمله‌های تنبیهی جمهوری اسلامی ایران علیه اهدافی مشخص در فلسطین اشغالی، جو بایدن، رییس‌جمهور آمریکا در دیدار با قانون‌گذاران ارشد این کشور (سنا و مجلس نمایندگان) خواستار تصویب فوری بسته حمایتی از رژیم صهیونیستی شد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

برای اولین مرتبه است که ایران از پهپادهای انتحاری خود در تعداد بالا و برد بالای 1000 کیلومتری استفاده کرده است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

سکوت القاعده و داعش در برابر جنایات اسرائیل علیه ایران مورد انتقاد قرار گرفت.

وب‌گاه الف

وب‌گاه دنیای اقتصاد

دبیر شورای اطلاع‌رسانی دولت درباره جمله موشکی ایران به اسرائیل نوشت: همه ایستاده بودند، حتی اگر دقایقی خواب به چشم‌شان رفت، ایستاده خوابیدند.

خبرگزاری دانشجو

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی گفت: این عملیات با رعایت قوانین جنگ انجام شد و هیچ گونه حمله‌ای به اماکن سیاسی، مذهبی و مسکونی انجام نشد.