چهارشنبه 18 مهر 1403

سپاه پاسداران

سپاه پاسداران

وب‌گاه دنیای اقتصاد

مجلس خبرگان در واکنش به حمله تلافی جویانه ایران به اسرائیل پیامی را منتشر کرد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: در پی عملیات غرورآفرین سپاه پاسداران در پاسخ جنایات رژیم صهیونیستی، مجلس خبرگان رهبری در پیامی، ضمن هشدار به این رژیم نامشروع از تحقق وعده صادق جمهوری اسلامی ایران حمایت و قدردانی کرد.

وب‌گاه مشرق نیوز

مجلس خبرگان رهبری در پیامی از تحقق اقدام تلافی‌جویانه ایران حمایت و قدردانی کرد.

وب‌گاه خبر آنلاین

در پی حمله پهپادی ایران به اسرائیل، مجلس خبرگان رهبری در پیامی به رژیم صهیونیستی هشدار داد.

وب‌گاه الف

نماینده ایران در سازمان ملل در گفت‌وگویی بر حق مشروع ایران برای پاسخ به اقدامات متجاوزانه رژیم صهیونیستی تاکید کرده و نسبت به تداوم این اقدامات از سوی رژیم تل‌آویو هشدار داد.

خبرگزاری اکو نیوز

خبرگزاری تسنیم

وزیر فرهنگ با اشاره به اقداماتی که در راستای حمایت از عفاف و حجاب انجام شده، خاطرنشان کرد: در جشنواره فیلم فجر جایزه گوهر شاد را به آثاری می‌دهیم که در راستای فرهنگ حجاب عمل کردند.

وب‌گاه الف

وزیر خارجه سابق کشورمان گفت: اقدام ایران دارای مبنای حقوقی و بین المللی و مطابق فصل هفتم منشور سازمان ملل متحد و با هدف بازدارندگی بوده است.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

مجلس خبرگان رهبری در پیامی از تحقق اقدام تلافی‌جویانه ایران حمایت و قدردانی کرد.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - طرح دیوارنگاره میدان ولی عصر (عج) با عنوان «وعدالصادق» در پی پاسخ سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به جنایت‌های متعدد رژیم خبیث صهیونیستی رونمایی و برج‌نگاره این عملیات در میدان آزادی پایتخت اجرا شد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

منابع رسانه‌ای عبری زبان گزارش دادند که کابینه جنگ رژیم صهیونیستی نشستی را در مقر وزارت جنگ این رژیم برگزار کرد و طی آن حمله ایران به اراضی اشغالی مورد بررسی قرار گرفت.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - سازمان بسیج جامعه پزشکی کشور با صدور بیانیه‌ای از اقدام تنبیهی نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران و سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در حمله موفق به مواضع رژیم غاصب صهیونیستی قدردانی کرد.

خبرگزاری تسنیم

در پی عملیات غرورآفرین سپاه پاسداران در پاسخ جنایات رژیم صهیونیستی، مجلس خبرگان رهبری در پیامی، ضمن هشدار به این رژیم نامشروع از تحقق وعده صادق جمهوری اسلامی ایران حمایت و قدردانی کرد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، متن این بیانیه به شرح زیر است: بسم الله الرحمن الرحیم «وَأَعِدُوا لَهُم مَا استَطَعتُم مِن قُوَه» عملیات غرورآفرین نیرو‌های مسلح جمهوری اسلامی ایران بر پیکره پوسیده رژیم صهیونیستی را خدمت فرماندهی معظم کل قوا و ملت غیور ایران اسلامی تبریک و تهنیت عرض می‌نماییم. بی‌شک این عملیات غرورآفرین پاسخی قاطع و درخور توجه جهانیان، نسبت به قدرت نظامی جمهوری...

وب‌گاه خبر آنلاین

شبکه خبر در اوج لحظات حمله بی سابقه سپاه پاسداران به اسرائیل با شلختگی در اعلام خبر و دعوت از کارشناسان، فضا را به دیگر رسانه‌ها و شبکه‌های اجتماعی باخت.