پنج‌شنبه 19 مهر 1403

سپاه پاسداران

سپاه پاسداران

خبرگزاری خبرنگاران جوان

سردار تنگسیری گفت: تنها راه مبارزه با صهیونیست‌ها یک ائتلاف ارتش‌های اسلامی است.

وب‌گاه عصر ایران

شامگاه 20 خرداد ماه 1378 و دو ماه پس از ترور صیاد شیرازی، نیروی هوایی سپاه پاسداران با همکاری وزارت اطلاعات، یک عملیات موشکی را اجرا می کند و در عملیاتی با نام «رضوان» پادگان اشرف را موشک باران می نماید.

خبرگزاری تسنیم

صبح روز پنجم مرداد عملیات مرصاد با رمز یا علی (ع) آغاز شد. در تنگه چهار زبر چنان جهنمی برای یاران صدام برپا شد که زمانی برای پشیمانی نمانده بود.

خبرگزاری تسنیم

امروز حمایت از تولید یک ضرورت اجتناب ناپذیر است هدف عمده دشمن از تحریم ها این است که با افزایش هزینه های تولید قدرت رقابت را در بازار برای کالاهای تولیدی بگیرند و چرخ تولید را از کار انداخته، موجبات رکود اقتصادی را فراهم آورند.

وب‌گاه مشرق نیوز

شبکه دولتی انگلیس می‌گوید «در کنار فهرست اعضای سپاه که در سوریه، در جنگ با داعش کشته شده‌اند، ردیف بلندی هم از فرماندهان و مستشاران این نیرو وجود دارد که جان‌شان را در حملات اسرائیل از دست داده‌اند».

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، گزارش بی‌بی‌سی، از یک‌سو ننگ برای داعش است که تظاهر به مبارزه با دشمنان اسلام می‌کند، اما با منفورترین دشمنان اسلام و بشریت (رژیم اشغالگر قدس / قاتل بیش از 40 هزار مسلمان مظلوم در غزه)، هم‌جبهه شده است. در عین حال، از وجهی دیگر، ننگ مضاعفی برای رژیم بی‌آبروی صهیونیستی است که در کنار گروهی بدنام و تروریست و جنایتکار ایستاده است. از منظر سوم و مهم‌تر،...

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: در پروژه «نیم قرن با اقتصاد ایران» تلاش بر این است تا از قبل اخبار و گزارش های اقتصادی به تصویر روشنی از وضعیت اقتصادی ایران دست پیدا کنیم.

وب‌گاه گسترش

رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) اعلام کرد که تحویل 33 هزار واحد مسکن در روز عید فطر به مددجویان انجام خواهد شد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

وزارت کشور در بیانیه‌ای به برخی فضاسازی‌ها درباره مهاجران و اتباع خارجی پاسخ داد و تاکید کرد موضع این وزارتخانه در این باره روشن است. وزارت کشور در بیانیه‌ای به برخی فضاسازی‌ها درباره مهاجران و اتباع خارجی پاسخ داد و تاکید کرد موضع این وزارتخانه در این باره روشن است. به گزارش عرشه آنلاین، وزارت کشور بیانیه مهم صادر کرد

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، حسین امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی در نشست خبری با فیصل المقداد با اشاره به دیدار امروزش با وزیر امور خارجه سوریه و رییس جمهور این کشور عربی گفت: ما امروز گفتگو‌های مهمی با مقامات سوریه داشتیم. امیرعبداللهیان گفت: علاوه بر مناسبات دوجانبه، موضوعات بین‌المللی و منطقه و همچنین موضوع حمله رژیم صهیونیستی به کنسولگری ایران در دمشق را مورد...

خبرگزاری ایرنا

شهرکرد - ایرنا - جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران با گرامیداشت یاد و خاطره شهدا به خصوص سردار شهید محمدرضا زاهدی گفت: نابودی رژیم صهیونیست یکی از خواسته‌های قلبی ملت ایران و جهان اسلام است و از دشمن انتقام سختی خواهیم گرفت.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

وزیر خارجه ایران در کنفرانس خبری مشترک با همتای سوری خود گفت آمریکا در جنایت حمله تروریستی به کنسولگری ایران در دمشق مسئولیت دارد و باید پاسخگو باشد و رژیم اسرائیل نیز تنبیه خواهد شد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

ساختمان جدید بخش کنسولی ایران در دمشق امروز با حضور وزرای خارجه ایران و سوریه افتتاح شد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

دبیرکل حزب‌الله لبنان امروز (دوشنبه) در سخنرانی خود ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهید سردار «محمدرضا زاهدی» از فرماندهان ارشد نیروی قدس سپاه پاسداران و همرزمان شهیدش، گفت که سردار زاهدی در زمان جنگ تحمیلی علیه جمهوری اسلامی ایران، به همراه سایر نیروهای سپاه، حضور داشت، ولی به خاطر حمله اسرائیل، به لبنان و سوریه آمد.