شنبه 7 مهر 1403

سپاه پاسداران

سپاه پاسداران

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با تاکید بر اینکه انقلاب اسلامی در هندسه قدرت جهانی قدرتی قابل احترام و مورد اطمینان است، گفت: انقلاب اسلامی به دنبال احقاق حقوق مستضعفان است و ثابت خواهد کرد که مومنان قابل شکست نیستند.

وب‌گاه مشرق نیوز

فرمانده کل سپاه پاسداران گفت: انقلاب اسلامی قاصم جباران و درهم شکننده سیاست متجاوزانی است که آمده بودند تا جهان را در سلطه خود بگیرند و انسان ها را از خداوند دور کنند.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، سردار سرلشکر پاسدار حسین سلامی فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی صبح امروز (جمعه) در مراسم عهد سربازی که در مسجد جمکران برگزار شد، اظهار داشت: سالروز آغاز امامت حضرت حجت بن الحسن عسکری را که نقطه آغاز جریان ولایت عظما بر کره زمین است به محضر همه علما ارزشمند، امرای معزز، سرداران عزیز، افسران مصمم و مومن و سربازان رشید والامقام اسلام که تحت هدایت...

وب‌گاه عرشه آنلاین

روز چهارشنبه، ایران با اشاره به تهدیدات در منطقه، از یک پایگاه نظامی جدید در شمال غرب کشور رونمایی کرد. روز چهارشنبه، ایران با اشاره به تهدیدات در منطقه، از یک پایگاه نظامی جدید در شمال غرب کشور رونمایی کرد. سپاه پاسداران انقلاب اسلامی پایگاه هوایی شهید سرلشکر محمود آبادی را در ارومیه، مرکز استان آذربایجان غربی افتتاح کرد. به گزارش خبرگزاری ایرنا، سرلشکر حسین سلامی، فرمانده کل سپاه...

وب‌گاه مشرق نیوز

مراسم «عهد سربازی» به مناسبت نهم ربیع سالروز امامت حضرت مهدی (عج) در مسجد مقدس جمکران آغاز شد.

وب‌گاه خبر آنلاین

چگونه خطیب پرحاشیه اصولگرایان و منبری محبوب پایداری‌ها، از رفیق شفیق کیهان به دشمن سرسخت تبدیل شد؟

وب‌گاه خبر آنلاین

پنجمین پایگاه هوانیروز سپاه پاسداران انقلاب اسلامی که روز گذشته در ارومیه افتتاح شد قرار است نقش راهبردی در منطقه شمال غرب ایفا کند.

وب‌گاه عرشه آنلاین

پایگاه خبری سپاه پاسداران: ادعای برخی منابع صهیونیستی مبنی بر اسارت سرباز یا شخصیت ایرانی توسط اسرائیل کذب محض است میزان / پایگاه خبری سپاه پاسداران: ادعای برخی منابع صهیونیستی مبنی بر اسارت سرباز یا شخصیت ایرانی توسط اسرائیل کذب محض است / اساساً هیچ نیروی ایرانی در سوریه در محل مورد ادعا (مصیاف) حضور نداشته‌اند بلکه این منطقه محل حضور ارتش سوریه بوده و به همین دلیل ادعای متعاقب آن...

وب‌گاه خبر آنلاین

برخی محافل سیاسی و رسانه ای نزدیک به علی شمخانی نام او را به عنوان یکی از گزینه های دبیری شورایعالی امنیت ملی مطرح می کنند اما نکته آن است که آیا پزشکیان که یکی از مهمترین دستورکارهای دولتش مذاکرات رفع تحریم و حل و فصل پرونده هسته ای است، تن به چنین موضوعی خواهد داد؟

وب‌گاه دنیای اقتصاد

رئیس مرکز اسناد و تحقیقات دفاع مقدس سپاه گفت: انقلاب اسلامی رو به پیشرفت است، دشمنان و رژیم صهیونیستی که از هیچ ظلم و جنایتی فروگذاری نکرده است، امروز گرفتار شده و اضمحلال صهیونیست‌ها را با چشم باز می‌بینیم.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: رئیس مرکز اسناد و تحقیقات دفاع مقدس سپاه گفت: انقلاب اسلامی رو به پیشرفت است، دشمنان و رژیم صهیونیستی که از هیچ ظلم و جنایتی فروگذاری نکرده است، امروز گرفتار شده و اضمحلال صهیونیست‌ها را با چشم باز می‌بینیم.

وب‌گاه خبر آنلاین

فرمانده قرارگاه حمزه سیدالشهدا (ع) نیروی زمینی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با بیان اینکه سپاه مرزهای شمال‌غرب را از لوث گروهک‌های تروریستی پاک‌سازی کرد، گفت: رزمندگان سپاه شبانه‌روزی برای حفظ امنیت مرزهای کشور و مردم مجاهدت و جانفشانی می‌کنند.

وب‌گاه خبر آنلاین

جانشین فرمانده سپاه گفت: امروز سران و فرماندهان آمریکایی رسما اعلام می‌کنند که در برابر توان نظامی یمن کاری از دستمان برنمی‌آید؛ انصارالله یمن به چنان توان نظامی رسیده که تعداد فراوانی از کشتی‌های خبیثان عالم را مورد هدف قرار داده‌اند و دشمنان هم کاری نمی‌توانند انجام دهند.

وب‌گاه خبر آنلاین

معاون هماهنگ کننده سپاه پاسداران گفت: تنها چیزی که می‌تواند به وحدت و وفاق ملت ایران عمق ببخشد، ایستادگی در برابر آمریکا است. این مقاومت، از ابتدای انقلاب، شعار وحدت‌آفرین ملت ایران بوده و همچنان نیز هست.

وب‌گاه خبر آنلاین

فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: مردم ایران دشمنان را به مفهوم واقعی هم در دریا و هم در خشکی شکست داده اند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: آمریکا روز گذشته از تحریم ایران ایران خبر داده است اما سازمان هواپیمایی هما خبر داد که پروازهای «هما» همچنان به منطقه اروپا برقرار است و تاکنون محدودیتی در این خصوص نداشتیم.