شنبه 7 مهر 1403

سپاه پاسداران

سپاه پاسداران

وب‌گاه الف

فرمانده‌کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: پاسخ به اسرائیل به‌موقع و حتماً انجام خواهد شد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

فرمانده‌کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: پاسخ به اسرائیل به‌موقع و حتماً انجام خواهد شد.

خبرگزاری دانشجو

نمایندگان مجلس در کمیسیون‌های تخصصی ساماندهی و تأمین نیروی انسانی را با حضور وزیر آموزش و پرورش و تحولات سیاست‌های ارزی و پولی را با حضور رئیس کل بانک مرکزی بحث و بررسی می‌کنند.

وب‌گاه عرشه آنلاین

دونالد ترامپ مدعی شد که در صورت پیروزی در انتخابات می‌تواند بیشتر اختلافات با ایران و کره شمالی را با تماس تلفنی حل کند. دونالد ترامپ مدعی شد که در صورت پیروزی در انتخابات می‌تواند بیشتر اختلافات با ایران و کره شمالی را با تماس تلفنی حل کند. دونالد ترامپ، نامزد حزب جمهوری‌خواه در انتخابات ریاست‌جمهوری ایالات متحده آمریکا در نشست خبری به مسائل مختلف سیاست خارجی پرداخت.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: لحظاتی قبل، ماهواره تحقیقاتی «چمران1» توسط ماهواره بر «قائم 100» پرتاب شد و با موفقیت در مدار 550 کیلومتری قرار گرفت.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

لحظاتی قبل، ماهواره تحقیقاتی «چمران1» توسط ماهواره بر «قائم 100» پرتاب شد و با موفقیت در مدار 550 کیلومتری قرار گرفت.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، ماهواره تحقیقاتی چمران 1 توسط گروه فضایی صنایع الکترونیک ایران (صاایران) با همکاری و مشارکت پژوهشگاه هوافضا و شرکت‌های خصوصی دانش‌بنیان طراحی و ساخته شده است. این ماهواره حدود 60 کیلوگرم وزن دارد و ماموریت اصلی آن تست سیستم‌های سخت‌افزاری و نرم‌افزاری برای اثبات فناوری مانور مداری در ارتفاع و فاز است. ارزیابی زیرسامانه پیشرانش گاز سرد در سامانه‌های...

وب‌گاه مشرق نیوز

لحظاتی قبل، ماهواره تحقیقاتی چمران1 توسط ماهواره‌بر قائم 100 پرتاب و با موفقیت در مدار قرار گرفت.

خبرگزاری مهر

لحظاتی قبل، ماهواره تحقیقاتی چمران1 توسط ماهواره بر قائم 100 به فضا پرتاب شد و با موفقیت در مدار 550 کیلومتری قرار گرفت.

خبرگزاری تسنیم

لحظاتی قبل، ماهواره تحقیقاتی چمران1 توسط ماهواره‌بر قائم 100 پرتاب و با موفقیت در مدار قرار گرفت.

خبرگزاری مهر

مدیرکل تعزیرات حکومتی آذربایجان غربی، از محکومیت 17 میلیارد و 292 میلیون ریالی قاچاقچی لوازم خانگی خبر داد.

وب‌گاه خبر آنلاین

دو ماه از عمر مجلس دوازدهم گذشته بود که چند کمیسیون برای مجلس دوازدهم دردسر شد. اعضای کمیسیون فرهنگی و قضایی و حقوقی به حد نصاب نرسیده بودند و بر این اساس اجازه نداشتند تا به صورت قانونی فعالیت خود را شروع و جلسات‌شان را آغاز کنند.

وب‌گاه عرشه آنلاین

پسر اسماعیل هنیه: پدرم با یک موشک هدایت شونده که مستقیما از دیوار پشت تختش نفوذ کرد، ترور شد عبدالسلام هنیه (پسر اسماعیل هنیه) در گفت و گو با القدس العربی اظهار کرد: «عاملان عملیات ترور، تلفن همراه پدرش را ردیابی کردند و مکان اقامت وی را در یک ساختمان وابسته به سپاه پاسداران ایران با دقت بسیار بالا و با استفاده از یک موشک هدایت شونده و نه کارگذاشتن بسته انفجاری هدف قرار دادند.» به گزارش...

وب‌گاه خبر آنلاین

سرلشکر سلامی گفت: ما از دشمنان نمی‌هراسیم چون می‌دانیم که این قدرت‌های شیطانی به تعبیر الهی در سوره حج، قدرت آفرینش یک مگس را ندارند و اگر پشه‌ای از آنها پر کاهی برباید، نمی‌توانند پس بگیرند.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با تاکید بر اینکه انقلاب اسلامی در هندسه قدرت جهانی قدرتی قابل احترام و مورد اطمینان است، گفت: انقلاب اسلامی به دنبال احقاق حقوق مستضعفان است و ثابت خواهد کرد که مومنان قابل شکست نیستند.