پنج‌شنبه 19 مهر 1403

سپاه پاسداران

سپاه پاسداران

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: سید محمد خاتمی در بیانیه‌ای نوشت: بر عهده نهادهای بین‌المللی به خصوص شورای امنیت سازمان ملل است که نسبت به نسل‌کشی و جنایت علیه بشریت در غزه و نیز نقض ضوابط مسلم بین‌المللی، این رژیم طاغی را محکوم کنند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: روابط عمومی کل سپاه از تغییر برنامه زمانی تشییع پیکر مستشاران نظامی ایرانی خبر داد.

وب‌گاه خبر آنلاین

شب گذشته گروهک تروریستی جیش الظلم به مقرهای سپاه پاسداران و نیروی انتظامی در استان سیستان و بلوچستان حمله کرد و با شکست مواجه شد. بر همین اساس، تصاویری از لحظه هدف قرار دادن محل تجمع تروریست‌ها در چابهار با RPG توسط نیروهای امنیتی در فضای رسانه‌ای منتشر شده است.

وب‌گاه مشرق نیوز

سفیر پاکستان در ایران با محکومیت حملات تروریستی در چابهار و راسک گفت: پاکستان حامی مبارزه جمهوری اسلامی ایران برای منافع خود و علیه تروریسم است.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

وزارت امور خارجه پاکستان ضمن محکوم کردن حملات ترویستی در چابهار و راسک در استان سیستان و بلوچستان، بر تداوم همکاری اسلام آباد با تهران برای مقابله با تروریسم تأکید کرد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: اسامی و تصاویر شهدای حمله تروریستی راسک منتشر شد.

خبرگزاری دانشجو

به گزاشر گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، روابط عمومی کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در اطلاعیه‌ای زمان برگزاری مراسم وداع با پیکر‌های مطهرشهدای جنایت تروریستی دشمن صهیونیستی در حمله موشکی به بخش کنسولی سفارت جمهوری اسلامی ایران در دمشق را اعلام کرد. بر این اساس قرار بود مراسم وداع با شهدای جنایت تروریستی دمشق به صورت متمرکز امروز پنجشنبه از ساعت 20 تا 22 در حسینیه فاطمه الزهرا (س) سپاه محمد...

خبرگزاری تسنیم

روابط عمومی کل سپاه در بیانیه‌ای از تغییر زمان و مکان مراسم وداع با پیکر مطهر شهدای جنایت تروریستی دمشق خبر داد.

وب‌گاه خبر آنلاین

روابط عمومی قرارگاه امنیتی جنوب شرق نیروی زمینی سپاه در اطلاعیه‌ای از هلاکت 18 تن از تروریست‌ها و اشرار مسلح در شهرهای چابهار و راسک خبر داد.

وب‌گاه عصر ایران

روابط عمومی قرارگاه امنیتی جنوب شرق نیروی زمینی سپاه در اطلاعیه ای از هلاکت 18 تن از تروریست‌ها و اشرار مسلح وابسته به سرویس‌های بیگانه خبر داد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: روابط عمومی قرارگاه امنیتی جنوب شرق نیروی زمینی سپاه از هلاکت 18 تن از تروریست‌ها و اشرار مسلح وابسته به سرویس‌های بیگانه خبر داد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

قرارگاه امنیتی سپاه پاسداران درباره حمله تروریستی به چابهار و راسک یک اطلاعیه صادر کرد. به گزارش عرشه آنلاین، روابط عمومی قرارگاه امنیتی جنوب شرق نیروی زمینی سپاه در اطلاعیه‌ای از هلاکت 18 تن از تروریست‌ها و اشرار مسلح وابسته به سرویس‌های بیگانه خبر داد. در پی حمله تعدادی از تروریست‌ها و اشرار مسلح به اماکن عمومی و پایگاه‌های نظامی و انتظامی برقرار کننده امنیت در شهر‌های چابهار و راسک...

وب‌گاه دنیای اقتصاد

قرارگاه امنیتی جنوب شرق نیروی زمینی سپاه درباره هلاکت عاملان حمله تروریستی به راسک و چابهار اطلاعیه ای صادر کرد.

خبرگزاری تسنیم

سخنگوی فراجا از پایان غائله گروگان‌گیری در چابهار با هلاکت 3 تروریست خبر داد و گفت: پنج خانواده گروگان گرفته شده در صحت و سلامت هستند.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

سخنگوی فراجا با اشاره به اینکه گروگان ها در سلامت کمل هستند از هلاکت تروریست‌های گروهک جیش الظلم توسط واحدهای مبارزه با تروریسم فراجا خبر داد.

وب‌گاه خبر آنلاین

حمله موشکی اسرائیل به ساختمان کنسولگری ایران در دمشق با موجی از واکنش‌های چهره‌های نظامی و سیاسی همراه شد و ضمن ارائه پیام تسلیت، به واکاوی هدف اسرائیل از این حمله پرداختند.