پنج‌شنبه 19 مهر 1403

سپاه پاسداران

سپاه پاسداران

وب‌گاه عرشه آنلاین

عملیات تروریستی در چابهار و راسک به طور رسمی پایان یافت و همه تروریست ها به هلاکت رسیدند. به گزارش عرشه آنلاین، عملیات تروریستی در چابهار با آزادسازی تمام گروگان‌ها و به هلاکت رسیدن تروریست‌ها پایان یافت. جانشین انتظامی سیستان و بلوچستان گفت: عملیات تروریستی در چابهار با آزادسازی تمام گروگان‌ها و به هلاکت رسیدن تروریست‌ها پایان یافت.

وب‌گاه خبر آنلاین

عملیات تروریستی در چابهار با آزادسازی تمام گروگان‌ها و به هلاکت رسیدن تروریست‌ها پایان یافت.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: در باب واکنش احتمالی تهران به حمله تروریستی اخیر اسرائیل، فرضیات بسیاری مطرح است، با این همه برخی بر این باور خود تاکید دارند که احتمالا ماحصل رخداد اخیر، پایان آتش بس شکننده حاکم میان آمریکا و ایران باشد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

مجلس خبرگان رهبری در بیانیه‌ای از هموطنان، مسلمانان و آزادی خواهان جهان برای حضور در راهپیمایی روز جهانی قدس دعوت کرد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری دانشجو، مجلس خبرگان رهبری با صدور بیانیه‌ای از تمامی مسلمانان و آزادی خواهان جهان برای حضور در راهپیمایی روز جهانی قدس دعوت کرد. متن این بیانیه به شرح زیر است: بسم الله الرحمن الرحیم «وَلَقَد کَتَبنَا فِی الزَبُورِ مِن بَعدِ الذِکرِ أَنَ الأَرضَ یَرِثُهَا عِبَادِیَ الصَلِحُونَ» روز قدس از ابتکارات امام راحل عظیم الشأن (ره) و عرصه نمایش قدرت امت اسلامی...

وب‌گاه خبر آنلاین

رژه مردمی بسیج دریایی نیروی دریایی سپاه در دریای خزر و مرز دریایی آستارا در شمال غربی استان گیلان برگزار شد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

بر اساس گزارش رسانه‌های صهیونیستی، سرتیپ «عمیت ساعر» رئیس بخش تحقیقات اطلاعات نظامی ارتش این رژیم (امان) بعد از پذیرش مسئولیت کامل شکست اطلاعاتی اسرائیل در جریان عملیات طوفان الاقصی که مقاومت فلسطین در 7 اکتبر 2023 انجام داد، از منصب خود کناره‌گیری کرد.

وب‌گاه خبر آنلاین

سه شهید حادثه تروریستی راسک و چابهار، یزدی هستند.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، یک منبع آگاه گفت: در درگیری‌های دیشب با عوامل گروهک تروریستی جیش الظلم تاکنون 7 نفر به شهادت رسیده‌اند. این منبع آگاه شهدای این حملات تروریستی را شامل چهار شهید از فراجا و سه شهید از سپاه پاسداران عنوان کرد. پیگیری از مسؤولان برای تأیید این خبر و اتفاقات جدید در راسک و چابهار، ادامه دارد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

رژیم صهیونیستی با درک این موضوع که جمهوری اسلامی ایران در پاسخ به جنایت انجام شده در دمشق جدی است به اقدامات پیشگیرانه روی آورده است.

خبرگزاری تسنیم

روابط عمومی کل سپاه در اطلاعیه ای برنامه‌های وداع، تشییع و خاکسپاری شهدای جنایت تروریستی دمشق را اعلام کرد.

وب‌گاه خبر آنلاین

تصاویری از پاکسازی منطقه و رهایی گروگان‌ها در چابهار توسط نیروهای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی را، ببینید. گفتنی است که گروهک تروریستی جیش الظلم شب گذشته به مقر سپاه در راسک حمله کرد که با شکست مواجه شد./ ایرنا

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، به دنبال حمله تروریستی شب گذشته گروهک تروریستی جیش الظلم به مقر‌های سپاه پاسداران و نیروی انتظامی در استان سیستان و بلوچستان، تعدادی از پاسداران سپاه الغدیر زخمی و شهید شدند. در این حمله تروریستی سه نفر از پاسداران سپاه الغدیر استان یزد به نام‌های امیر محسن حسن‌نژاد، حسین انتظاریان و حسین سرسنگی به درجه رفیع شهادت نائل آمدند. برنامه‌های انتقال،...

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: سپاه الغدیر یزد روز پنجشنبه در اعلام به خبرگزاری جمهوری اسلامی از شهادت سه پاسدار این استان در حادثه تروریستی راسک و چابهار خبر داد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، سردار محمد پاکپور در خصوص آخرین وضعیت عملیات تروریستی در جنوب سیستان و بلوچستان، افزود: از نیمه شب گذشته، که عملیات تروریست‌ها در سپاه شهرستانی چابهار و راسک و دریابانی و کلانتری 11 چابهار شروع شد و بلافاصله، اقدامات اساسی توسط نیرو‌های نیروی زمینی و فراجا در دستور کار قرار گرفت. وی ادامه داد: آنچه مهم است، اینکه چند نقطه به صورت هماهنگ عملیات تروریستی...