پنج‌شنبه 19 مهر 1403

سپاه پاسداران

سپاه پاسداران

وب‌گاه عصر ایران

از دقایق اولیه بامداد امروز گروهک تروریستی جیش الظلم با حمله مسلحانه به مقر سپاه شهرستان راسک قصد ضربه زدن به این مقر سپاه را داشت که با مقاومت رزمندگان با شکست روبرو شد. تصاویری از پاکسازی منطقه و رهایی گروگان‌ها در چابهار توسط نیروهای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی را مشاهده می نمایید.

وب‌گاه الف

روابط عمومی کل سپاه در اطلاعیه‌ای اعلام کرد: پیکرهای مطهر مستشاران شهید ایرانی که در جنایت اخیر رژیم صهیونیستی در دمشق به شهادت رسیدند، در روز جمعه و همزمان با راهپیمایی روز جهانی قدس در تهران تشییع و سپس برای خاکسپاری به زادگاهشان منتقل خواهد شد.

خبرگزاری تسنیم

فرمانده نیروی زمینی سپاه پاسداران از هلاکت 15 نفر از تروریست‌های جیش‌الظلم در راسک و چابهار خبر داد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: فرمانده نیروی زمینی سپاه گفت: در سه عملیات تروریستی که به صورت همزمان در سپاه شهرستانی چابهار و راسک، دریابانی و کلانتری 11 انجام شد 15 تروریست تاکنون به هلاکت رسیدند.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

در بیانیه ستاد کل نیروهای مسلح با صدور بیانیه‌ای به مناسبت روز قدس آمده است: اقدام بزدلانه و تروریستی صهیونیست‌ها در تجاوز خارج از عرف و قوانین بین‌المللی از جمله هدف قرار دادن ساختمان کنسولگری جمهوری اسلامی ایران در دمشق و به شهادت رساندن چند تن از دیپلمات‌ها و مستشاران نظامی کشورمان، نشان از استیصال، زوال و سرشکستگی دشمن داشته و بی‌شک برای این جنایت وحشیانه هزینه های سنگین تری را...

وب‌گاه عرشه آنلاین

ستاد کل نیروهای مسلح به مناسبت روز قدس یک بیانیه صادر کرد. ستاد کل نیروهای مسلح به مناسبت روز قدس یک بیانیه صادر کرد. به گزارش عرشه آنلاین، ستاد کل نیروهای مسلح با صدور بیانیه‌ای به مناسبت روز قدس تاکید کرد که صهیونیست‌ها پس از جنایت دمشق، هزینه‌های سنگین‌تری را خواهند پرداخت.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

زمان آیین تشییع پیکر مطهر شهید سرافراز سرلشکر زاهدی از ساعت 8:30 صبح هجدهم فروردین‌ماه از میدان بزرگمهر به سمت گلستان شهدای اصفهان خواهد بود.

وب‌گاه عصر ایران

روابط عمومی سپاه پاسداران در اطلاعیه ای زمان برگزاری مراسم وداع، تشییع و خاکسپاری شهدای جنایت تروریستی دشمن صهیونیستی در حمله موشکی به بخش کنسولی سفارت جمهوری اسلامی ایران در دمشق را اعلام کرد.

وب‌گاه خبر آنلاین

در حمله تروریستی شب گذشته راسک سه نفر از پاسداران سپاه الغدیر استان یزد به شهادت رسیدند.

وب‌گاه خبر آنلاین

روابط عمومی کل سپاه در اطلاعیه ای اعلام کرد: پیکرهای مطهر مستشاران شهید ایرانی که در جنایت اخیر رژیم صهیونیستی در دمشق به شهادت رسیدند، جمعه 17 فروردین ماه تشییع خواهد شد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

فرمانده نیروی زمینی سپاه گفت: هم اکنون اوضاع امنیتی در چابهار و راسک به صورت عادی تداوم دارد و مشکلی وجود ندارد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: روابط عمومی کل سپاه برنامه‌های وداع، تشییع و خاکسپاری شهدای دمشق را اعلام کرد.

وب‌گاه مشرق نیوز

روابط عمومی کل سپاه اعلام کرد: پیکرهای مطهر مستشاران شهید ایرانی که در جنایت اخیر رژیم صهیونیستی در دمشق به شهادت رسیدند، جمعه 17 فروردین ماه همزمان با راهپیمایی روز جهانی قدس در تهران تشییع خواهد شد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

روابط عمومی کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در اطلاعیه‌ای زمان برگزاری مراسم وداع، تشییع و خاکسپاری شهدای جنایت تروریستی دشمن صهیونیستی در حمله موشکی به بخش کنسولی سفارت جمهوری اسلامی ایران در دمشق را اعلام کرد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

پیکر‌های مستشاران شهید ایرانی که در جنایت اخیر رژیم صهیونیستی در دمشق به شهادت رسیدند، 17 فروردین همزمان با راهپیمایی روز قدس در تهران تشییع خواهد شد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

سپاه پاسداران در اطلاعیه ای برنامه‌های وداع، تشییع و خاکسپاری شهدای جنایت تروریستی دمشق را اعلام کرد. سپاه پاسداران در اطلاعیه ای برنامه‌های وداع، تشییع و خاکسپاری شهدای جنایت تروریستی دمشق را اعلام کرد. به گزارش عرشه آنلاین، روابط عمومی کل سپاه در اطلاعیه‌ای اعلام کرد: پیکرهای مطهر مستشاران شهید ایرانی که در جنایت اخیر رژیم صهیونیستی در دمشق به شهادت رسیدند، در روز جمعه و همزمان با...