پنج‌شنبه 19 مهر 1403

سپاه پاسداران

سپاه پاسداران

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: رئیس دفتر سیاسی جنبش مقاومت اسلامی فلسطین (حماس) ضمن محکوم کردن حمله اسرائیل به کنسولگری ایران در دمشق گفت: تجاوز و جنایت‌های رژیم صهیونیستی بدون پشتیبانی و مشارکت مستقیم آمریکا به این درجه از وحشی‌گری نمی‌رسید.

وب‌گاه الف

اندیشکده آمریکایی «دفاع از دموکراسی‌ها» پیام رهبری و دیگر مقام‌های ارشد کشورمان در مورد مجازات رژیم صهیونیستی را مایه نگرانی سران این رژیم عنوان کرد.

وب‌گاه عصر ایران

سردار رمضان شریف، سخنگوی سپاه پاسداران در نشست خبری گفت: همان طور که مسئولان کشور اعلام کردند و به ویژه تاکید رهبر انقلاب بر پشیمان شدن اسرائیلی‌ها توسط فرزندان انقلاب و گرفتن انتقام، انتقام قطعی است.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

ارتش جمهوری اسلامی ایران در بیانیه‌ای به‌مناسبت روز قدس تأکید کرد که تنها راه‌حل مسئله فلسطین مقاومت و مبارزه تا نابودی اسرائیل است.

خبرگزاری ایرنا

کاشان - ایرنا - نماینده ولی فقیه و امام جمعه کاشان با صدور پیامی، شهادت سردار «زاهدی» و جمعی از فرماندهان سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در سوریه را تسلیت گفت.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

دبیرکل ستاد مبارزه با موادمخدر در پیامی شهادت سردار زاهدی و جمعی از فرماندهان سپاه پاسداران در سوریه را تسلیت گفت و بیان کرد که اسرائیل خونخوار به پایان حیات خود نزدیک تر شده است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: سفیر اسرائیل در مسکو در ادعایی عجیب پس از حمله موشکی این رژیم به ساختمان کنسولگری سفارت جمهوری اسلامی ایران در دمشق پایتخت سوریه گفت: حمله به کنسولگری نبود، بلکه به ساختمان نزدیک آن بود!

خبرگزاری خبرنگاران جوان

دبیرکل ستاد مبارزه با موادمخدر در پیامی شهادت سردار زاهدی و جمعی از فرماندهان سپاه پاسداران در سوریه را تسلیت گفت و بیان کرد: رژیم خونخوار صهیونیسم به پایان حیات خود نزدیک‌تر شده است.

وب‌گاه خبر آنلاین

سردار رمضان شریف، سخنگوی سپاه پاسداران در نشست خبری گفت: همان طور که مسئولان کشور اعلام کردند و به ویژه تاکید رهبر انقلاب بر پشیمان شدن اسرائیلی ها توسط فرزندان انقلاب و گرفتن انتقام، انتقام قطعی است./ دانشجو

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: عضو هیأت رئیسه مجلس شورای اسلامی گفت: اسرائیل با حمله به مستشاران ایران دنبال این است که پشتیبانی از جبهه مقاومت را دچار اخلال کرده و مانع از پیشرفت ها و پیروزی های جبهه مقاومت در غزه شود.

وب‌گاه خبر آنلاین

رییس ستاد مرکزی انتفاضه و قدس گفت: در مراسم روز قدس در تهران مراسم تشییع پیکر شهدای حمله تروریستی رژیم صهیونیستی به ساختمان کنسولگری ایران در سوریه برگزار می‌شود و پیکر این شهدا بعد از تشییع در تهران به زادگاهشان برای تشییع و خاکسپاری منتقل می‌شود.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: حجت‌الاسلام‌والمسلمین حسن روحانی در پیامی، با تسلیت شهادت فرماندهان سپاه پاسداران در حمله اسرائیل به ساختمان کنسولگری ایران در دمشق تأکید کرد که اسرائیل با این حمله درصدد هدف شوم گسترش دامنه جنگ در منطقه است که بی‌تردید با تدبیر مقام معظم رهبری خنثی خواهد شد.

وب‌گاه خبر آنلاین

حزب اعتدال و توسعه با صدور بیانیه‌ای به حمله موشکی اسرائیل به ساختمان کنسولگری ایران در دمشق واکنش نشان داد و نوشت: حمله تروریستی به یک مقر دیپلماتیک، نقض آشکار منشور ملل متحد، قوانین بین‌الملل و اصل اساسی مصونیت اماکن دیپلماتیک و کنسولی است.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

حزب اعتدال و توسعه اقدام تروریستی رژیم غاصب صهیونیستی در حمله به ساختمان کنسولگری ایران در دمشق را محکوم کرد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

در پی شهادت محمدرضا زاهدی و برگزاری مراسم تشییع او در روز شنبه 18 فروردین ماه در اصفهان عزای عمومی اعلام شد. در پی شهادت محمدرضا زاهدی و برگزاری مراسم تشییع او در روز شنبه 18 فروردین ماه در اصفهان عزای عمومی اعلام شد. به گزارش عرشه آنلاین سردار مجتبی فدا در جلسه هماهنگی بزرگداشت مقام شهید زاهدی، ضمن تسلیت و تبریک شهادت این فرمانده بزرگ و هم‌رزمان‌شان در کنسولگری ایران پیام مقام معظم...

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: معاون اول نماینده دائم روسیه در سازمان ملل متحد گفت که مسکو پیش‌نویس بیانیه‌ای را به شورای امنیت سازمان ملل ارسال کرد که در آن حمله اسرائیل به کنسولگری ایران در دمشق محکوم شده است.