پنج‌شنبه 19 مهر 1403

سپاه پاسداران

سپاه پاسداران

وب‌گاه دنیای اقتصاد

وزیرامور خارجه ایران از احضار کاردار سفارت سوئیس در تهران به وزارت خارجه در پی حمله روز دوشنبه اسرائیل به بخش کنسولی سفارت ایران در دمشق خبر داد و با بیان اینکه پیام مهمی به دولت آمریکا به عنوان حامی اسرائیل ارسال شد، گفت: ایالات متحده باید پاسخگو باشد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: وزیرامور خارجه ایران از احضار کاردار سفارت سوئیس در تهران به وزارت خارجه در پی حمله روز دوشنبه اسرائیل به بخش کنسولی سفارت ایران در دمشق خبر داد و با بیان اینکه پیام مهمی به دولت آمریکا به عنوان حامی اسرائیل ارسال شد، گفت: ایالات متحده باید پاسخگو باشد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: جنبش حزب الله لبنان در بیانیه‌ای ضمن محکوم کردن حمله اسرائیل به ساختمان کنسولگری ایران در سوریه اعلام کرد که این حمله بدون مجازات نخواهد ماند.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

جنبش حزب الله لبنان در بیانیه‌ای ضمن محکوم کردن حمله رژیم صهیونیستی به ساختمان کنسولگری ایران در سوریه اعلام کرد که این حمله بدون مجازات نخواهد ماند.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

وزیر امور خارجه کشورمان در گفت وگوی تلفنی با حسین ابراهیم طه خواستار اقدام و واکنش مناسب و فوری سازمان همکاری اسلامی علیه حمله تروریستی رژیم صهیونیستی به بخش کنسولی سفارت جمهوری اسلامی ایران در دمشق شد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: وزیر امور خارجه کشورمان در گفت وگوی تلفنی با حسین ابراهیم طه خواستار اقدام و واکنش مناسب و فوری سازمان همکاری اسلامی علیه حمله تروریستی رژیم صهیونیستی به بخش کنسولی سفارت جمهوری اسلامی ایران در دمشق شد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: مسئول امنیتی کتائب حزب الله عراق دوشنبه شب در پیامی از آمادگی مقاومت عراق برای تجهیز 12 هزار رزمنده مقاومت اردن به سلاح خبر داد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

مسئول امنیتی کتائب حزب الله عراق دوشنبه شب در پیامی از آمادگی مقاومت عراق برای تجهیز 12 هزار رزمنده مقاومت اردن به سلاح خبر داد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: وزارت خارجه قطر در بیانیه‌ای ضمن محکوم کردن حمله اسرائیل به ساختمان کنسولگری جمهوری اسلامی ایران در سوریه، آن را نقض پیمان‌های بین‌المللی و عرف دیپلماتیک عنوان کرد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

وزارت خارجه قطر در بیانیه‌ای ضمن محکوم کردن حمله اسرائیل به ساختمان کنسولگری جمهوری اسلامی ایران در سوریه، آن را نقض پیمان‌های بین‌المللی و عرف دیپلماتیک عنوان کرد.

وب‌گاه خبر آنلاین

معاون سابق بازرسی کل سپاه پاسداران با بیان اینکه سردار زاهدی از رفقای صمیمی شهید عماد مغنیه فرمانده نظامی لبنان نیز بود، گفت: سردار زاهدی با وجود جراحت بسیار همواره با عشق در میدان حاضر بود تا اینکه سرانجام مقارن با ایام شهادت مولای متقیان امام علی (ع) به آرزوی دیرینه خود رسید و شهید شد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

وزارت خارجه امارات متحده عربی به حمله تروریستی رژیم صهیونیستی به کنسولگری جمهوری اسلامی ایران در دمشق واکنش نشان داد.

وب‌گاه گسترش

روابط عمومی کل سپاه در اطلاعیه‌ای از شهادت مستشاران سردار محمدرضا زاهدی و محمد هادی حاج رحیمی و پنج تن از همراهان در جنایت تروریستی رژیم صهیونیستی در حمله موشکی به کنسولگری جمهوری اسلامی ایران در دمشق خبر داد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: وزارت خارجه امارات متحده عربی حمله تروریستی رژیم صهیونیستی به کنسولگری جمهوری اسلامی ایران در دمشق را محکوم کرد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

بنابر اعلام رسانه های اسرائیل، شمال رژیم صهیونیستی هدف قرار گرفته است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: رسانه های اسرائیل اعلام کردند که شمال رژیم صهیونیستی هدف قرار گرفته است.