پنج‌شنبه 19 مهر 1403

سپاه پاسداران

سپاه پاسداران

وب‌گاه مشرق نیوز

رئیس جمهور در واکنش به جنایت تروریستی رژیم صهیونیستی تصریح کرد: صهیونیست‌ها باید بدانند با اینگونه اقدامات غیرانسانی هرگز به اهداف شوم خود نخواهند رسید و این جنایت ناجوانمردانه نیز بی‌پاسخ نخواهد ماند.

وب‌گاه الف

رئیس جمهور در واکنش به جنایت تروریستی رژیم صهیونیستی تصریح کرد: صهیونیست‌ها باید بدانند با اینگونه اقدامات غیرانسانی هرگز به اهداف شوم خود نخواهند رسید و روز به روز شاهد تقویت جبهه مقاومت و انزجار و نفرت ملت‌های آزاده علیه ماهیت نامشروع خود بوده و این جنایت ناجوانمردانه نیز بی‌پاسخ نخواهد ماند.

خبرگزاری تسنیم

رئیس‌جمهور در واکنش به جنایت تروریستی رژیم صهیونیستی تصریح کرد: صهیونیست‌ها باید بدانند با این‌گونه اقدامات غیرانسانی هرگز به اهداف شوم خود نخواهند رسید و این جنایت ناجوانمردانه نیز بی‌پاسخ نخواهد ماند.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، آیت الله سید ابراهیم رئیسی در بیانیه‌ای با محکومیت تهاجم غیرانسانی و نقض آشکار مقررات بین‌المللی از سوی رژیم صهیونیستی در حمله به ساختمان کنسولگری کشورمان در دمشق اظهار داشت: این سرداران مجاهد که از فرماندهان، رزمندگان و جانبازان دلیر دوران دفاع مقدس بودند، در کسوت مستشاری ارشد در دفاع از حرم اهل بیت عصمت و طهارت علیهم السلام و در حراست از ارزش‌های...

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، کیومرث هاشمی وزیر ورزش و جوانان در پیامی حمله تروریستی رژیم جعلی صهیونیستی به ساختمان کنسولی سفارت جمهوری اسلامی ایران در دمشق را محکوم کرده و شهادت «محمدرضا زاهدی» و تعدادی از فرماندهان نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی را تسلیت گفت. به گزارش پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان، در پیام وزیر ورزش و جوانان آمده است: بسم الله الرحمن الرحیم وقاحت...

وب‌گاه دنیای اقتصاد

در ادامه واکنش‌ها به جنایت رژیم اشغالگر در حمله به کنسولگری جمهوری اسلامی ایران در دمشق، «محمد عبدالسلام» رئیس هیئت مذاکره کننده صنعا و سخنگوی رسمی جنبش انصارالله یمن، این جنایت شنیع اشغالگران را به شدت محکوم و تاکید کرد که این تجاوز صهیونیست‌ها در چارچوب تلاش‌های ناامیدانه آنها برای رسیدن به تصویر پیروزی است.

وب‌گاه عرشه آنلاین

قالیباف به حمله اسرائیل به کنسولگری ایران و شهادت تعدادی از اعضای سپاه پاسداران واکنش نشان داد قالیباف به حمله اسرائیل به کنسولگری ایران و شهادت تعدادی از اعضای سپاه پاسداران واکنش نشان داد به گزارش عرشه آنلاین، رئیس مجلس شورای اسلامی در پی شهادت سردار سرافراز اسلام محمدرضا زاهدی و تعدادی از اعضای سپاه پاسداران در کنسولگری جمهوری اسلامی ایران در سوریه پیامی صادر کرد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: رییس مجلس شورای اسلامی در پیامی ضمن محکوم کردن حمله رژیم صهیونیستی به کنسولگری ایران در سوریه تاکید کرد: سردمداران جاهل رژیم غاصب اسرائیل و حامیان آنها بدانند این تحرکات رذیلانه هیچ تأثیری در اراده آزادیخواهی و حق‌طلبی مبارزان مقاومت ندارد و اقدام تجاوزگرانه و ددمنشانه آنان با مجازات سختی مواجه می‌شود.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - وزیر ورزش و جوانان در پیامی شهادت سردار زاهدی و جمعی از فرماندهان سپاه پاسداران در سوریه را تسلیت گفت.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، «محمدباقر قالیباف» با اشاره به شهادت سردار محمدرضا زاهدی و تعدادی دیگر از اعضای سپاه پاسداران در کنسولگری جمهوری اسلامی ایران در سوریه عنوان کرد: سردمداران جاهل رژیم غاصب اسرائیل بدانند اقدام تجاوزگرانه و ددمنشانه آنان با مجازات سختی مواجه خواهد گشت. متن پیام تسلیت محمدباقر قالیباف به شرح زیر است: «بسم الله الرحمن الرحیم مِنَ المُؤمِنِینَ رِجَال...

خبرگزاری دانشجو

گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو_ «محمد رضا زاهدی»، از فرماندهان نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی بر اثر حمله هوایی رژیم اسرائیل به ساختمان مجاور سفارت ایران در دمشق به شهادت رسید. ژیم صهیونیستی غروب امروز ساختمان کنسولگری ایران در دمشق را هدف حملات هوایی قرار داد. برخی منابع می‌گویند که بین 5 تا 7 نفر در این حمله به شهادت رسیده‌اند. با وجود این، هنوز هیچ آمار رسمی از خسارت و تلفات این...

وب‌گاه دنیای اقتصاد

قالیباف در واکنش به حمله اسرائیل به کنسولگری ایران در دمشق گفت: سردمداران جاهل رژیم غاصب اسرائیل و حامیان آن‌ها بدانند این تحرکات رذیلانه هیچ تأثیری در اراده آزادی‌خواهی و حق‌طلبی مبارزان مقاومت نخواهد داشت و اقدام تجاوزگرانه و ددمنشانه آنان با مجازات سختی مواجه خواهد گشت.

خبرگزاری تسنیم

رئیس مجلس با اشاره به شهادت سردار زاهدی و حاجی رحیمی فرماندهان سپاه در سوریه و لبنان و چند تن از یارانشان در کنسولگری ایران در سوریه گفت: سردمداران جاهل رژیم اسرائیل بدانند اقدام تجاوزگرانه آنان با مجازات سختی مواجه خواهد شد.

وب‌گاه عصر ایران

قالیباف با اشاره به شهادت سردار محمدرضا زاهدی و تعدادی دیگر از اعضای سپاه پاسداران در کنسولگری جمهوری اسلامی ایران در سوریه عنوان کرد: سردمداران جاهل رژیم غاصب اسرائیل بدانند اقدام تجاوزگرانه و ددمنشانه آنان با مجازات سختی مواجه خواهد گشت.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

رئیس مجلس شوای اسلامی در پی حمله موشکی رژیم صهیونیستی به کنسولگری جمهوری اسلامی ایران در سوریه پیامی صادر کرد.

وب‌گاه خبر آنلاین

در پی حمله روز گذشته رژیم صهیونیستی به بخش کنسولگری ایران در دمشق 7 تن از پاسداران ایران به شهدات رسیدند.