پنج‌شنبه 19 مهر 1403

سپاه پاسداران

سپاه پاسداران

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: رئیس جمهور گفت که عاملین و حامیان حمله به کنسولگری ایران به دست مجاهدان اسلام مجازات می‌شوند.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

رئیس جمهور اقدامات جنون‌آمیز اخیر رژیم صهیونیستی را دست و پا زدن‌های آخر این رژیم در حال احتضار توصیف و تصریح کرد: امروز بر همگان اثبات شده که رژیم جنایتکار صهیونیستی به هیچ یک از اصول انسانی و بین‌المللی پایبند نیست و تاسف‌بارتر اینکه آمریکا و برخی کشورهای غربی همچنان به حمایت‌های مالی، تسلیحاتی و رسانه‌ای از این رژیم ادامه می‌دهند.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

جان کربی سخنگو و هماهنگ کننده ارتباطات راهبردی شورای امنیت ملی کاخ سفیددرباره حمله به کنسولگری ایران در دمشق گفت: خیلی صریح می گویم ما هیچ نقشی در حمله دمشق نداشتیم و به هیچ وجه بخشی از آن نبودیم.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری دانشجو، آنتونی بلینکن وزیر خارجه دولت دموکرات جو بایدن که در سفر اروپایی خود به فرانسه سفر کرده است، در نشستی خبری در پاریس با حضور همتای فرانسوی خود درباره حمله اسرائیل به کنسولگری ایران در دمشق سوریه گفت: ایالات متحده آمریکا در حال بدست آوردن جزئیات حمله به کنسولگری ایران در دمشق است. بلینکن برغم جنگ طلبی اسرائیل به دلیل جبران شکست خود در عملیات هفتم...

خبرگزاری خبرنگاران جوان

رئیس جمهور جنایت تروریستی اخیر رژیم صهیونیستی را گواه اثبات بی‌تعهدی این رژیم جنایتکار به معاهدات بین‌المللی و اصول انسانی و اخلاقی دانست.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، استفان دوجاریک سخنگوی سازمان ملل ظهر سه شنبه به وقت محلی در جمع خبرنگاران در پاسخ به سوالی درباره اقدامات دبیرکل سازمان ملل و تماس او با رهبران جهان برای جلوگیری از تبدیل شدن حمله اسرائیل به ساختمان کنسولگری ایران در سوریه به جنگی منطقه ای، گفت: بله، دبیرکل سازمان ملل امروز یک تماس از سوی وزیرخارجه ایران دریافت کرد. دوجاریک تصریح کرد: ما از طریق...

وب‌گاه الف

نایب‌رئیس مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه سفارت هر کشوری به عنوان خاک و بخشی از سرزمین آن کشور محسوب می‌شود، گفت: اقدام شنیع و جنون آمیز اخیر رژیم صهیونیستی هزینه و انتقام سختی به‌دنبال دارد و آن رژیم پلید باید منتظر انتقام پشیمان‌کننده در درون سرزمین‌های اشغالی باشد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، حجت‌الاسلام مجتبی ذوالنوری نائب رئیس مجلس شورای اسلامی با ببان اینکه سفارت هر کشوری به عنوان خاک و بخشی از سرزمین آن کشور محسوب می‌شود، گفت: اقدام شنیع و جنون آمیز اخیر رژیم صهیونیستی هزینه و انتقام سختی به دنبال دارد و آن رژیم پلید منتظر انتقام پشیمان کننده در درون سرزمین‌های اشغالی باشد. متن پیام به شرح زیر است: «بِسمِ للَهِ لرَحمنِ لرَحِیمِ مِنَ...

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: سخنگوی سازمان ملل اعلام کرد وزیر خارجه ایران با دبیرکل سازمان ملل صبح امروز سه شنبه درباره حمله اسرائیل به کنسولگری این کشور در دمشق سوریه گفتگو کرده است.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

ذوالنوری در واکنش به حمله اسرائیل به کنسولگری ایران در دمشق گفت: اقدام شنیع و جنون آمیز اخیر آنان هزینه و انتقام سختی برایشان به دنبال خواهد داشت و حتی آن رژیم پلید باید منتظر انتقام پشیمان کننده در درون سرزمینهای اشغالی باشد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: نایب‌رئیس مجلس پیامی را در واکنش به حمله اسرائیل به کنسولگری ایران در سوریه منتشر کرد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: پس از حمله اسرائیل به کنسولگری ایران در دمشق گمانه زنی ها در باب پاسخ احتمالی ایران به این تهاجم و هدف تل آویو از چنین ماجراجویی افزایش یافته است.

خبرگزاری تسنیم

دبیر مجمع تشخیص با صدور پیامی شهادت سردار سرلشکر پاسدار محمدرضا زاهدی و سردار محمدهادی حاج رحیمی و پنج نفر از پاسداران انقلاب اسلامی را تسلیت گفت.

خبرگزاری تسنیم

نائب رئیس مجلس با ببان اینکه سفارت هر کشوری به عنوان خاک و بخشی از سرزمین آن کشور محسوب می شود، گفت: اقدام شنیع و جنون آمیز اخیر رژیم صهیونیستی هزینه و انتقام سختی به دنبال دارد و آن رژیم پلید منتظر انتقام پشیمان کننده در درون سرزمین‌های اشغالی باشد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

آنتونیو گوترش، دبیرکل سازمان ملل حمله رژیم اسرائیل به ساختمان کنسولگری ایران در دمشق سوریه را محکوم کرد و هشدار داد: هرگونه محاسبه اشتباه می‌تواند منجر به درگیری گسترده‌تر در منطقه‌ای بی‌ثبات، با عواقب ویرانگر برای غیرنظامیان شود. آنتونیو گوترش، دبیرکل سازمان ملل حمله رژیم اسرائیل به ساختمان کنسولگری ایران در دمشق سوریه را محکوم کرد و هشدار داد: هرگونه محاسبه اشتباه می‌تواند منجر به...

وب‌گاه الف

سخنگوی کابینه رژیم صهیونیستی پس از اینکه شاهد محکومیتهای بین‌المللی در خصوص حمله تروریستی این رژیم به ساختمان کنسولی سفارت ایران در دمشق، بود، توجیه تازه‌ای از این حمله ارائه کرد.