پنج‌شنبه 19 مهر 1403

سپاه پاسداران

سپاه پاسداران

وب‌گاه گسترش

قیمت دلار در نخستین روز معاملاتی بعد از نوروز با تأثیر حمله هوایی به ساختمان کنسولگری ایران در دمشق، رشد قابل توجهی داشت. قیمت اسکناس دلار در روز سه‌شنبه بیش از هزار تومان افزایش یافت.

خبرگزاری تسنیم

از ابتدای طوفان الاقصی صهیونیستها با ترور فرماندهان ایرانی در سوریه به دنبال این هستند تا کشورمان وارد درگیری مستقیم شود و خواسته آنها در تغییر زمین جنگ اجرا شود. حمله به کنسولگری ایران، نشان می‌دهد دولت صهیونستی در وضعیت بسیار بدی قرار دارد.

وب‌گاه خبر آنلاین

عضو سابق نیروی قدس سپاه پاسداران می‌گوید: حمله به فرماندهان سپاه حاکی از آن است که برنامه‌ریزی‌هایی که توسط جمهوری اسلامی ایران از طریق خدمات مستشاری انجام گرفته بسیار کارساز بوده و این به شدت اسرائیلی‌ها را عصبانی کرده است.

وب‌گاه عرشه آنلاین

قیمت دلار در حالی نخستین روز معاملاتی بعد از نوروز را آغاز کرد که بازار معاملات نقدی متاثر از حمله هوایی به ساختمان کنسولگری ایران در دمشق، رشد قابل توجهی داشت. اسکناس دلار روز سه‌شنبه بیش از هزار تومان گران شد. قیمت دلار در حالی نخستین روز معاملاتی بعد از نوروز را آغاز کرد که بازار معاملات نقدی متاثر از حمله هوایی به ساختمان کنسولگری ایران در دمشق، رشد قابل توجهی داشت. اسکناس دلار...

وب‌گاه مشرق نیوز

پس از اقدام جنایتکارانه رژیم صهیونیستی در کنسولگری ایران در دمشق، مردم ایران و عراق و شماری از دولت‌های خارجی، این عملیات تروریستی را محکوم کردند.

وب‌گاه عرشه آنلاین

ادامه آوار برداری از محل کنسولگری ایران در دمشق را ببینید. ادامه آوار برداری از محل کنسولگری ایران در دمشق را ببینید. به گزارش عرشه آنلاین، با ادامه عملیات آواربرداری از مقر فرماندهان نیروی قدس سپاه پاسداران در ساختمان کنسولگری ایران در مجاورت با سفارت این کشور در منطقه المزه دمشق که دوشنبه 13 فروردین در حمله هوایی اسرائیل هدف اصابت 6 موشک قرار گرفته و ویران شد، شمار کشته شدگان در این...

خبرگزاری تسنیم

جهاددانشگاهی و روابط عمومی دانشگاه علمی کاربردی در بیانیه هایی اقدام رژیم صهیونیستی در حمله به مرکز کنسولی ایران در دمشق سوریه و شهادت جمعی از فرماندهان سپاه پاسداران را محکوم کردند.

وب‌گاه عرشه آنلاین

نرخ دلار آمریکا در بازار تهران به اوج 25 روز گذشته بازگشت قیمت دلار در شروع معاملات نقدی نخستین روز فعالیت بازارها بعد از تعطیلات نوروز متاثر از حمله هوایی و موشکی رژیم صهیونیستی به سفارت ایران در دمشق، سقف تاریخی را شکست.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: «شهید علی آقابابایی» که در حمله تروریستی اسرائیل به کنسولگری ایران در دمشق سوریه به شهادت رسید، از اهالی شهرستان تاکستان استان قزوین است و گویا وصیت کرده در روستای اجدادی خود به خاک سپرده شود.

وب‌گاه خبر آنلاین

انبارلویی گفت: اسرائیل دنبال راه فراری از مشکلات خود است و به همین دلیل دست به ارتکاب جنایت حمله به کنسولگری ایران در دمشق زد البته ایران هم حق دارد به شیوه‌ای که می‌داند، اسرائیل را مجازات کند.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

«شهید علی آقابابایی» که در حمله تروریستی اسرائیل به کنسولگری ایران در دمشق سوریه به شهادت رسید، از اهالی شهرستان تاکستان استان قزوین است و گویا وصیت کرده در روستای اجدادی خود به خاک سپرده شود.

خبرگزاری تسنیم

تشکل ها و اتحادیه های دانشجویی در بیانیه هایی ضمن محکومیت حمله تروریستی رژیم کودک کش صهیونیستی به مرکز کنسولی ایران و شهادت جمعی از مستشاران سپاه خواستار پاسخ قاطع به این اقدام شدند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: سخنگوی دفتر ریاست‌جمهوری روسیه گفت: حمله اسرائیل به کنسولگری ایران در دمشق، اقدامی تجاوزکارانه و ناقض قوانین بین‌المللی است.

وب‌گاه عرشه آنلاین

این حمله هوایی آخرین نمونه از اقدامات گسترده اسرائیل برای هدف قرار دادن ژنرال‌های ایرانی و رهبران گروه‌های نیابتی تحت حمایت این کشور از جمله حزب الله لبنان و حماس به شمار می‌رود. روبی گرامر، در نشریه فارن پالیسی نوشت: حمله هوایی روز گذشته به ساختمان بخش کنسولی سفارت ایران در دمشق موجب کشته شدن (شهادت) یکی از فرماندهان ارشد سپاه قدس شده و افزایش شدید تنش در جنگ سایه کنونی بین اسرائیل...

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، روز گذشته در پی حمله رژیم صهیونیستی به ساختمان کنسولگری ایران در دمشق سردار زاهدی و حاجی‌رحیمی فرماندهان سپاه در سوریه و لبنان و چند تن از یارانشان به شهادت رسیدند که نمایندگان مجلس در مصاحبه‌ها و همچنین در فضای مجازی نسبت به این اقدام واکنش نشان دادن که در ادامه می‌خوانیم: *قالیباف: رژیم صهیونیستی با مجازات سختی مواجه می‌شود محمدباقر قالیباف رئیس...

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: سفیر اسبق انگلیس در دمشق، حمله هوایی رژیم صهیونیستی به کنسولگری ایران در سوریه را رویدادی تکان‌دهنده و اهانت به قوانین بین‌المللی توصیف کرد.