یک‌شنبه 17 تیر 1403

سپاه پاسداران

سپاه پاسداران

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: فرمانده فضایی نیروی هوافضای سپاه پاسداران با اشاره به ویژگی‌های ماهواره‌بر قائم 105 گفت: آخر امسال و یا اوایل سال آینده پرتاب این ماهواره‌بر 4 مرحله‌ای انجام می‌شود.

وب‌گاه الف

فرمانده فضایی نیروی هوافضای سپاه پاسداران با اشاره به ویژگی‌های ماهواره‌بر قائم 105 گفت: آخر امسال و یا اوایل سال آینده پرتاب این ماهواره‌بر 4 مرحله‌ای انجام می‌شود.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

فرمانده فضایی نیروی هوافضای سپاه پاسداران گفت که در برنامه ما هست که ان‌شالله پرتاب ماهواره‌بر قائم 105 اواخر امسال انجام شودو

خبرگزاری تسنیم

فرمانده فضایی نیروی هوافضای سپاه پاسداران با اشاره به ویژگی‌های ماهواره‌بر قائم 105 گفت: آخر امسال و یا اوایل سال آینده پرتاب این ماهواره‌بر 4 مرحله‌ای انجام می‌شود.

وب‌گاه مشرق نیوز

یکی از ویژگی‌های خاص منافقین در خانه‌های تیمی استفاده از ازدواج‌های تشکیلاتی است، عمر این وصلت‌ها اغلب کوتاه بوده و آشنایی و جدایی در آن تابع تشکیلات است.

خبرگزاری تسنیم

در آخرین روزهای نمایشگاه سی و پنجم کتاب، نگاهی داشته‌ایم به آثاری که مورد توجه مخاطبان قرار گرفته است.

وب‌گاه خبر آنلاین

فرمانده اسبق سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با تشریح جزئیاتی از عملیات «وعده صادق» تاکید کرد که 162 پهپاد، 30 موشک کروز و 100 موشک بالستیک مستقیم بر سر اسرائیل خورد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

حاج رحیمی شخصت تاثیرگذاری داشت و مربی بسیاری از سران گروه‌های مقاومت بود. شهید محمدهادی حاج‌رحیمی که از سال 1359 در کسوت مربی و از پادگان امام حسین (ع) کار خود را آغاز کرده بود، مربی بسیاری از سران مقاومت و حزب الله بود و در جنگ 33 روزه هم حضور داشت. وی که از سال 1359 در کسوت مربی و از پادگان امام حسین (ع) کار خود را آغاز کرده بود، رفته رفته مسیر تعالی و تحول را طی کرد تا اینکه به فرماندهی...

وب‌گاه عصر ایران

شهید حاج‌رحیمی که از سال 1359 در کسوت مربی و از پادگان امام حسین (ع) کار خود را آغاز کرده بود، رفته رفته مسیر تعالی و تحول را طی کرد تا اینکه به فرماندهی یکی از مهمترین رده‌های نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی یعنی یگان نیروهای مخصوص امام علی (ع) رسید و مبدأ تحولات بسیاری در این یگان و در پرورش رزمندگان جبهه مقاومت شد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش خبرنگار گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، سردار سرلشکر حسین سلامی بعد از ظهر پنجشنبه در مراسم چهلمین روز شهادت شهید زاهدی اظهار کرد: شهیدانی همچون شهید همت، شهید حجازی و شهید صفوی، حاج محمدرضا زاهدی که ما او را به نام حاج علی می‌شناختیم با پیکر خونین از کنار حرم اهل بیت (ع) و حرم حضرت زینب (س) از شرق مدیترانه در فاصله هزار و چند صد کیلومتری مرزهای ما به سوی ملاقات به خدا می‌شتابد...

وب‌گاه الف

ایسنا نوشت: فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: از برکت خون شهدای حمله به کنسولگری ایران، همین بس که کمتر از 12 روز بعد از شهادتشان وعده صادق انجام شد، بزرگ‌ترین عملیات علیه رژیم صهیونیستی توسط ایران به وقوع پیوست و این افتخاری برای ایران در جهان است.

وب‌گاه خبر آنلاین

فرمانده کل سپاه پاسداران گفت: سردار شهید حاج علی زاهدی پس از شهادتش نیز جنگید، یعنی بزرگ‌ترین عملیات موشکی تاریخ بشریت به نام حاج علی زاهدی و در انتقام خون او و هم‌رزمانش رقم خورد.

وب‌گاه خبر آنلاین

سخنگوی سپاه پاسداران گفت: به عدد انگشتان دست نمی‌توانیم از کسانی نام ببریم که به مردم خیانت کرده و به بیگانگان وابستگی پیدا کردند، البته منکر برخی نارسایی‌ها، نامهربانی‌ها و سوءاستفاده‌ها نیستیم.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، همزمان با چهلمین روز شهادت سردار مجاهد سرلشکر پاسدار شهید حاج محمدرضا زاهدی، سرلشکر حسین سلامی فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با خانواده این شهید والامقام دیدار کرد. سرلشکر سلامی در این دیدار اظهار داشت: شهید زاهدی اسوه یک انسان آسمانی بود و نزدیک به خدا سیر می‌کرد و همه زندگی‌اش برای رضای خدا بود که در نهایت پس از 45 سال مجاهدت بی‌وقفه،...

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، سردار رمضان شریف امروز در همایش بزرگ مسئولین و مدیران روابط عمومی‌های سازمان‌ها و ادارات خراسان رضوی، اظهارداشت: مبارزه جدی و همه جانبه دشمنان در طول 45 سال گذشته همواره امتداد داشته و ما یکی از خبرسازترین کشور‌های دنیا بودیم که حاکی از قدرت، الهام‌بخشی و تاثیر انقلاب، گفتمان امام (ره) و رهبر در دنیای امروز است. وی افزود: باید باور کنیم که ما کشوری...

وب‌گاه مشرق نیوز

سخنگوی سپاه پاسداران، گفت: استراتژی دشمن پشیمان نشان دادن مردم از اصل انقلاب و برجسته کردن نارسایی‌ها و همچنین ناامیدی از آینده کشور است.