یک‌شنبه 15 مهر 1403

سپاه پاسداران

سپاه پاسداران

خبرگزاری خبرنگاران جوان

وب‌گاه خبر آنلاین

سیدحسن خمینی در پیامی شهادت دبیرکل حزب الله را تسلیت گفت.

خبرگزاری مهر

سیدحسن خمینی در پی شهادت سید حسن نصرالله در پیامی نوشت: راه نصرالله ادامه دارد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

حجت الاسلام سید حسن خمینی گفت: راه نصرالله ادامه دارد، همانطور که راه سید عباس موسوی و کلیه فرماندهان مقاومت تا امروز تداوم داشته است؛ اما درک مختصات دوره جدید از مبارزه با استکبار ضرورت فوری و حیاتی این شهادت های عظیم است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: حجت الاسلام سید حسن خمینی گفت: راه نصرالله ادامه دارد، همانطور که راه سید عباس موسوی و کلیه فرماندهان مقاومت تا امروز تداوم داشته است؛ اما درک مختصات دوره جدید از مبارزه با استکبار ضرورت فوری و حیاتی این شهادت های عظیم است.

وب‌گاه فرارو

خبرگزاری دانشجو

معاون هماهنگ‌کننده سپاه گفت: لشکر بدر در دفاع مقدس با صلابت و خط‌شکن بود و قوی‌ترین رزم را با ایمان انجام می‌دادند.

وب‌گاه خبر آنلاین

از حاج احمد می‌پرسند ما چه اسمی برای خودمان بگذاریم، حاج احمد می‌گوید بهترین اسم حزب‌الله لبنان است. اسم را حاج احمد انتخاب کرد، همه خوش‌شان آمد و تکبیر گفتند. حاج احمد به ما گفت شما باید به این حزب‌الله آموزش نظامی دهید. ما حدود 5 ماه بعد از اسارت حاج احمد در سوریه و لبنان ماندیم و کار ما آموزش این‌ها شد.

خبرگزاری مهر

بانک صادرات ایران در پاسخگویی به نیاز مردم خوزستان همچنان از شعب مزین به نام شهدای بانک و مناطق سربلند این استان از جمله «کوی ذوالفقاری» در سالروز شکست حصر آبادان تداوم دارد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

وزارت دادگستری آمریکا سه مرد را به حمله سایبری و دست داشتن در ماجرای ادعایی هک ستاد انتخاباتی دونالد ترامپ توسط ایران متهم کرد. وزارت دادگستری آمریکا سه مرد را به حمله سایبری و دست داشتن در ماجرای ادعایی هک ستاد انتخاباتی دونالد ترامپ توسط ایران متهم کرد. به گزارش عرشه آنلاین وزارت دادگستری آمریکا با انتشار کیفرخواست علیه سه مرد ایرانی آنها را به حمله سایبری به مقامات فعلی و سابق دولت...

وب‌گاه فرارو

ارتش آمریکا در ژانویه 2020 سردار قاسم سلیمانی را در فرودگاه بغداد، پایتخت عراق هدف قرار داد که به شهادت او و همراهانش منجر شد. بنابر ادعای کیفرخواست صادر شده، اهداف هک ایران شامل یکی از وکلای ترامپ، مقامات سابق سیا و یک سفیر سابق ایالات متحده بوده است.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی، فرمانده سابق نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، 1398/07/09 سه ماه پیش از شهادت در گفت و گویی دو ساعته با سایت KHAMENEI.IR به بیان ناگفته‌هایی از ناگفته‌های جنگ 33روزه حزب الله لبنان با رژیم صهیونیستی پرداخت. از جمله بخش‌های مهم این گفتگو، ذکر خاطره‌ای جالب از رهبر معظم انقلاب اسلامی است که در کوران درگیری میان نیرو‌های...

وب‌گاه عرشه آنلاین

تاکنون اخبار ضدونقیضی از شهادت سردار عباس نیلفروشان در جریان حملات عصر روز گذشته اسرائیل به بیروت منتشر شده است. در این مطلب به مسئولیت‌های این فرمانده کلیدی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی خواهیم پرداخت. تاکنون اخبار ضدونقیضی از شهادت سردار عباس نیلفروشان در جریان حملات عصر روز گذشته اسرائیل به بیروت منتشر شده است. در این مطلب به مسئولیت‌های این فرمانده کلیدی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی...

وب‌گاه الف

فرمانده و پیشکسوت دفاع مقدس با بیان این که هشت سال دفاع مقدس ایران در دنیا شبیه و نظیر نداشت، گفت: شما در تمام طول جنگ‌هایی که در دنیا اتفاق افتاده جست و جو کنید و ببینید آیا یک مورد این‌چنینی پیدا می‌کنید که مجروحی بگوید ابتدا برو سرباز دشمن را بردار و بعد به سراغ من بیا. اینگونه فداکاری‌ها بود که نام رزمندگان ما را بلندآوازه کرده است.

وب‌گاه گسترش

اخبار غیررسمی درباره شهادت سردار نیلفروشان، معاون عملیات سپاه پاسداران، در شبکه‌های اجتماعی در حال انتشار است.