یک‌شنبه 15 مهر 1403

سپاه پاسداران

سپاه پاسداران

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، محسن رضایی در همایش «رزمندگان و گرامیداشت 1048 شهید آمل» با یادآوری خاطره‌ای از سال‌های اول انقلاب، اظهار کرد: در 6 بهمن 1360 که به تازگی پس از مسئولیت اطلاعات سپاه فرمانده سپاه شده بودم اطلاعاتی از تحرکاتی در کردستان و آذربایجان و تالش تحت عنوان تحرکات اتحادیه کمونیست به دست ما رسید که دامنه آن به جنگل‌های آمل هم رسیده بود؛ آمل نه تنها شهرستان هزارسنگر...

وب‌گاه الف

فرمانده سپاه پاسداران در دوران جنگ تحمیلی با اشاره به حوادث منطقه، تصریح کرد: اسرائیل جرئت حمله به ایران ندارد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

فرمانده سپاه پاسداران در دوران جنگ تحمیلی با اشاره به حوادث منطقه، تصریح کرد: اسرائیل جرأت حمله به ایران ندارد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: فرمانده سپاه پاسداران در دوران جنگ تحمیلی با اشاره به حوادث منطقه، تصریح کرد: اسرائیل جرأت حمله به ایران ندارد.

وب‌گاه خبر آنلاین

سردار سلامی گفت: در شرایط کرونا، کار بسیار سخت بود، زیرا این بیماری ناشناخته بود. وقتی بخواهیم با دشمن بجنگیم، سناریوهای مختلفی را در نظر می‌گیریم و از قبل خود را برای پاسخ به هر سناریویی آماده می‌کنیم.

وب‌گاه عرشه آنلاین

فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: وقتی بخواهیم با دشمن بجنگیم، سناریو‌های مختلفی را در نظر می‌گیریم و از قبل خود را برای پاسخ به هر سناریویی آماده می‌کنیم، به همین دلیل احتمال غافلگیری کمتر خواهد بود. فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: وقتی بخواهیم با دشمن بجنگیم، سناریو‌های مختلفی را در نظر می‌گیریم و از قبل خود را برای پاسخ به هر سناریویی آماده می‌کنیم، به همین...

وب‌گاه مشرق نیوز

فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در دوران دفاع مقدس گفت: کمک به رئیس جمهور و اعضای کابینه دولت چهاردهم برای رفع مشکلات اقتصادی و معیشتی مردم ضروری است.

وب‌گاه الف

خدمات بانک صادرات ایران در کمک به زیرساخت‌های متنوع و مختلف اقتصادی و پاسخگویی به نیاز مردم قهرمان خوزستان همچنان از شعب مزین به نام شهدای بانک و مناطق سربلند این استان از جمله «کوی ذوالفقاری» در سالروز شکست حصر آبادان تداوم دارد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، سردار سرلشکر «حسین سلامی» فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی صبح امروز (پنجشنبه) در افتتاحیه همایش درس‌آموخته‌های کرونا که در مرکز همایش‌های رازی برگزار شد، اظهار داشت: دو حادثه بزرگ در کشور ما اتفاق افتاد که تصاویری دل‌انگیز و فراموش‌نشدنی و جاودانه از شخصیت جامعه پزشکی کشور ما را به نمایش گذاشت و شاید تصورات مبهم و ناشناخته‌ای که در مورد این...

وب‌گاه اقتصاد نیوز

فرمانده کل سپاه خاطرنشان کرد: باید از تاریخ درس بگیریم، وگرنه مجبور به تکرار آن خواهیم بود. بنابراین، باید از تجربیات دوران شیوع بیماری بهره بگیریم.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

سردار سلامی گفت: در روزهای سخت شیوع ویروس کرونا، پزشکان و پرستاران ما گاهی شبانه‌روز بدون بازگشت به خانه، جان انسان‌ها را نجات می‌دادند.

خبرگزاری تسنیم

فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: کرونا ثابت کرد که جامعه پزشکی و پرستاری ما کاملاً قابل اعتماد است و می‌توان در لحظات سخت روی آن‌ها حساب کرد.

خبرگزاری مهر

اولین فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی می‌گوید سندی داریم که اثبات می‌کند جنگ با ایران بلافاصله بعد از انقلاب اسلامی یک اقدام برنامه‌ریزی شده برای تجزیه ایران توسط صدام بود.

وب‌گاه الف

تلویزیون پنجشنبه و جمعه این هفته فیلم‌های سینمایی و تلویزیونی آماده پخش کرده است که از شبکه‌های سیما به روی آنتن خواهند رفت. موضوع فیلم‌های انتخاب شده بیشتر تحت‌تأثیر هفته دفاع مقدس و همچنین وقایع اخیر لبنان است و تعدادی فیلم جدید هم در میان آنها مشاهده می‌شود.

وب‌گاه عرشه آنلاین

وزارت خزانه‌داری آمریکا چهارشنبه شب اعلام کرد بیش از 12 شرکت و کشتی را به دلیل مشارکت در انتقال نفت خام و گاز مایع ایران به سوریه و شرق آسیا تحریم کرده است. وزارت خزانه‌داری آمریکا چهارشنبه شب اعلام کرد بیش از 12 شرکت و کشتی را به دلیل مشارکت در انتقال نفت خام و گاز مایع ایران به سوریه و شرق آسیا تحریم کرده است. به گزارش عرشه آنلاین، به نقل از رویترز، چهار کشتی متعلق به ناوگان کشتیرانی...