یک‌شنبه 15 مهر 1403

سپاه پاسداران

سپاه پاسداران

خبرگزاری تسنیم

تلویزیون و سینما قصه‌هایی از دفاع‌مقدس را در دستور کار قرار داده‌اند بخشی تولید شده و بخشی هم در راه‌اند اما برنامه‌ریزی‌ها باید به گونه‌ای باشد حداقل با یک سریال و یا یک فیلم این ایام برای نسلِ جدید یادآوری شود.

خبرگزاری دانشجو

تیم ارتش عنوان نخست مسابقات دو صحرانوردی قهرمانی نیرو‌های مسلح جمهوری اسلامی ایران را کسب کرد.

خبرگزاری دانشجو

فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در دوران دفاع مقدس گفت: حمله صدام به ایران که کشوری بزرگ است فقط با قدرت نظامی امکان‌پذیر نبود و حتما به طرحی مکمل نیاز بود و طرح مکمل همان کودتای نوژه بود که با مشارکت اویسی که از ژنرال‌های ارتش شاه بود طرح ریزی شد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: خزانه‌داری آمریکا تحریم‌هایی را علیه یک شخص، چهار نهاد و 9 کشتی را به اتهام انجام تجارت غیرمجاز برای حزب‌الله لبنان و نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی وضع کرد

وب‌گاه دنیای اقتصاد

خزانه‌داری آمریکا تحریم‌های تازه‌ای علیه ایران و حزب‌حزب‌الله وضع کرد.

خبرگزاری مهر

فرمانده سپاه پاسداران در دوران دفاع مقدس گفت: حمله صدام به ایران که کشوری بزرگ است فقط با قدرت نظامی امکان‌پذیر نبود و حتما به طرحی مکمل نیاز بود و طرح مکمل همان کودتای نوژه بود.

خبرگزاری تسنیم

شبکه‌های تلویزیونی برای آخر هفته تلویزیون در کنار چند نوستالژی رسول ملاقلی‌پور و کمال تبریزی، 4 فیلم جدید همچون «خشمگین»، «تنگنا»، «یک برش دو برش یک گل آمد» و «والدین دانش آموزان» را تدارک دیده‌اند.

وب‌گاه مشرق نیوز

مشاور فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، پیروزی حق بر باطل را وعده الهی دانست و گفت: پیروزی جبهه مقاومت بر استکبار جهانی را به فضل الهی به چشم خواهیم دید.

وب‌گاه خبر آنلاین

جنگ عراق علیه ایران، جنگ عراق علیه ایران نبود، جنگ مشترک آمریکا و شوروی برای نابودی یک انقلابی بود که هردوی آن‌ها را تهدید می‌کرد. من روی چه حساب [این را] می‌گویم؟ من یک دو سه سال از جنگ گذشته بود، رفتم بلغارستان...

خبرگزاری تسنیم

معاون هماهنگ‌کننده وزارت دفاع با بیان "امروز به‌لحاظ توان نظامی، ساخت تجهیزات و تسلیحات نظامی به خودکفایی رسیده‌ایم."، گفت: امروز به جایگاهی رسیده‌ایم که ما را برای صادرات تجهیزات نظامی تحریم می‌کنند و این توانمندی قابل لمس امروز کشور است.

وب‌گاه خبر آنلاین

برخی از مقامات ارشد لشکری در دیدار امروز با رهبر انقلاب حضور داشتند.

خبرگزاری تسنیم

خدمت سربازی در ایران قبل و بعد از انقلاب با تغییرات مهمی در حقوق و شرایط مواجه شده است. قبل از انقلاب، حقوق بر اساس سیاست‌های ارتش شاهنشاهی تعیین می‌شد، اما پس از انقلاب و با تشکیل سپاه پاسداران، شرایط و مزایای سربازان تغییرات چشمگیری داشته است.

وب‌گاه فرارو

دفتر دادستانی سوئد امروز (سه شنبه) اعلام کرد در تابستان سال 2023 حدود 15 هزار پیام کوتاه حاوی دعوت به گرفتن انتقام از کسانی که به قرآن کریم در این کشور هتک حرمت کرده بودند، ارسال شده است. دادستانی سوئد در ادامه هدف از این کار را ایجاد شکاف در جامعه عنوان کرد و مدعی شد اطلاعات ایران به هک یک اپراتور پیام‌رسانی این کار را انجام داد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، سردار ایرج مسجدی در کنگره ملی 123 شهید مدافع حرم استان البرز افزود: پیامبر گرامی اسلام (ص) به عنوان یک جوان سرشار از مهر و ادب و اخلاق با عنوان محمد امین در میان اعراب مشهور بود اما حتی دشمنان به این اسوه تاریخ بشریت که پیامی جز اخلاق، صلح طلبی و دعوت به تقوای الهی نداشت، 62 جنگ را تحمیل کردند. وی با تاکید بر اینکه مسبب جنگ و عامل جنایت‌ها مستکبران...