یک‌شنبه 15 مهر 1403

سپاه پاسداران

سپاه پاسداران

وب‌گاه خبر آنلاین

فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با تأکید بر اینکه ما راه تسلیم را نمی‌شناسیم و به قواعد پیروزی آگاهیم و به اذن خدا در میدان خواهیم ماند، گفت: کسی که باید صحنه را ترک کند، دشمن اسلامی است.

خبرگزاری مهر

مشاور نظامی مقام معظم رهبری گفت: همانطور که حضرت آقا فرمودند، تاریخ دفاع مقدس باید برای همیشه ملت ما را تضمین کند. این عظمت دفاع مقدس، عظمت کمی نیست.

وب‌گاه الف

رئیس هیأت معارف جنگ سپهبد شهید صیاد شیرازی با تاکید بر اینکه در جنگ تحمیلی ما به تمام اهداف دفاعی خود دست یافتیم، تصریح کرد: موفقیت‌های امروز جبهه مقاومت نیز حاصل تجربه به دست آمده در دفاع مقدس است.

خبرگزاری دانشجو

فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: همه جبهه‌های متحد وابسته به شیاطین عالم هرگز نمی‌توانند بر اراده حزب‌الله مجاهد در شرق مدیترانه پیروز شوند.

وب‌گاه الف

مشاور فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: دست و پا زدن اسرائیل و آمریکا نشان می‌دهد که پایان عمر این رژیم جنایتکار و جعلی و هژمونی آمریکا نزدیک است.

خبرگزاری مهر

فسا - فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: همه جبهه‌های متحد وابسته به شیاطین عالم هرگز نمی‌توانند بر اراده حزب‌الله مجاهد در شرق مدیترانه پیروز شوند.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، حجت‌الاسلام والمسلمین «حسین طائب» مشاور فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در همایش جهاد تبیین در حسینیه ثارالله دزفول، با گرامیداشت هفته دفاع مقدس، اظهار داشت: خوشحالم که به این مناسبت در شهر استقامت دزفول عزیز حضور پیدا کردم. حجت الاسلام طائب ادامه داد: قدرت‌ها یک فرآیند شکل‌گیری و سپس فرآیند تثبیت و توسعه دارند و پس از اینکه در نظم جهانی...

وب‌گاه خبر آنلاین

محسن رضایی در قسمت پنجم برنامه حماسه‌خوان اظهار داشت: بعثی‌ها با سه لشکر به ایلام و کرمانشاه، و با دو لشکر به کردستان و آذربایجان غربی حمله کردند و مردم در شهرهای مرزی همچون دهلران، مهران و ایلام مقاومت های جانانه ای کردند و در گیلانغرب نقل است که حتی زنان با چوب با عراقی‌ها درگیر شدند و نمونه این شیرزنان همچون سردار مریم خان بختیاری که در مقابل تهاجم روس و انگلیس ایستاد در جنگ کم نبود.

خبرگزاری میزان

فرمانده سابق سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: در 6 ماه نخست جنگ ایران و عراق، اختلافی در ابعاد سیاسی و نظامی اداره جنگ به وجود آمد و دو پرونده روی میز اداره جنگ باز شد.

وب‌گاه مشرق نیوز

تلویزیون و سینما قصه‌هایی از دفاع‌مقدس را در دستور کار قرار داده‌اند، اما برنامه‌ریزی‌ها باید به گونه‌ای باشد حداقل با یک سریال و یا یک فیلم این ایام برای نسلِ جدید یادآوری شود.

وب‌گاه خبر آنلاین

مشاور فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با بیان اینکه اسراییل و آمریکا هر لحظه منتظر آغاز عملیات وعده صادق 2 هستند گفت: آمریکا و متحدان آن به ناتوانی خود در حفظ یکپارچگی سامانه‌های پدافندی برای دفع حملاتی جبهه مقاومت در دراز مدت اذعان دارند.

وب‌گاه خبر آنلاین

فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در دوران دفاع مقدس با تشریح نقش کشورهای منطقه در مشارکت با صدام در جنگ علیه ایران توضیح داد: صدام علاوه بر ائتلاف با قدرت‌های بین‌المللی، یک ائتلاف منطقه ای شامل کشورهای اردن، کویت و عربستان نیز تشکیل داده و تقسیم کار می‌کند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: عضو ارشد جنبش مقاومت اسلامی حماس گفت: ارتش رژیم صهیونیستی دیگر قادر به پیروزی در نبردها نیست، به همین دلیل سران این رژیم تلاش می‌کنند جنگ را ادامه دهند تا دستاوردی سیاسی کسب کنند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: مشاور فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با تاکید بر اینکه اسراییل به هیچ وجه توان نبرد زمینی با حزب الله را ندارد افزود: رژیم غاصب صهیونیستی در صورت ورود زمینی به لبنان با شکستی سنگین مواجه می‌شود.

وب‌گاه فرارو

«در شرایط کرونا، کار بسیار سخت بود، زیرا این بیماری ناشناخته بود. وقتی بخواهیم با دشمن بجنگیم، سناریو‌های مختلفی را در نظر می‌گیریم و از قبل خود را برای پاسخ به هر سناریویی آماده می‌کنیم، به همین دلیل احتمال غافلگیری کمتر خواهد بود.»