چهارشنبه 11 مهر 1403

سیاست خارجی

سیاست خارجی

وب‌گاه مشرق نیوز

دکتر امیرعبداللهیان به عنوان یک سیاستمدار طی هفت ماه اخیر از آغاز جنگ غزه با نسل کشی اسرائیل علیه مردم فلسطین مبارزه کرد و به دست گرفتن ابتکار عمل در این موضوع از ویژگی های برجسته وی بود.

وب‌گاه مشرق نیوز

رئیس جمهوری فقید ایران در 34 ماه دوران ریاست خود در دولت سیزدهم 28 سفر خارجی داشت و در این مدت توسعه روابط و تقویت مراودات سیاسی با کشورهای همسایه را در اولویت کاری سیاست خارجی ایران قرار داد.

خبرگزاری تسنیم

رئیس ستادکل نیروهای مسلح، طی پیام‌های جداگانه شهادت آیت‌الله سید محمدعلی آل هاشم، مالک رحمتی و حسین امیرعبداللهیان در سانحه بالگرد رئیس‌جمهور را تبریک و تسلیت گفت.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: دولت هند به احترام رئیس‌جمهور و وزیر امور خارجه فقید ایران، یک روز عزای عمومی در این کشور اعلام کرد.

خبرگزاری دانشجو

گروه بین الملل خبرگزاری دانشجو، سیده حسنا پیروان - در پی سانحه‌ی سقوط بالگرد حامل رئیس جمهور، وزیر امرو خارجه و همراهان ایشان، تمامی سر نشینان بالگرد به مقام رفیع شهادت نائل آمدند. در این میان حسین امیر عبدللهیان، وزیر خارجه دولت سیزدهم، اولین وزیر امور خارجه شهید ایران به شمار می‌آید. دکتر ابراهیم متقی، رئیس دانشکده حقوق و علوم سیاسی دانشگاه تهران، در این رابطه در گفتگویی با خبرنگار...

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: در جلسه فوق العاده امروز هیات وزیران معاون اجرائی رئیس جمهور از سوی مخبر «مدیر قوه مجریه» رئیس کمیته تشییع شد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

در جلسه فوق العاده امروز هیات وزیران معاون اجرائی رئیس جمهور با حکم مخبر «مدیر قوه مجریه» رئیس کمیته تشییع شد.

خبرگزاری تسنیم

کارشناس مسائل بین‌الملل نوشت: شهیدان رئیسی و امیرعبداللهیان وحدت و توسعه جبهه جهانی مقاومت در برابر زیاده‌خواهی استعمار نوین را دنبال می‌کردند و با دیپلماسی دوستی راه‌های مسدود بین المللی از جمله برقراری ارتباط با عربستان، مصر و امارات را گشودند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: وزیر علوم با بیان اینکه سید محرومان، شهید خدمت، حضرت آیت‌الله رئیسی و همراهان صدیق به بزرگ‌مردان شهید رجائی و باهنر پیوستند، گفت: خون شهدا تضمین کننده یکپارچگی و اتحاد ملت جمهوری اسلامی ایران است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: وزارت امور خارجه فرانسه امروز (دوشنبه) با انتشار پیامی رسمی، درگذشت (شهادت) آیت‌الله سیدابراهیم رئیسی رئیس جمهوری و حسین امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه ایران را تسلیت گفت.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: رئیس کل بانک مرکزی در پی شهادت آیت الله رئیسی گفت: مردم و همسنگران ایشان در دولت سیزدهم هیچگاه خدمات و رفتار مردمی و بی‌منت این خدمتگزار صمیمی و مخلص و باارزش کشور را فراموش نخواهند کرد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: پادشاه و ولیعهد عربستان سعودی با ارسال پیام های جداگانه به «محمد مخبر» مدیر قوه مجریه شهادت آیت الله سید ابراهیم رئیسی رئیس جمهور و هیات همراه وی را به دولت و ملت ایران تسلیت گفتند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: رئیس قوه قضائیه در پیامی شهادت آیت‌الله رئیسی و همراهان او در سانحه هوایی را تسلیت گفت.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: پیکرهای مطهر شهدا به سپاه عاشورا منتقل می شود و برنامه ای برای تشییع شهدا در وادی رحمت تبریز و گلزار شهدای این شهر وجود ندارد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا جوزپ بورل با انتشار یک بیانیه به نمایندگی از این اتحادیه، شهادت رئیس‌جمهور، وزیر خارجه و دیگر مقامات ایران را تسلیت گفت.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا جوزپ بورل با انتشار یک بیانیه به نمایندگی از این اتحادیه، شهادت رئیس‌جمهور، وزیر خارجه و دیگر مقامات ایران را تسلیت گفت.