چهارشنبه 11 مهر 1403

سیاست خارجی

سیاست خارجی

وب‌گاه خبر آنلاین

سخنگوی دولت گفت: در پی شهادت حسین امیرعبداللهیان، با تصویب هیات دولت، علی باقری معاون سیاسی وزارت امور خارجه بعنوان سرپرست این وزارتخانه و کمیته بین الملل انتخاب شد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا روز دوشنبه با صدور بیانیه‌ای شهادت رئیس جمهوری کشورمان و هیات همراه وی را تسلیت گفت.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

مراسم بدرقه شهید سیدابراهیم رئیسی و 7 تن از شهدای خدمت فردا ساعت 9:30 صبح در تبریز برگزار می شود.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، علی بهادری جهرمی سخنگوی دولت در تشریح جلسه فوق العاده هیات دولت به ریاست محمد مخبر معاون اول رییس جمهور، ضمن عرض تسلیت شهادت رییس جمهور و هیات همراه ایشان اظهار داشت: این اتفاق سخت است اما، محور اساسی صحبت‌های اعضای هیات دولت هم در جلسه عادی دولت که روز گذشته و دقایق اولیه وقوع حادثه و همزمان با تفحص‌هایی که در حال انجام بود، برگزار شد و هم امروز...

وب‌گاه مشرق نیوز

وزیر خارجه دولت موقت لبنان شهادت رئیس جمهور و وزیر خارجه کشورمان را تسلیت گفت.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

نشریه واشنگتن پست با انتشار گزارشی ادعایی ضمن اشاره به شهادت رسیدن ابراهیم رئیسی به همراه حسین امیر عبداللهیان، وزیر امور خارجه کشورمان در حادثه سقوط بالگرد در شمال غرب ایران ادعا کرد، همزمان با انتخاب ابراهیم رئیسی به عنوان رئیس جمهوری ایران به واسطه انفعال دولت بایدن مذاکرات هسته ای میان این کشور و قدرت های جهانی جهت احیای برجام متوقف شد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: وزیرسابق امور خارجه کشورمان، آمریکا را به دلیل تحریم فروش صنعت هوانوردی به جمهوری اسلامی، عامل شهادت رئیس جمهور و همراهان وی دانست و گفت: ملت ایران در این 45 سال حوادث بزرگی از پیش رو برداشتند و به گفته رهبر معظم انقلاب از این حادثه تلخ هم عبور خواهند کرد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

محل وقوع حادثه برای بالگرد رئیس جمهور شناسایی و بالگرد حامل سید ابراهیم رئیسی و تیم همراهش کشف شد. محل وقوع حادثه برای بالگرد رئیس جمهور شناسایی و بالگرد حامل سید ابراهیم رئیسی و تیم همراهش کشف شد.

وب‌گاه الف

معاون سابق سیاسی وزارت امور خارجه تاکید کرد: در شوک خبر شهادت رئیس‌جمهور و وزیر خارجه هستم، اما به موجب این اتفاق هیچ خللی در سیاست خارجی کشور رخ نخواهد داد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، سید عباس عراقچی، معاون سابق سیاسی وزارت امور خارجه در گفت‌وگویی در واکنش به شهادت حجت الاسلام سید ابراهیم رئیسی رئیس جمهور و حسین امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه کشورمان، اظهار داشت: بنده هنوز در شوک این خبر هستم و اصلاً برایم قابل باور نیست رئیس جمهور و حسین امیرعبداللهیان به این شکل در راه انجام وظیفه به شهادت رسیده باشند. وی عنوان کرد: به هر حال...

وب‌گاه عرشه آنلاین

ظریف، ویر خارجه دولت رئیسی در گفتگو با بخش خبری صداسیما ضمن تسلیت شهادت رئیس جمهور و تیم همراه وی گفت: مقصر فاجعه دیروز ایالات متحده است که فروش هواپیما و قطعات هوانوردی به ایران را تحریم کرده است. ظریف، ویر خارجه دولت رئیسی در گفتگو با بخش خبری صداسیما ضمن تسلیت شهادت رئیس جمهور و تیم همراه وی گفت: مقصر فاجعه دیروز ایالات متحده است که فروش هواپیما و قطعات هوانوردی به ایران را تحریم...

وب‌گاه عرشه آنلاین

عراقچی به شهادت امیرعبداللهیان و رئیس جمهور در یک برنامه تلویزیونی واکنش نشان داد. عراقچی به شهادت امیرعبداللهیان و رئیس جمهور در یک برنامه تلویزیونی واکنش نشان داد. به گزارش عرشه آنلاین، دبیر شورای راهبردی روابط خارجی خاطرنشان کرد: هیچ اختلالی در سیاست خارجی کشور رخ نخواهد داد.

وب‌گاه مشرق نیوز

دبیر شورای راهبردی روابط خارجی ایران: در شوک این خبر هستم و برای من قابل باور نیست که دوست خوبم آقای امیرعبداللهیان به این شکل در حال انجام وظیفه به شهادت رسیده باشند.

خبرگزاری تسنیم

دبیر شورای راهبردی روابط خارجی ایران: در شوک این خبر هستم و برای من قابل باور نیست که دوست خوبم آقای امیرعبداللهیان به این شکل در حال انجام وظیفه به شهادت رسیده باشند.