چهارشنبه 11 مهر 1403

سیاست خارجی

سیاست خارجی

وب‌گاه مشرق نیوز

سرپرست وزارت‌خارجه گفت: تلاش های بی شائبه امیرعبداللهیان برای تحقق اهداف سیاست خارجی و تقویت مناسبات با قدرت‌های نوظهور و ائتلاف‌های نوین چندجانبه برای همیشه ماندگار خواهد بود.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصاد نیوز: در پی شهادت رئیس‌جمهور، وزیر امور خارجه و همراهان آن‌ها، سرپرست وزارت امور خارجه جمهوری اسلامی ایران پیامی را صادر کرد.

خبرگزاری دانشجو

گروه بین‌الملل خبرگزاری دانشجو؛ شهید دکتر حسین امیرعبداللهیان، نخستین وزیر شهید امورخارجه ایران، در 3 اردیبهشت سال 1343 در شهرستان دامغان از توابع استان سمنان چشم به جهان گشود. هفت ساله بود که پدرش را از دست داد و مادر و برادر بزرگترشان، وظیفه بزرگ کردن شهید را عهده‌دار شدند. از این شهید عزیز، یک دختر و یک پسر از این شهید به یادگار باقی مانده است. شهید امیرعبداللهیان تحصیلات آکادمیک...

وب‌گاه خبر آنلاین

رئی قوه قضائیه گفت: آقای امیرعبداللهیان نماد یک دیپلمات و نیروی جهادی و انقلابی بود که در پیشبرد امور و اهداف مقدس جبهه مقاومت نقش‌آفرینی‌های ارزنده‌ای را انجام داد و شهید حاج قاسم سلیمانی نیز نگاه و عنایت ویژه‌ای به وی داشت.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، غسان بن جدو مدیر شبکه خبری المیادین، آیت الله رئیسی رئیس جمهور فقید کشورمان را نمادی از الگوی دولت و نظام و آینده کشور و محبت به مردم دانست و تاکید کرد که ایشان عاشق موضوع فلسطین بودند. وی به آقای دکتر حسین امیر عبداللهیان وزیر خارجه کشورمان نیز اشاره و تاکید کرد که وی یک فرد کاملاً انقلابی و ارزشی و حامی مقاومت و آرمان فلسطین بود. بن جدو می‌افزاید...

وب‌گاه الف

عضو هیات رئیسه مجلس شورای اسلامی گفت: طبق طرح اصلاح ماده 22 قانون انتخابات ریاست جمهوری، چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری هشتم تیرماه امسال و انتخابات شوراها سال آینده برگزار می‌شود.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

وزیر امور خارجه روسیه با اشاره به جان باختن رئیس‌جمهوری اسلامی ایران و هیأت همراه در سانحه هوایی‌،‌تحریم‌های ایالات متحده آمریکا علیه صنعت هوانوردی ایران را یادآور شد و گفت: آمریکا با تحریم،‌عمدأ به کشورها آسیب می‌رساند.

وب‌گاه عرشه آنلاین

علی باقری کنی (زاده 1346)، دیپلمات ایرانی و معاون سیاسی حسین امیر عبداللهیان وزیر امورخارجه فقید ایران با تصمیم هیات دولت سیزدهم، به سرپرستی وزارت خارجه منصوب شد. باقری نزدیک به کدام جریان سیاسی است و چه پیشبینی از مدیریت او در سیاست خارجی ایران وجود دارد؟ علی باقری کنی (زاده 1346)، دیپلمات ایرانی و معاون سیاسی حسین امیر عبداللهیان وزیر امورخارجه فقید ایران با تصمیم هیات دولت سیزدهم،...

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: وزیر امور خارجه روسیه از دیدار با معاون وزیر امور خارجه ایران در حاشیه اجلاس سازمان همکاری شانگهای خبر داده و گفت که اطمینان یافته است تغییری در سیاست خارجی ایران در پی درگذشت وزیر امور خارجه این کشور برگزار نخواهد شد.

خبرگزاری دانشجو

گروه بین‌الملل خبرگزاری دانشجو؛ در پی شهادت دکتر حسین امیرعبداللهیان، وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران، جمعی از خبرنگاران و تحلیلگران حوزه سیاست خارجه پیامی صادر کردند که مشروح آن در ذیل آمده است: بسم الله الرحمن الرحیم مِنَ لمُؤمِنِینَ رِجَال صَدَقُوا مَا عَهَدُوا للَهَ عَلَیهِ فَمِنهُم مَن قَضَی نَحبَهُ وَمِنهُم مَن یَنتَظِرُ وَمَا بَدَلُوا تَبدِیلا این روز‌ها عزادار دیپلمات...

وب‌گاه الف

نماینده مردم تبریز در مجلس شورای اسلامی گفت: بدرقه و حضور پرشکوه مردم آذربایجان شرقی در مراسم تشییع رئیس جمهور و همراهانش در تاریخ ماندگار شد.

وب‌گاه الف

نماینده مردم تبریز در مجلس شورای اسلامی گفت: مردم آذربایجان شرقی با حضور بی‌نظیر خود در مراسم تشییع و بدرقه پیکر شهدای خدمت حماسه آفریدند.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

رئیس قوه قضاییه خطاب به خانواده مکرم شهید امیرعبداللهیان دیپلمات مجاهد و فقید کشورمان گفت: خانواده‌های کارگزاران نظام که در مناصب خطیر و حساس هستند، به سبب رنج‌ها و مشقت‌هایی که متحمل می‌شوند، در اجر آنان شریک می‌باشند؛ فلذا شما نیز مأجور هستید.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

رئیس قوه‌قضائیه در منزل وزیر امور خارجه حضور یافت و با خانواده شهید حسین امیرعبداللهیان دیدار کرد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

وزیر ورزش به منزل شهید امیرعبداللهیان رفت. وزیر ورزش به منزل شهید امیرعبداللهیان رفت. به گزارش عرشه آنلاین، کیومرث هاشمی برای عرض تسلیت در منزل شهید حسین امیرعبداللهیان حضور یافت.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: رئیس قوه‌قضائیه در منزل وزیر امور خارجه حضور یافت.