چهارشنبه 11 مهر 1403

سیاست خارجی

سیاست خارجی

وب‌گاه دنیای اقتصاد

ایسنا: ابوالفضل عمویی، سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگویی تاکید کرد: «همکاری بین ایران و آژانس در چارچوب پادمانی جاری است؛ بنابراین حل‌وفصل دو مکان باقی‌مانده در ایران با رویکرد فنی ممکن است.» وی با اشاره به سفر اخیر گروسی به ایران تصریح کرد: «در سفر اخیر گروسی به تهران یک بیانیه مشترک بین سازمان انرژی اتمی کشورمان و آژانس بین‌المللی انرژی اتمی امضا...

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: نماینده مجلس دهم مصوبه مجلس مبنی بر تعطیلی شنبه‌ها را به نفع اقتصاد کشور عنوان کرد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصاد نیوز: اخیرا" تصاویری از تست نخستین جنگنده بومی نسل پنجم ترکیه موسوم به کان Kaan منتشر شده است، جنگنده ای که به نظر می رسد به رقیب سرسختی برای اف -35 تبدیل شده است.

وب‌گاه مشرق نیوز

آیت علی کورانی از محققین و علمایی که همواره به تبیین و توجه به دیدگاه‌های آخرالزمانی و علائم ظهور شهرت داشت صبح‌گاه روز سی‌ام اردیبهشت سال 1403 بر اثر عارضه قلبی دارفانی را وداع گفت.

وب‌گاه مشرق نیوز

قدرت نهفته و آشکار در حوزه دیپلماسی منطقه‌ای ایران به‌گونه‌ایست که منجر به تنظیم مناسبات بر اساس عزت کشور خواهد شد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: سی و سومین نشست سران کشور های عربی روز پنج‌شنبه 27 اردیبهشت در منامه پایتخت بحرین برگزار شد.

خبرگزاری تسنیم

قدرت نهفته و آشکار در حوزه دیپلماسی منطقه‌ای ایران به‌گونه‌ایست که منجر به تنظیم مناسبات بر اساس عزت کشور خواهد شد. بدیهی است خروجی این دیپلماسی ایجاد امنیتی پایدار در مناسبات دوجانبه و چندجانبه ایران با سایر بازیگران و کشورهای منطقه است.

وب‌گاه خبر آنلاین

نماینده ادوار مجلس خاطرنشان کرد: هرچه مردم دلار گران‌قیمت خریداری کردند، به سود دولت تمام شد. چون بزرگترین خزانه دلار در اختیار دولت است و الان که بخش عمده‌ای از کسری بودجه دولت از محل ضرر خریداران دلار جبران شد، می‌بینیم که لایه‌های مختلف حباب دلار در حال ترکیدن است و دلار به قیمت پایین‌تری سقوط می‌کند.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، در جلسه علنی امروز (یکشنبه 30 اردیبهشت‌ماه) مجلس شورای اسلامی، گزارش کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی درباره طرح تأسیس سازمان حفاظت و اطلاعات قوه قضاییه در دستورکار قرار گرفت. ماده یک این طرح بررسی شد که در این ماده آمده است: به قوه قضاییه مجوز داده می‌شود که «مرکز حفاظت و اطلاعات قوه قضاییه» را به «سازمان حفاظت اطلاعات قوه قضاییه» تبدیل کند. در...

خبرگزاری تسنیم

نمایندگان مجلس در جلسه علنی امروز با اکثریت آرا با ارجاع طرح تأسیس سازمان حفاظت و اطلاعات قوه قضائیه جهت بررسی بیشتر به کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی موافقت کردند.

وب‌گاه عرشه آنلاین

قیمت دلار که در روزهای گذشته روند کاهشی داشته و برخی دلال‌های میدان فردوسی حتی رسیدن به نرخ 52 هزار تومان را هم محتمل می‌دانند. قیمت دلار که در روزهای گذشته روند کاهشی داشته و برخی دلال‌های میدان فردوسی حتی رسیدن به نرخ 52 هزار تومان را هم محتمل می‌دانند. این ویدئو را ببینید:

خبرگزاری میزان

نمایندگان مجلس با ارجاع طرح تأسیس سازمان حفاظت و اطلاعات قوه قضاییه جهت بررسی بیشتر به کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی موافقت کردند.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

آذربایجان قصد ندارد در ازای خروج نیروهای حافظ صلح از منطقه قره باغ، تغییر ژئواستراتژیک رادیکال در سیاست خارجی ایجاد کند.

وب‌گاه خبر آنلاین

نرخ دلار آزاد نسبت به روزهای پایانی فروردین‌ماه حدود 14درصد افت کرده است. روز گذشته حمایت کانال 58هزار تومانی شکسته شد تا دلار بازاری در نیمه کانال57 قرار گیرد. تحلیلگران مجموعه‌ای از عوامل سیاسی و اقتصادی را در افت سریالی اخیر موثر می‌دانند.

وب‌گاه عرشه آنلاین

گزارش کمیسیون امور داخلی کشور و شوراها درباره طرح تفکیک استان سیستان و بلوچستان به چهار استان در دستور کار مجلس شورای اسلامی قرار گرفت. گزارش کمیسیون امور داخلی کشور و شوراها درباره طرح تفکیک استان سیستان و بلوچستان به چهار استان در دستور کار مجلس شورای اسلامی قرار گرفت. به گزارش عرشه آنلاین نشست علنی روز یکشنبه -30 اردیبهشت ماه - مجلس شورای اسلامی به ریاست محمدباقر قالیباف و حضور 198...