پنج‌شنبه 12 مهر 1403

سیاست خارجی

سیاست خارجی

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: رئیس دستگاه سیاست خارجی کشورمان در سفر به نیویورک ضمن سخنرانی در جلسه شورای امنیت، ملاقات با دبیر کل سازمان ملل متحد، با سفرای کشورهای عضو سازمان همکاری‌های اسلامی در محل سازمان ملل خواهند داشت.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

وزیر امور خارجه ایران، برای شرکت در نشست شورای امنیت سازمان ملل درباره فلسطین وارد نیویورک شد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: در باب پیام ایران به اسرائیل و ایالات متحده روایت ها بسیار است، با این همه تحلیلگران در یک مورد اتفاق نظر دارند؛ پاسخ ایران هم اسرائیل و هم ایالات متحده را در شرایط سختی قرار داده است.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

سفیر جمهوری اسلامی ایران در بوسنی و هرزگوین خاطرنشان کرد: ایران همواره در طول سالیان گذشته از خود خویشتن‌داری و صبر راهبردی نشان داده است.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

ایران به حکم صادره از سوی دادگاه آرژانتینی واکنش نشان داد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران برای شرکت در نشست عالی شورای امنیت سازمان ملل در ارتباط با موضوع فلسطین به نیویورک سفر کرد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

سفارت ایران در لندن در آستانه نشست وزرای خارجه گروه هفت پیرامون وقایع اخیر در غرب آسیا، هشدار داد.

وب‌گاه خبر آنلاین

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی تاکید کرد که اردن از همراهی با رژیم صهیونیستی در ماجرای پاسخ موشکی و پهپادی ایران پشیمان خواهد شد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

وزیر امورخارجه کشورمان امروز چهارشنبه از بخش کنسولی سرکنسولگری جمهوری اسلامی ایران در استانبول، بازدید کرد.

وب‌گاه الف

وزیر امور خارجه امروز با حضور در بخش کنسولی سرکنسولگری ایران در استانبول، ضمن بازدید از این بخش با مراجعان و ایرانیان حاضر گفت‌وگو کرد

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی تاکید کرد که اردن از همراهی با رژیم صهیونیستی در ماجرای پاسخ موشکی و پهپادی ایران پشیمان خواهد شد.

وب‌گاه خبر آنلاین

معاون اول رئیس‌جمهور گفت: پارک‌های علم و فناوری و شرکت‌های دانش‌بنیان نماد اصلی جهش تولید و مشارکت مردم و بهترین مدل برای اداره و حل مسائل کشور هستند.

وب‌گاه گسترش

با توجه به آخرین گزارش‌ها، هر اسکناس دلار آمریکا به قیمت 43 هزار و 567 تومان و هر حواله دلار به قیمت 40 هزار و 648 تومان رسیده است.

وب‌گاه عصر ایران

مسوول سیاست خارجی اتحادیه اروپا: سپاه را نمی توانیم گروه تروریستی اعلام کنیم مگر اینکه....

وب‌گاه خبر آنلاین

عملیات افتخارآفرین نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران علیه رژیم اشغالگر قدس درس ها و پیامدهای گوناگونی را برای جهان امروز به یادگار خواهد گذاشت که بخش مهمی از آن در روزهای گذشته مورد توجه و اشاره تحلیل گران و سیاستمداران ایران و دیگر کشورها قرار گرفته است.