پنج‌شنبه 12 مهر 1403

سیاست خارجی

سیاست خارجی

خبرگزاری خبرنگاران جوان

امیرعبداللهیان در گفتگو با وزیر خارجه ژاپن که کشورش ریاست دوره‌ای گروه 7 را بر عهده دارد، گفت که ایران از این گروه انتظار تلاش برای ایجاد آتش‌بس در غزه را دارد.

وب‌گاه خبر آنلاین

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی گفت: پس از پاسخ ایران موجی از شادی و امید در مردم زنده شد که در خاورمیانه تحقیر نشدیم. وقتی مسئولان ارشد ما را در سوریه و همین شهر تهران ترور کردند، حسی در جامعه ایجاد شده بود که احساس ضعف را القاء می‌کرد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا با اشاره به اینکه اقدام تنبیهی ایران در پاسخ به تجاوزگری رژیم صهیونیستی علیه کنسولگری تهران در دمشق صورت گرفت، به تل‌آویو هشدار داد که با حمله تلافی‌جویانه، تنش‌ها در منطقه را تشدید نکند زیرا رویارویی منطقه‌ای به نفع هیچ کس نیست. هشدار بورل به اسرائیل: رویارویی منطقه‌ای به نفع هیچکس نیست به گزارش عرشه آنلاین، مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا با اشاره به...

وب‌گاه دنیای اقتصاد

نخست‌وزیر سابق انگلیس با طرح این ادعا که سازمان ملل و کشورهای غربی بیش از حد به اسرائیل سخت می‌گیرند، خواستار انحلال سازمان ملل شد!

خبرگزاری خبرنگاران جوان

وزیر امور خارجه کشورمان از همتای اندونزی خود برای سفر به تهران دعوت کرد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

سخنگوی وزارت امور خارجه درگذشت تعدادی از شهروندان عمانی در حادثه ناگوار سیل در این کشور را تسلیت گفت.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

منابع خبری از درگیری شدید میان مبارزان مقاومت فلسطین و اشغالگران در شمال اردوگاه النصیرات در مرکز غزه و حمله راکتی سرایا القدس به سدیروت خبر دادند.

وب‌گاه گسترش

بر اساس اطلاعات موجود، در بازار آزاد فعلی، هر دلار آمریکا با نرخ 65,300 تومان مبادله می‌شود.

وب‌گاه عرشه آنلاین

سخنگوی کمیسیون امنیت ملی بیان کرد: ما به هرگونه تجاوز احتمالی اسرائیل پاسخ خواهیم داد. سخنگوی کمیسیون امنیت ملی بیان کرد: ما به هرگونه تجاوز احتمالی اسرائیل پاسخ خواهیم داد. به گزارش عرشه آنلاین، یک نماینده مجلس خطاب به اسرائیل گفت: آماده استفاده از سلاح‌هایی هستیم که قبلاً استفاده نکرده‌ایم و برای همه سناریوها برنامه داریم.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

رئیس جمهور در دیدار با نایب رئیس مجلس اعلای اسلامی شیعیان لبنان گفت: صهیونیست‌ها و حامیان‌شان در صورت ارتکاب هر اشتباهی معنای پاسخ واقعی ایران را درخواهند یافت.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

با وجود هفت ماه ناکامی ارتش اسرائیل در نوار غزه و دست نیافتن به اهداف اعلام شده، «بنیامین نتانیاهو» نخست وزیر این رژیم امروز سه شنبه بار دیگر از رویای خود برای پیروزی سخن گفت.

وب‌گاه عرشه آنلاین

بورل: اتحادیه اروپا نمی‌تواند سپاه را «تروریستی» اعلام کند بورل با تحریم ایران مخالفت کرد رئیس سیاست خارجی اتحادیه اروپا در سخنانی گفت که این اتحادیه در شرایط فعلی نمی‌تواند سپاه پاسداران جمهوری اسلامی ایران را «تروریستی» اعلام کند.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

منابع خبری امروز (سه‌شنبه) از وقوع یک انفجار در غرب دریاچه «طبریه» در شمال سرزمین‌های اشغالی خبر دادند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا در سخنانی گفت که این اتحادیه در شرایط فعلی نمی‌تواند سپاه پاسداران جمهوری اسلامی ایران را «تروریستی» اعلام کند.

وب‌گاه گسترش

معاون اداره بررسی‌ها و سیاست‌های اقتصادی بانک مرکزی در یک هشدار تاکید کرد که با توجه به اقداماتی که در حوزه حکمرانی ریال به عمل آمده است، احتمال قرار گیری خریداران ارز در معاملات ریالی زیر چتر مالیاتی بسیار بالا وجود دارد.