پنج‌شنبه 12 مهر 1403

سیاست خارجی

سیاست خارجی

وب‌گاه الف

خبرگزاری رویترز امروز (چهارشنبه) اعلام کرد که اتاق بازرگانی و صنایع ایران و آلمان با ارسال نامه‌ای به اعضاء و دوستان این نهاد، مخالفت خود را با تحریم‌های جدید علیه تهران اعلام کرد.

وب‌گاه خبر آنلاین

اسماعیل خطیب در پیامی نوشت: عملیات وعده صادق نه تنها داعیه قدرت نظامی و پرآهنین رژیم صهیونیستی را بر باد داد، که هیمنه پرطمطراق مسئولین غربی و حامیان سینه چاک آن را نیز منهدم کرد.

وب‌گاه مشرق نیوز

عملیات «وعده صادق» ایران علیه اهدافی در سرزمین های اشغالی نشان داد که جمهوری اسلامی ایران از توانایی شکل دهی به فرایندهای بازدارندگی در محیط امنیتی خود برخوردار است.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، آرمین هاشم‌زاده؛ سیزده آوریل نمایش قدرتی توسط جمهوری اسلامی ایران کارگردانی شد، روسیه با حمایت دیپلماتیک خودش از ایران و پشتیبانی سیاسی خود، اسرائیل را به عنوان پسر بد برای تنبیه شدن در نظر گرفته و والدینش آمریکا، بریتانیا و فرانسه صندلی‌های ردیف اول را برای نمایش دریافت کرده اند. کشور‌های دیگر هم حضور داشتند. اما چینی‌ها کسانی بودند که احتمالاً...

خبرگزاری خبرنگاران جوان

اسلامی گفت: تعاملات و نظارت‌ها با آژانس برقرار است و در آینده گروسی به ایران سفر خواهد کرد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

گفته شده است که طی نشست سران اتحادیه اروپا در ماه مارس، «اولاف شولتس» صدراعظم آلمان و «کارل نهامر» صدراعظم اتریش، اظهارات انتقادی و صریح‌اللحن «جوزپ بورل» علیه رژیم صهیونیستی را به باد انتقاد گرفتند.

وب‌گاه خبر آنلاین

مواضع خاتمی درباره حمله به اسرائیل نشان می دهد رفتارهای وحدت‌شکن بخشی از نیروهای غالب نمی‌تواند توجیهی باشد برای ندیدن وضعیت خطیر کشور و اصول ملی.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

مالکی گفت: اگر کشور‌های حوزه خلیج فارس پایگاه‌هایشان را در اختیار صهیونیست‌ها قرار دهند و از آنجا به ایران حمله شود آن پایگاه‌ها را خواهیم زد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

نایب رئیس مجلس اعلای شیعیان لبنان با امیرعبداللهیان دیدار کرد.

وب‌گاه عصر ایران

جوزپ بورل، مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا روز سه‌شنبه در نشست سران این اتحادیه عنوان کرد که وزرا که از تمامی طرفین در خاورمیانه درخواست کرده‌اند تا خود از درگیری‌ها عقب بکشند.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

بورل در اظهاراتی با محکوم کردن حمله ایران به رژیم صهیونیستی، بر حمایت این اتحادیه از تل‌آویو تاکید کرد.

وب‌گاه مشرق نیوز

معاون اول رییس جمهور گفت: بزرگترین مزیت کشور، وجود نیروی جوان و نخبه است که خداوند به این کشور عطا کرده و مسئولین دولتی و حکومتی باید از این فرصت حداکثر استفاده را داشته باشند.

خبرگزاری تسنیم

معاون اول رئیس‌جمهوری گفت: بخش علمی و فناوری مزیت کشور است و باید در سطح کشور چنین پارک های علم و فناوری توسعه و گسترش یابد.

وب‌گاه الف

معاون اول رئیس‌جمهور درباره عملیات افتخارآمیز و مقتدرانه سپاه پاسداران و نیروهای مسلح ایران، تاکید کرد: در دنیای امروز در اختیار داشتن علم منبع قدرت است و آنچه دشمنان ما را در عملیات اخیر از قدرت ایران دچار ترس و دلهره ساخت، داشتن علم و دانش ساخت تکنولوژی‌های جدید است و نه صرف در اختیار داشتن این محصولات.

خبرگزاری دانشجو

معاون اول رییس جمهور گفت: بزرگترین مزیت کشور، وجود نیروی جوان و نخبه است که خداوند به این کشور عطا کرده و مسئولان دولتی و حکومتی باید از این فرصت حداکثر استفاده را داشته باشند.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، محمد مخبر معاون اول رئیس جمهور عصر سه شنبه با حضور در پارک فناوری پردیس و پارک فناوری سلامت پردیس ضمن حضور در سیزدهمین نشست هیأت امنا، از جدیدترین دستاورد‌های شرکت‌های دانش بنیان این مجموعه علمی در حوزه تولیدات و تجهیزات پزشکی، دارویی، حمل و نقل و طراحی و ساخت تجهیزات هواپیما، مالی و بانکی، صنعتی و انرژی بازدید کرد و با توضیحات مسئولان مربوطه در...