پنج‌شنبه 12 مهر 1403

سیاست خارجی

سیاست خارجی

وب‌گاه مشرق نیوز

وزیر امور خارجه ضمن هشدار نسبت به هرگونه ماجراجویی توسط رژیم صهیونیستی، تاکید کرد: ایران با شدت بیشتری به هرگونه خطای محاسباتی رژیم صهیونیستی پاسخ خواهد داد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

معاون اول رئیس جمهور به نخست‌وزیر سوریه گفت: ما به دنبال تنش نیستیم ولی اگر رژیم صهیونیستی مرتکب خطای دیگری شود، به شدت پاسخ خواهیم داد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

ناصر کنعانی به ادعا‌های مطرح شده در بیانیه‌های اخیر سران اروپا و وزرای دارایی کشور‌های گروه هفت و برخی مقامات آمریکایی درباره ایران واکنش نشان داد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

وزیر امور خارجه گفت که قبل از عملیات وعده صادق به آمریکایی‌ها به صراحت گفته شد که تصمیم ایران برای پاسخ دادن به رژیم صهیونیستی قطعی است.

وب‌گاه الف

«حسین امیرعبداللهیان» وزیر امور خارجه ایران با بیان اینکه از زمانی که در جمهوری اسلامی ایران تصمیم برای هشدار و تنبیه لازم رژیم اسرائیل گرفته شد، آمریکا را مطلع کردیم، گفت: پس از عملیات وعده صادق، ساعت تقریبا دو و نیم بامداد یکشنبه هفته جاری پیام دیگری را به ایالات متحده آمریکا ارسال کردیم که بگوییم به دنبال توسعه تنش در منطقه نیستیم.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: رئیس جمهور آمریکا اعلام کرده است که به اسرائیل گفته ام به حیفا حمله نکند.

وب‌گاه عرشه آنلاین

امیرعبداللهیان گفت: «تبادل پیامها به ویژه از کانال سوئیس بعنوان حافظ منافع آمریکا و مجاری رسمی دیپلماتیک با هدف اینکه درک درستی از اقدام ایران به وجود آید و با هدف کنترل جلوگیری از توسعه تنش و بحران در منطقه، بین ما و آمریکا شکل گرفته و انجام شده است.» امیرعبداللهیان گفت: «تبادل پیامها به ویژه از کانال سوئیس بعنوان حافظ منافع آمریکا و مجاری رسمی دیپلماتیک با هدف اینکه درک درستی از اقدام...

وب‌گاه دنیای اقتصاد

بورا گفت: اتحادیه اروپا نمی‌تواند یک شبه در اوکراین گنبد آهنین بسازد، حتی اگر پولش را در صندوق داشته باشد، با این وجود، این بلوک در تلاش است تا قابلیت‌های دفاع هوایی اضافی را برای کی‌یف فراهم کند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا گفت: اتحادیه اروپا نمی‌تواند یک شبه در اوکراین گنبد آهنین بسازد، حتی اگر پولش را در صندوق داشته باشد.

وب‌گاه مشرق نیوز

حسین امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه ایران با بیان اینکه از زمانی که در جمهوری اسلامی ایران تصمیم برای هشدار و تنبیه لازم رژیم اسرائیل گرفته شد، آمریکا را مطلع کردیم.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

بورل مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا تلفنی با فیصل بن فرحان وزیر خارجه عربستان سعودی گفت وگو کرده است.

وب‌گاه خبر آنلاین

رئیس دفتر دولت دوازدهم می‌گوید: همیشه مصوبات شورای عالی امنیت ملی به تأیید مقام معظم رهبری می‌رسد و در گذشته هم روند معمول این نبوده که در مورد مسائل مهم و امنیتی کشور یک نفر که خودش هم عضو شورای عالی امنیت ملی نیست، این گونه علنی در مورد آن صحبت کند، در گذشته چنین موردی نبوده است.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

حمایت اردن از اسرائیل در زمان حمله ایران به سرزمین‌های اشغالی باعث تعجب صهیونیست‌ها شده است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: وزیر خارجه ایران گفت: پس از عملیات وعده صادق، ساعت تقریبا دو و نیم بامداد یکشنبه هفته جاری پیام دیگری را به ایالات متحده آمریکا ارسال کردیم که بگوییم به دنبال توسعه تنش در منطقه نیستیم.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

وزیر امور خارجه کشورمان گفت: پس از عملیات وعده صادق، ساعت تقریبا دو و نیم بامداد یکشنبه هفته جاری پیام دیگری را به ایالات متحده آمریکا ارسال کردیم که بگوییم به دنبال توسعه تنش در منطقه نیستیم.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری دانشجو، حسین امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه کشورمان در ادامه رایزنی‌های منطقه‌ای و بین‌المللی جمهوری اسلامی ایران در حمایت از ملت مظلوم فلسطین، ساعتی قبل، به منظور شرکت در نشست شورای امنیت در خصوص فلسطین و نیز استمرار رایزنی‌ها با مسؤلان بین‌المللی، وارد فرودگاه جان اف کندی نیویورک شد. رئیس دستگاه سیاست خارجی کشورمان در این سفر ضمن سخنرانی در جلسه شورای...