جمعه 13 مهر 1403

سیاست خارجی

سیاست خارجی

وب‌گاه خبر آنلاین

فلاحت‌پیشه گفت: به طور قطع در مجلس دوازهم، رقابت اصلی بر سر افراطی‌گری است، یعنی چه کسی تندتر حرکت می‌کند و مردم نیز تاوان هر تند رفتنی را پرداخت خواهند کرد. همچنین در مسئله انتخابات ریاست جمهوری آینده نیز شاهد یک جنگ زرگری خواهیم بود.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

وزیران خارجه انگلیس و آلمان حمله تروریستی مسکو را محکوم و با مردم روسیه ابراز همدردی کردند.

وب‌گاه مشرق نیوز

وب‌گاه دنیای اقتصاد

وزیران خارجه انگلیس و آلمان، رئیس شورای اروپا، سخنگوی مسؤول سیاست خارجی اتحادیه اروپا و همچنین ناتو حمله تروریستی مسکو را محکوم و با مردم روسیه ابراز همدردی کردند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

آنچه در اوکراین در حال حاضر در جریان است را چگونه باید تفسیر و تحلیل کرد و چه موضعی در قبال آن اتخاذ کرد؟

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: وزیران خارجه انگلیس و آلمان، رئیس شورای اروپا، سخنگوی مسؤول سیاست خارجی اتحادیه اروپا و همچنین ناتو حمله تروریستی مسکو را محکوم کردند.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

کارشناس سیاست‌خارجی گفت: اینکه بایدن و ترامپ برای ایران تفاوتی ندارند، اشتباه است. زیرا این دو در روش‌ها بسیار با هم متفاوت هستند.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

کارشناس مسائل روسیه گفت: مسکو شرایط امنیتی و ویژه‌ای دارد، اگر بخواهد یک حرکت تروریستی در آن رخ دهد باید یک سرویس امنیت قوی از آن حمایت کند.

وب‌گاه الف

وب‌گاه خبر آنلاین

نماینده ادوار مجلس گفت: به دلیل آن که مجلس دوازدهم برآمده از رقابتی بین نیروهای سیاسی و اجتماعی است که در متن حاکمیت وجود دارد، ما در حال حاضر شاهد هستیم رقابت در طیف و جناحی است که به حاکمیت نزدیک است لذا در مجلس دوازدهم رقابت عمدتا در میان طیف‌های درون حاکمیت است.

وب‌گاه خبر آنلاین

دولت بایدن روز سه‌شنبه اعلام کرد که فروش احتمالی تانک‌های آبرامز و تجهیزات مرتبط به بحرین به ارزش 2.2 میلیارد دلار را تایید کرده است.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری دانشجو؛ به نقل از خبرگزاری «تاس»، دفتر مطبوعاتی کاخ کرملین صبح امروز اعلام کرد که رئیس سرویس امنیت فدرال (FSB) روسیه - الکساندر بورتنیکوف، وزیر امور داخلی - ولادیمیر کولوکولتسف، فرمانده گارد روسیه - ویکتور زولوتوف و رئیس کمیته تحقیقات این کشور - الکساندر باستریکین در خصوص روند پیشرفت تحقیقات در مورد حمله تروریستی در مجتمع تالار شهر کروکوس (Crocus City...

خبرگزاری میزان

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس مجلس با بیان اینکه قوه قضاییه در جایی که فسادی وجود دارد محکم ایستاده است گفت: بازگشت اموال بابک زنجانی به کشور موجب ایجاد تاثیرات مثبت اجتماعی و اقتصادی در جامعه می‌شود.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

طبق آخرین بیانیه وزارت بهداشت فلسطین در نوار غزه، از آغاز جنگ غزه تاکنون 31923 فلسطینی به شهادت رسیده و 73934 نفر نیز زخمی شده‌اند.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

یک تحلیلگر سیاسی گفت: وزارت خارجه باید بر اساس نیاز کشور عمل کند و تسهیل‌گر روابط اقتصادی ما با کشور‌های منطقه باشد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

وزیر خارجه سابق جمهوری اسلامی ایران به تحلیل روندهای حاکم بر سیاست خارجی، چالش های ایران و آمریکا و نحوه مدیریت آن پرداخته است.