پنج‌شنبه 12 مهر 1403

سیاست خارجی

سیاست خارجی

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: تورم متوسط بالای 20 درصد را باید به عنوان مهم‌ترین معضل اقتصاد ایران طی چهار دهه گذشته دانست که آتش بر توشه تولیدکنندگان و قدرت خرید مصرف‌کنندگان زده است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: وزیر خارجه تاکید کرد: در امتداد سیاست خارجی فعال و دیپلماسی پویا و بمنظور توسعه و تحکیم مناسبات ایران و ترکمنستان، عازم عشق‌آباد هستم.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

اقتصادنیوز: وزیر خارجه کشورمان تاکید کرد: بمنظور توسعه و تحکیم مناسبات ایران و ترکمنستان، عازم عشق‌آباد هستم.

خبرگزاری تسنیم

رئیس سازمان توسعه همکاری‌های علمی و فناورانه بین‌المللی معاونت علمی گفت: افزایش صادرات شرکت‌های دانش بنیان از حدود 869 میلیون دلار در سال 1401 به حدود 1.5 میلیارد دلار در سال 1402 دیگر دستاورد مرکز تعاملات است.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

وزیر خارجه ایران از سفر به ترکمنستان خبر داد.

وب‌گاه خبر آنلاین

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام درباره کسر از حساب افراد بی حجاب گفت: طرح این مسئله باعث می‌شود که همه مردم پول‌هایشان را از بانک خارج کنند و به سیستم بانکی اعتماد نداشته باشند و نه تنها ضرر فرهنگی و بی اعتمادی بلکه ضرر اقتصادی هم می‌زند و بانک‌ها را ورشکسته می‌کند.

وب‌گاه خبر آنلاین

حسین علایی گفت: تا حاکمیت یک تغییر معنادار در سیاست خارجی و سیاست اقتصادی و سیاست داخلی و نحوه انتخاب مدیران خود ندهد و شیوه حکمرانی خود را در حوزه های مختلف عوض نکند، مشکلات همچنان باقی خواهند ماند و هر روز بدتر از دیروز خواهد شد.

وب‌گاه عصر ایران

بدین ترتیب ما در تعامل با روسیه دچار چنین چالشهایی می شویم ذهنیت ما نیاز به بازسازی و نوسازی پیرامون روسیه دارد که تاکنون نشده و همچنان دچار نگرشهای نادرست هستیم بخش چشمگیری از انگاره هایی که از جهان پیرامونی و سیاست خارجی داریم خیال بافی است.

وب‌گاه خبر آنلاین

وزیر نفت به اظهارات فلاحت پیشه درباره تخفیف هزار میلیاردی به چینی ها واکنش نشان داد.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس با اشاره به دیپلماسی اقتصادی فعال ایران در آفریقا و آمریکای لاتین گفت: ایجاد توازن در عرصه تعاملات بین‌المللی به نفع اقتصاد، کشور و معیشت مردم خواهد بود.

وب‌گاه خبر آنلاین

10 چهره سیاسی در گپ و گفت با خبرگزاری خبرآنلاین به سوالاتی درباره بهترین و بدترین اتفاق سیاسی سال 1402 و البته عملکرد دولت و مجلس پرداخته اند.

وب‌گاه گسترش

بیت الله ستاریان، کارشناس مسکن، درباره وضعیت بازار مسکن در سال 1403 اظهار کرد: تا خردادماه تغییر زیادی در بازار مسکن انتظار نمی‌رود، اما در خرداد تحولاتی رخ خواهد داد. پس از آن باید وضعیت اقتصادی را ارزیابی کرد. با توجه به شرایط بودجه‌ای و رکود کلی در اقتصاد، احتمال رونق خاصی در بخش مسکن در نیمه اول سال وجود ندارد. افزایش قیمت مسکن پیش بینی می‌شود، اما معاملات به صورت چشمگیر نخواهد...

وب‌گاه خبر آنلاین

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی گفت: برخی مواقع مردم به صورت عمومی در پای صندوق‌های رأی و برخی به صورت تخصصی نقش ایفا می‌کنند.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

دبیرکل کنفرانس حمایت از انتفاضه فلسطین گفت شعار امسال روز قدس، «طوفان الاحرار» نامگذاری شده است.

وب‌گاه مشرق نیوز

روابط ایران و ترکیه غالباً از یک ثبات سیاسی برخوردار است که به اذعان کارشناسان در سال 1402 مجموعه روابط میان جمهوری اسلامی ایران و ترکیه رو به رشد و مثبت بوده است.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

رئیس دفتر سیاسی حماس دفتر یادبود وزارت امور خارجه جمهوری اسلامی ایران را امضا کرد.