پنج‌شنبه 12 مهر 1403

سیاست خارجی

سیاست خارجی

وب‌گاه مشرق نیوز

در گفتگوی تلفنی حسین امیرعبداللهیان و جوزف بورل، نماینده عالی اتحادیه اروپا در امور خارجی و سیاست امنیتی، آخرین وضعیت موضوعات مهم منطقه‌ای و بین المللی مورد بررسی قرار گرفت.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

وزیر امور خارجه ایران و مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا موضوعات مهم منطقه‌ای و بین المللی را در یک گفت‌وگوی تلفنی بررسی کردند.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

جنایات صهیونیست‌ها در غزه و حمله تروریستی در مسکو و کشته شدن تعداد بسیاری از انسان‌های بی گناه چندان اهمیتی برای سلبریتی‌های مدعی آزادی نداشت و درباره آن موضعی نگرفتند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصاد نیوز: دیپلمات‌های عالی‌رتبه ایران و اتحادیه اروپا موضوعات مهم منطقه‌ای و بین المللی و مناسبات تهران - بروکسل را بررسی کردند.

وب‌گاه الف

درپی اعلام آمادگی چهار کشور اروپایی برای به رسمیت شناختن کشور فلسطین، وزیر خارجه رژیم صهیونیستی امروز (دوشنبه) در اظهاراتی به‌دوراز واقعیت، تلاش کرد تا این کشورها را از عملیاتی سازی تصمیم خود منصرف کند.

وب‌گاه خبر آنلاین

مهدی کرباسیان اعتقاد دارد: باید سیاسیون یک مقدار کوتاه بیایند و بگذارند اقتصادیون کشور را بگردانند. کشور باید از حالت از اداره سیاسی خارج شود.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

معاون سازمان انرژی اتمی گفت: برنامه‌ریزی‌های مدون برای تامین سوخت مورد نیاز نیروگاه‌های قدرت و راکتورهای داخلی وجود دارد.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - نقطه عطف تحقق وعده صادق رئیس‌جمهور در حوزه سیاست خارجی «شهریور ماه 1402» بود، زمانی که پذیرش رسمی ایران در پیمان بریکس رقم خورد و سخنرانی هوشمندانه آیت‌الله رئیسی حاضران در مجمع عمومی سازمان ملل را غافلگیر کرد.

وب‌گاه 55 آنلاین

برای کسانی که به صورت آمپریک (Empirical) و میدانی در میان مردم زندگی می کنند این نتیجه گیری نسبتاً روشن است که تداومِ طولانی مدتِ نرخ دورقمی تورم، باورهای جامعه نسبت به بسیاری مفاهیم از جمله حکمرانی مطلوب، دولت، عدالت، دین، طبقات حاکم، رسانه ها، دستگاه های تبلیغاتی، سیاست خارجی و دوستان / مخالفین کشور را به صورت بنیادی تغییر داده است.

وب‌گاه مشرق نیوز

رئیس‌جمهور گفت: تکریم مردم و کرامت انسانی در معطلی کار نیست، تکریم مردم در انداختن کار امروز به فردا نیست، تسهیل و تسریع و تکریم امر مردم باید در سازمان های اداری صورت گیرد.

وب‌گاه گسترش

قیمت دلار در بازار آزاد تهران در جریان معاملات دوشنبه 6 فروردین 1403 مشخص شد.

خبرگزاری تسنیم

رئیس جمهور گفت: شعار سال مبتنی بر نیاز جدی کشور است و بحث اقتصاد، مسئله‌ی محوری است. تولید باید جهشی دنبال شود؛ نیاز است در این زمینه یک حرکت پرشتاب و ارتقای قابل توجهی رخ دهد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

حشمت الله فلاحت پیشه، نماینده ادوار مجلس و کارشناس و استاد علوم سیاسیگفت؛ روزانه حداقل هزار میلیارد تومان به چین بابت فروش نفت تخفیف داده می‌شود حشمت الله فلاحت پیشه، نماینده ادوار مجلس و کارشناس و استاد علوم سیاسی درباره وضعیت تحریم‌ها گفت: شاخص‌ها را می‌توان کنار هم گذاشت، خوشبختانه ایران به‌خاطر مسائل جهانی توانست نفت خود را به چینی‌ها بفروشد. اگر از 4 دلار تا 20 دلاری که می‌گویند...

وب‌گاه عرشه آنلاین

همزمان که ایران بیشتر در بحران‌هایی که در حال حاضر در خاورمیانه در جریان است درگیر می‌شود، تهران به همکاری بیشتر با همسایه مسلمان شیعه خود چشم دوخته است، همسایه‌ای که مدت‌هاست روابط آن با دشمن اصلی خود را بیش از حد نزدیک می‌داند. اکو ایراناخبار اقتصاد کلاناخبار بورساخبار طلا و ارزاخبار تجارتاخبار انرژیاخبار مسکن و شهریاخبار خودرواخبار بانک و بیمهاخبار سیاسیاخبار تکنولوژیآخر هفتهعکسرویدادهااخبار...

خبرگزاری خبرنگاران جوان

به گفته شاهدان منطقه مجتمع پزشکی شفا به یک میدان جنگ تبدیل شده که یک اهریمن به آن وارد شده است.