جمعه 13 مهر 1403

سیاست خارجی

سیاست خارجی

وب‌گاه فرارو

اگر دولت از نیرو‌های با دانش، با صلاحیت و با مدیریت قوی استفاده نکند و تحولات اداری گسترده را در جهت منافع مالی ایجاد نکند، بدون شک در سال 1403، مشکلات اقتصادی، تشدید خواهد شد. اما اگر دولت تغییرات اساسی به وجود بیاورد امید ما افزایش خواهد یافت.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصاد نیوز: روزنامه آمریکایی «وال استریت ژورنال» با طرح این ادعا که فرانسه و آلمان در پی تحریم ایران به بهانه ارائه موشک و سایر جنگ افزارها به متحدان منطقه ای خود هستند، نوشت: مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا در مخالفت با این اقدام، تحریم‌های جدید را تضعیف کننده دیپلماسی با تهران دانست.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

روزنامه آمریکایی «وال استریت ژورنال» مدعی شد مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا در مخالفت با اقدام کشورهای اروپایی، تحریم‌های جدید را تضعیف کننده دیپلماسی با تهران دانست.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا با تحریم ایران مخالفت کرده است.

وب‌گاه عرشه آنلاین

بورل گفته: تحریم ایران، تلاش‌های اروپا در زمینه برنامه هسته‌ای ایران را تضعیف می‌کند و علاوه بر تضعیف دیپلماسی در قبال ایران، تنش‌های منطقه‌ای را نیز ممکن است تشدید کند. بورل با تحریم ایران مخالفت کرد وال‌استریت‌ژورنال: فرانسه، آلمان و هلند و 5 عضو دیگرِ اتحادیه اروپا، ماه گذشته در نامه‌ای به مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا خواستار تحریم ایران به‌دلیل آن‌چه که ارسال تسلیحات به متحدانش...

وب‌گاه دنیای اقتصاد

مسئول سیاست خارجی اروپا در شرایطی که برخی کشورهای اتحادیه اروپا به تکاپو افتاده‌اند تا جمهوری اسلامی را تحریم کنند، مخالفت کرده است.

خبرگزاری اکو نیوز

خبرگزاری خبرنگاران جوان

سخنگوی وزارت امور خارجه گفت: در سایه سارِ مهر و لطفِ بی‌پایان خداوند نوروز 1403 را گرامی می‌داریم.

خبرگزاری تسنیم

رئیس جمهور در پیام نوروزی سال 1403 گفت: آمارها نشان می‌دهد مسیر درستی برای کاهش پایدار تورم و رشد اقتصادی انتخاب کرده‌ایم.

وب‌گاه گسترش

رئیس جمهور با بیان اینکه اطمینان می‌دهم سال 1403 سال رونق بیشتر تولید و اقتصاد، کاهش بیشتر نرخ تورم و خدمت‌رسانی گسترده به مردم عزیز خواهد بود، تصریح کرد: هر چه در این دو سال و نیم، تلاش برای تکمیل طرح‌های نیمه‌تمام و به ثمر رساندن پروژه‌های بزرگ در بخش‌های مختلف و حمایت از محرومان، دیدید، امسال افزایش خواهد یافت.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

سناتور آمریکایی تاکید کرده است که این کشور نباید حتی یک پن هم به ماشین جنگی نتانیاهو کمک کند.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

کارشناس سیاست خارجی درباره عملکرد وزارت خارجه در طی یک سال گذشته به ویژه در موضوع غزه نکاتی را بیان کرد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

به گزارش اقتصادنیوز: جلد اول نسخه اصلی پرفروش‌ترین اثر پل کندی به نام «ظهور و سقوط قدرت‌های بزرگ» به‌خوبی، خرد متعارف درباره نقش ژئوپلیتیک در پایان جنگ سرد را خلاصه می‌کند. با این حال کتاب جدید دیل سی کوپلند درباره تاریخ اقتصاد در سیاست خارجی قدرت های بزرگ، جهانی امن برای تجارت: سیاست خارجی آمریکا از انقلاب تا ظهور چین، داستان ظریف تری در مورد الگوی حاکم را بیان می کند. غصب تجاری: یکی...

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: سفارت روسیه در لندن نسبت به اظهارات کامرون درباره پیروزی پوتین در انتخابات ریاست جمهوری این کشور واکنش نشان داد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

سفارت روسیه در لندن نوشت که شکست دسیسه‌های غرب برای بی‌ثبات کردن روسیه، دولت لندن را عصبی و مستأصل کرده است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: معاون سخنگوی سازمان ملل در واکنش به برنامه فرانسه برای اعزام نیرو به اوکراین اظهار داشت: سازمان ملل از همه کشورها می‌خواهد که برای کاهش تنش در اوکراین همکاری کنند.