جمعه 10 فروردین 1403

سیاست خارجی

سیاست خارجی

وب‌گاه دنیای اقتصاد

وزیر خارجه پیشین کشورمان معتقد است که ایران باید اختلافات سیاسی با آمریکا را مدیریت کند.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

اسپانیا، ایرلند، مالت و اسلوونی برای به رسمیت شناختن فلسطین» گفت وگو کردند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: اسپانیا، ایرلند، مالت و اسلوونی اعلام کردند که آماده به رسمیت شناختن یک کشور مستقل فلسطینی به عنوان "تنها راه دستیابی به صلح و امنیت" در منطقه جنگ زده هستند.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

وزیر امور خارجه کشورمان و دبیرکل جنبش جهاد اسلامی فلسطین آخرین تحولات میدانی و سیاسی فلسطین و غزه را مورد بحث و بررسی قرار دادند.

وب‌گاه گسترش

نماینده ادوار مجلس شورای اسلامی، مشارکت مردمی را یک راهکار موفق برای تقویت ارزش پول ملی دانست.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

سخنگوی وزارت امور خارجه اقدامات تروریستی اخیر در شهر‌های کابل و قندهار افغانستان را محکوم کرد.

وب‌گاه خبر آنلاین

نماینده ادوار مجلس گفت: برون رفت از رکود اقتصادی و تقویت ارزش پول ملی با مشارکت مردمی رقم می خورد و یکی از بسترهای تجلی مشارکت مردمی شرکت های دانش بنیان است، که با ورود دانش بنیان ها به عرصه تولید تحول عظیمی در این حوزه رقم خواهد خورد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

وزیر امور خارجه ایران در گفت‌وگوی تلفنی با هنیه گفت: برای جهان قابل درک است که نتانیاهو به پایان خط رسیده و صرفا برای بقای خود دست و پا می‌زند.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

مقامات رژیم صهیونیستی در آستانه فروپاشی رژیم به دلیل هزینه‌های گزاف جنگ غزه به خیالبافی‌های همچون تجزیه ایران متوسل شده‌اند.

وب‌گاه خبر آنلاین

دبیرکل حزب کارگزاران سازندگی می‌گوید: قالیباف به درد اجرا می‌خورد و رئیسی به درد اینکه در مجلس سخنرانی کند. شاید تدبیر این بوده که این دو نفر رئیس دو قوه مملکت شوند، در این شرایط قالیباف را اجرایی می‌گذاشتید و رییسی را اسپیکر، که بالاخره کار مناسب کنند.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

در این گزارش مروری بر مهمترین مصوبات مجلس یازدهم خواهیم داشت.

وب‌گاه مشرق نیوز

بسته شدن همه راه‌ها به سوی آمریکا باعث شد تا کاخ سفید دوباره به سوی «سیاست‌های تعدیلی» قدم برداشته و با خبرسازی‌های مکرر از گفتگوهای چشمگیر میان ایران و آمریکا خبر دهد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

جوسپ بورل، مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا پس از ورود به نشست سران اتحادیه اروپا به خبرنگاران گفت: اتحادیه اروپا از ابتدای جنگ، به اوکراین تسلیحاتی به ارزش 31 میلیارد یورو ارائه کرده است

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصاد نیوز: سخنگوی وزارت امور خارجه با انتشار مطلبی در صفحه اجتماعی خود در شبکه ایکس نسبت به اقدامات اخیر آمریکا علیه ایران واکنش نشان داد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

سخنگوی وزارت امور خارجه با اشاره به خودشیرینی مزورانه دولتمردان آمریکایی تاکید کرد: ایرانیان دوستان و دشمنان خود را به خوبی می‌شناسند.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

منابع دیپلماتیک اعلام کردند قطعنامه آمریکا برای برقراری آتش بس در غزه که تاکنون اصلاحاتی روی آن انجام شده است، احتمالا تا پایان هفته در شورای امنیت به رای گذاشته می‌شود.