جمعه 27 مهر 1403

سیاست خارجی

سیاست خارجی

وب‌گاه خبر آنلاین

یک نماینده مجلس در پاسخ به تهدیدهای اسرائیل علیه ایران گفت: این رژیم قبل از هر اقدام علیه ایران به فکر تأمین تابوت‌هایش باشد.

خبرگزاری مهر

رئیس کمیته دفاعی مجلس گفت: دیپلماسی و سفر اخیر مسئولان ما به کشورهای محور مقاومت، نشان‌دهنده عزم جمهوری اسلامی ایران و مردم برای دفاع از مقاومت است.

وب‌گاه فرارو

رسانه‌هایی که صدای جریان تندرو در جریان اصول‌گرا را منعکس می‌کنند و حامی سایه‌نشینان این جریان به شمار می‌روند، سیاست همیشگی خود را در قبل این ترور‌ها دنبال کرده‌اند. آنها از دل این ترور‌ها به‌دنبال تصفیه سیاسی با اصلاح‌طلبان هستند و به انواع مختلف و با اتهامات گوناگون از دل این ترور‌ها فرصت را فراهم کرده و بر رقیب سیاسی خود تاخته‌اند.

وب‌گاه فرارو

خبرگزاری دانشجو

علاالدین بروجردی عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی در گفتگو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری دانشجو با اشاره به جنایات رژیم صهیونیستی در منطقه گفت: بدون حمایت‌های آمریکا، رژیم صهیونیستی نه موجودیتی دارد و نه جرأتی برای انجام این جنایات وحشیانه. وی افزود: تمام کشتار‌ها و حملات در غزه، لبنان و دیگر نقاط منطقه، نتیجه مستقیم حمایت‌های ایالات متحده است. بروجردی اظهارداشت: صورتحساب...

وب‌گاه خبر آنلاین

سرانجام ایران عملیات انتقام خود را به خاطر ترور اسماعیل هنیه، سیدحسن نصرالله و عباس نیلفروشان گرفت اما سوال این است که از زمان ترور اسماعیل هنیه تا انجام عملیات «وعده صادق 2» رسانه‌های اصول‌گرا چه گفته‌اند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

سرانجام ایران به ترور شهید اسماعیل هنیه، شهید سیدحسن نصرالله و شهید عباس نیلفروشان پاسخ داد؛ اما سوال این است که از زمان ترور اسماعیل هنیه تا انجام عملیات «وعده صادق 2» رسانه های اصول‌گرا چه گفته اند.

وب‌گاه خبر آنلاین

نایب رئیس سابق کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس تاکید کرد: کشورهای غربی باید بدانند چنانچه بخواهند با همدستی رژیم صهیونیستی اقدامی علیه جمهوری اسلامی ایران انجام دهند، قطع به یقین منافع آنان به ویژه آمریکا در منطقه خاورمیانه به خطر خواهد افتاد.

وب‌گاه مشرق نیوز

جنایت‌های اخیر حتی برای کسانی که شک داشتند و تا حدی از رژیم اشغالگر حمایت می‌کردند، این باور را پدید آورده است که کار اسرائیل بیهوده است و ساختمانی است که اسرائیل بر آب روان بنا می‌کند.

وب‌گاه فرارو

سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: الحمدلله دستگاه‌های مختلف از آمادگی کامل رزمی، دفاعی و پدافندی برای مقابله با هر تهدیدی برخوردار هستند.

وب‌گاه خبر آنلاین

سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس با اشاره به جلسه امروز این کمیسیون با موضوع بررسی سطح آمادگی دستگاه‌ها گفت: دستگاه‌های مختلف از آمادگی کامل رزمی، دفاعی و پدافندی برای مقابله با هر تهدیدی برخوردار هستند و ما امروز شاهد بالاترین سطح آمادگی هستیم.

خبرگزاری میزان

سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس، گفت: تامین امنیت ملی ایرانیان خط قرمز نظام اسلامی است و در تامین آن کاملاً جدی هستیم.

وب‌گاه فرارو

محسن آرمین نوشت: عصبانیت وابستگان فرقه پایداری از نتایج انتخابات ریاست جمهوری اخیر و انتخاب آقای پزشکیان البته بر کسی پوشیده نبود، اما تصور نمی‌شد به این سرعت در شرایطی که هنوز دولت کاملاً مستقر نشده است کاسه صبر حضرات لبریز شود و این چنین رگ گردن متورم کنند و کف بر دهان آورند.

وب‌گاه مشرق نیوز

تاکید بر تغییر در سیاست خارجی از سوی رادیکال‌ها در شرایطی مطرح می‌شود که جهان به‌وضوح شاهد حمایت و هدایت‌های آمریکا از جنایات رژیم صهیونیستی است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی گفت: نمایندگان دستگاه‌های مختلف در نشست کمیسیون از آمادگی بالای دستگاه ذیربط خود برای پاسخ سخت، سریع و کوبنده به هر تهدیدی خبر دادند.