پنج‌شنبه 30 فروردین 1403

سیاست خارجی

سیاست خارجی

وب‌گاه مشرق نیوز

برخی لایه‌های رادیکال اصلاحات نیز به عنوان وکیل مدافع این رژیم خواهان تغییر در سیاست های کلان منطقه ای ایران شده‌اند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: ایرادات شورای نگهبان به لایحه تجارت امروز توسط نمایندگان مجلس شورای اسلامی بررسی می شود.

خبرگزاری دانشجو

مشاور ارشد نتانیاهو و مشاور امنیت ملی موساد، با ادبیاتی تحقیر‌آمیز، از عمق نفوذ آمریکا و رژیم صهیونیستی در جمهوری مسلمان‌نشین آذربایجان خبر داد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

عضو شورای مرکزی حزب مؤتلفه اسلامی گفت: با صبر استراتژیک پس از جنایت صهیونیست‌ها در حمله به کنسولگری ایران در دمشق، جمهوری اسلامی ایران تلاش کرد زمینه را برای انتقام گرفتن در داخل و خارج کشور آماده کند.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

مجلس شورای اسلامی برای سومین روز متوالی رسیدگی به لایحه تجارت را در دستورکار خود دارد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، دقایقی پیش جلسه علنی امروز (سه‌شنبه 28 فروردین ماه) مجلس شورای اسلامی به ریاست محمدباقر قالیباف آغاز شد. دستورکار این جلسه به شرح زیر است: ادامه رسیدگی به لایحه تجارت (ایرادات شورای نگهبان) گزارش کمیسیون قضائی و حقوقی درباره طرح اصلاح ماده 104 قانون مجازات اسلامی ادامه بررسی گزارش کمیسیون قضائی و حقوقی درباره اصلاح قانون مجازات قاچاق اسلحه و مهمات...

وب‌گاه عرشه آنلاین

مشاور ارشد نتانیاهو و مشاور امنیت ملی موساد، با ادبیاتی تحقیرآمیز، از عمق نفوذ آمریکا و رژیم صهیونیستی در جمهوری مسلمان‌نشین آذربایجان خبر داد لیلا، دختر الهام علی‌اف، دوست‌پسر یهودی داشت | اگر خاخام‌ها اجازه می‌دادند لیلا به یهودیت روی می‌آورد | مشاور ارشد نتانیاهو و مشاور امنیت ملی موساد، با ادبیاتی تحقیرآمیز، از عمق نفوذ آمریکا و رژیم صهیونیستی در جمهوری مسلمان‌نشین آذربایجان خبر...

خبرگزاری دانشجو

ابوالفضل عمویی، سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی در گفتگو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری دانشجو گفت: عملیات «وعده صادق» واکنشی در جهت دفاع مشروع از امکان دیپلماتیک و شخصیت‌های حقوقی کشورمان بود که در حمله دمشق مورد آسیب قرار گرفتند. وی افزود: هدف این عملیات احیای بازدارندگی بود. طی این عملیات موثر، بازدارندگی تقویت شد تا مجددا رژیم صهیونیستی برای اقدامات بعدی محاسبات...

خبرگزاری خبرنگاران جوان

عمویی گفت: عملیات وعده صادق نشان داد ایران می‌تواند پیچیده‌ترین سامانه‌های پدافندی را ناکام بگذارد لذا جایگاه منطقه‌ای و بین‌المللی ایران تقویت شد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

امیرعبداللهیان در گفتگو با دبیر کل سازمان ملل متحد به تشریح عملیات نیرو‌های مسلح ایران علیه مواضع نظامی رژیم صهیونیستی در چهارچوب دفاع مشروع پرداخت.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

وزیر امور خارجه در نشست کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی حضور یافت.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: وزارت خزانه‌داری آمریکا روز دوشنبه از اعمال تحریم‌های جدد علیه 10 شخص و 12 نهاد در ارتباط با بلاروس خبر داد.

وب‌گاه مشرق نیوز

اصلاح‌طلبان طی روزهای اخیر بارها مخالفت خود را با انتقام ایران مطرح کرده و طی یک بازنمایی و در جهت تولید هراس اجتماعی از خطر جنگ سخن به میان آوردند.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

وزارت خزانه‌داری آمریکا روز دوشنبه از اعمال تحریم‌های جدد علیه 10 شخص و 12 نهاد در ارتباط با بلاروس خبر داد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

وزیر امور خارجه ایران امشب در گفت‌وگوی تلفنی با همتای عمانی گفت: اجازه نمی‌دهیم رژیم صهیونیستی با ماجراجویی فضای آرامش و ثبات در منطقه را بر هم بزند.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

معاون سیاسی وزارت امور خارجه گفت: در عملیات وعده صادق ثابت شد هزینه دیوانگی را خود دیوانه باید بدهد.