جمعه 28 اردیبهشت 1403

سیاست‌مداران

سیاست‌مداران

وب‌گاه خبر آنلاین

اصفهان را تصور کنید که زاینده‌رودش به جای آب پر از شکاف‌های عمیق است. دیگر در میدان نقش جهانش خبری از رفت‌وآمد مردم و گردشگران نیست. شهر خالی از سکنه شده و بیغوله.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

رئیس دفتر رئیس جمهور سابق گفت: نقطه قوت آقای رئیسی همین ارتباط بیشتر با مردم هست، و در حال حاضر خود آقای رئیسی تحرک و ارتباطش با مردم خیلی خوب است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: رئیس سازمان انرژی اتمی گفت که واحد یکم نیروگاه اتمی بوشهر که برای سوخت‌گذاری سالانه خاموش شده است، اواخر خرداد مجدد به شبکه سراسری برق کشور متصل می‌شود.

خبرگزاری تسنیم

منیر شفیق درباره اقدامات ایران در قضیه طوفان الاقصی گفت: نه تنها مردم فلسطین بلکه کشورها جهان عرب از حمله ایران خوشحال شدند. ایران به درستی پاسخ داد.

وب‌گاه الف

محمدعلی رامین با اعلام برائت از مهناز افشار و یاسین رامین نوشت: اگر هنوز ذره‌ای از اصالت و شعور در خودت سراغ داری، بفهم که بعداز سقوطِ کامل‌ِ تو، مهناز رهایت می‌کند!

خبرگزاری تسنیم

مشاور امور اهل سنت در وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، تأکید کرد: در چهار دهه بعد از پیروزی انقلاب اسلامی، روحانیون تشیع و اهل سنت همواره منادی وحدت و اتحاد بودند و در این مسیر تلاش بسیاری کرده‌اند.

وب‌گاه خبر آنلاین

کتاب «میراث ادبی فاطمه سیاح در شوروی» اثری که به همت آبتین گلکار و گروه ادبیات تطبیقی فرهنگستان زبان و ادب فارسی به بازار کتاب آمده است در اولین روز از نشست‌های تخصصی آیین پاسداشت زبان فارسی و بزرگداشت حکیم ابوالقاسم فردوسی رونمایی شد.

وب‌گاه عصر ایران

نتانیاهو که بر اساس قوانین بین المللی باید متعهد به همکاری با جامعه بین المللی برای تشکیل یک کشور فلسطینی باشد، در این پیام مدعی شد: اجازه نمی دهیم فلسطینی ها یک کشور تروریستی ایجاد کنند که از طریق آن بتوانند به ما حمله کنند.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

منابع آمریکایی و صهیونیستی از شدید شدن اختلافات میان مقامات آمریکایی و صهیونیستی در خصوص حمله به رفح خبر دادند.

وب‌گاه مشرق نیوز

عطریانفر: خیلی باور ندارم که چنین صحبت‌هایی که در محافل خصوصی می‌شود، ملاک داوری و تصمیمات جریان اصلاحات باشد.

وب‌گاه خبر آنلاین

لاریجانی نوشت: ایران در شرایط فعلی در یک موقعیت بسیار مهمی است. نه فقط ایران، که شرایط منطقه همین‌طور است. برای فهم حوادث اخیر فلسطین، و آنچه از مهرماه تا به امروز اتفاق افتاده و ادامه دارد، باید از اتفاقات جزیی فاصله بگیریم و از موضع وسیع‌تری شرایط را نگاه کنیم. باید اتفاقات را به‌طور یک زنجیره به‌هم‌پیوسته بنگریم. ما در آستانه یک تحول بزرگ منطقه‌ای قرار داریم. این شرایط یک فرصت‌هایی...

وب‌گاه عرشه آنلاین

مستمری فروردین‌ماه مددجویان کمیته امداد و بهزیستی با افزایش 30 درصدی به حساب آنها واریز شد. مستمری فروردین‌ماه مددجویان کمیته امداد و بهزیستی با افزایش 30 درصدی به حساب آنها واریز شد. با پیگیری دیوان محاسبات کل کشور، مستمری مددجویان سازمان بهزیستی پرداخت می‌شود.

خبرگزاری میزان

علی لاریجانی در المیادین نوشت: بعد از عملیات طوفان‌الاقصی، ثبات ساختگی رژیم صهیونیستی شکننده شد. به همین خاطر، فرماندهان در آن ساعات ابتدایی حتی جلسه تشکیل ندادند.

وب‌گاه ورزش سه

هواداران تیم شهرداری گرگان برای شروع بازیهای فینال و کسب چهارمین قهرمانی متوالی در لیگ برتر بسکتبال کشور لحظه شماری می‌کنند.

خبرگزاری تسنیم

رئیس قوه قضاییه در جریان بازدید از نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران ضمن گفت‌وگو با ناشران، نویسندگان و گردانندگان غرفه‌های کتاب، از نزدیک در جریان تازه‌های نشر، وضعیت بازار کتاب، و میزان استقبال از نمایشگاه قرار گرفت.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

وزیر راه و شهرسازی با اشاره به جزئیات قانون ساماندهی بازار مسکن و اجاره‌بها گفت: اگر در استانی تورم بیش از 30 درصد باشد شورای مسکن می تواند 50 تا 100 درصد تورم نسبت به تعیین سقف اقدام کند.