پنج‌شنبه 13 اردیبهشت 1403

سیاست‌مداران

سیاست‌مداران

وب‌گاه عرشه آنلاین

مدیرکل روابط کار و جبران خدمت وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی از تقدیم لایحه پیشنهادی به دولت با عنوان تعیین سقف 5 سال در قراردادهای موقت کار خبر داد و گفت: با تصویب این پیشنهاد قرارداد همه کارگران چه در کارهای با ماهیت مستمر چه در کارهای با ماهیت غیرمستمر بعد از 5 سال باید دائمی شود. مدیرکل روابط کار و جبران خدمت وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی از تقدیم لایحه پیشنهادی به دولت با عنوان...

وب‌گاه مشرق نیوز

وزیر کشور در نشست هم اندیشی استانداران بر برگزاری مطلوب مرحله دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی و کاهش آسیب‌های اجتماعی تاکید کرد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

محسن رضایی گفت: دشمنان قسم‌خورده این ملت، همواره در تلاش برای ایجاد تفرقه و نفاق برای منحرف کردن مسیر پیشرفت ایران هستند و ما باید با هوشیاری و بصیرت، در برابر این توطئه‌ها ایستادگی کنیم.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری دانشجو، همزمان با انتشار اخباری در مورد آینده جنگ رژیم اسرائیل علیه نوار غزه و احتمال دست یابی به توافق آتش بس، رسانه‌های رژیم اسرائیل امروز سه شنبه حمله زمینی احتمالی به رفح واقع در جنوب نوار غزه را فاقد اهمیت استراتژیک دانستند. از سوی دیگر، سازمان رادیو و تلویزیون رژیم اسرائیل نیز گزارش داد که بنیامین نتانیاهو، نخست وزیر این رژیم برای بار دوم قصد...

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: فرماندهی مرکزی نیروهای تروریستی آمریکا (سنتکام) تصاویر اولیه از اسکله‌ای را که از هفته گذشته ساخت آن را در سواحل غزه آغاز کرده است، منتشر کرد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری دانشجو، خبر استعفای «یهودا فاکس»، فرمانده منطقه مرکزی ارتش رژیم صهیونیستی در هفته گذشته دومین ضربه بر کادر مرکزی ارتش رژیم در کمتر از یک هفته بود و این مسئله در سایه خبر استعفای «آهارون هالیوا»، رئیس اطلاعات ارتش (آمان) قرار گرفت. درحالی که استعفای هالیوا ناشی از شکست اطلاعاتی وی در 7 اکتبر و ارزیابی اشتباه آمان درخصوص حمله به کنسولگری جمهوری اسلامی...

خبرگزاری تسنیم

وزیر کشور گفت: استانداران محترم باید فرمایش مقام معظم رهبری در حق الناس بودن رأی مردم را در نظر داشته باشند و تلاش کنند تا انتخابات پیش رو در مطلوب‌ترین وضع ممکن برگزار شود.

وب‌گاه خبر آنلاین

مدیرکل روابط کار و جبران خدمت وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی از تقدیم لایحه پیشنهادی به دولت با عنوان تعیین سقف 5 سال در قراردادهای موقت کار خبر داد و گفت: با تصویب این پیشنهاد قرارداد همه کارگران چه در کارهای با ماهیت مستمر چه در کارهای با ماهیت غیرمستمر بعد از 5 سال باید دائمی شود.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

وب‌سایت آمریکایی «آکسیوس» فاش کرد، «بنیامین نتانیاهو» نخست وزیر رژیم صهیونیستی از «جو بایدن» رئیس جمهور آمریکا در مورد ممانعت از صدور حکم بازداشت مقامات ارشد این رژیم از سوی دیوان کیفری بین‌الملل درخواست کمک کرد.

وب‌گاه الف

دبیر شورایعالی هماهنگی اقتصادی سران قوا گفت: جبهه انقلاب باید با کنار گذاشتن اختلافات جزیی و سلایق شخصی، حول محور منافع ملی و آرمان‌های انقلاب اسلامی حرکت کند.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، سیدمحمدرضا سیداحمد، مسئول فعالیت‌های مردمی دفتر تهران موسسه بنیان التنموییه یمن انتخاب یمن به عنوان مهمان ویژه این دوره از نمایشگاه کتاب تهران را امری مهم دانست و گفت: ارتباط یمن و ایران سابقه دیرینه دارد و به پیش از اسلام و دوره ساسانیان باز می‌گردد. مردم یمن به تبعیت از امام علی علیه‌السلام به اسلام گرویدند. وی ایران و یمن را صاحب دو تمدن بزرگ...

وب‌گاه دنیای اقتصاد

جنبش حماس در نامه‌ای به سایر گروه‌های مقاومت فلسطین اعلام کرد هیئت این جنبش به قاهره رفت و مذاکراتی درباره پیشنهاد اخیر آتش‌بس انجام داد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

آقای مهدی نصیری «این تذهبون»؟ به کجا چنین شتابان؟ شما آیا نماینده مهندس میرحسین موسوی هستید سخن می‌گویید؟ شما آیا نماینده جمهوری‌خواهان ایرانی هستید و سخنگوی آن‌ها شده‌اید؟ تاج‌زاده اگر قرار بود پیوندی با رضا پهلوی داشته باشد که در ایران نمی‌ماند. از افکار فائزه هاشمی خبر دارید؟ نرگس محمدی چیزی در این خصوص نوشته که شما باور کردید باید چنین پیشنهادی بدهید؟ گفتگوی اخیر مهدی نصیری مدیرمسئول...

وب‌گاه فرارو

مدیرکل فرودگاه‌های استان کرمان گفت: «با توجه به تأکید وزیر راه‌وشهرسازی و نیز برای سرویس‌دهی و خدمت‌رسانی بهتر به مسافران، در تلاش هستیم تا دومین پل هوایی اتصال به هواپیما را برای هواپیماهای بدنه متوسط به پایین راه‌اندازی کنیم.»

وب‌گاه گسترش

مدیرکل فرودگاه‌های استان کرمان اظهار کرد: به منظور بهبود سرویس‌دهی و خدمات به مسافران و با تاکید وزیر راه‌وشهرسازی، در حال تلاش برای راه‌اندازی دومین پل هوایی اتصال به هواپیما برای هواپیماهای با بدنه متوسط تا پایین هستیم.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، مراسم گرامیداشت روز ملی خلیج فارس به همت پژوهشگاه میراث‌فرهنگی و گردشگری با همکاری سازمان جغرافیایی نیرو‌های مسلح در دو بخش با رویکرد بررسی مستندات تاریخی و باستان‌شناسی خلیج‌فارس در فرهنگسرای اندیشه برگزار شد. مصطفی ده‌پهلوان خلیج همیشه فارس را قلب زمین خواند و افزود: در اثبات حقانیت فارس بودن خلیج‌فارس و مدیریت این شاخ‌آبه مهم تاریخی توسط ایرانیان...