سه‌شنبه 18 اردیبهشت 1403

سیاست‌مداران

سیاست‌مداران

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: شب و روز اول محرم به عنوان اول سال قمری دارای نماز و آداب خاصی است که در کتاب مفاتیح‌الجنان بیان شده است.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

رسانه‌های اسرائیلی به تازگی گزارش دادند که نتانیاهو نگران صدور حکم بازداشت خود از سوی دیوان بین‌المللی دادگستری است و از این روی دست به دامان آمریکا شده است.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

نشست آتی وزرای دفاع کشورهای عضو ناتو روز 16 مه (27 اردیبهشت) با تمرکز بر موضوع حمایت از اوکراین در بروکسل برگزار خواهد شد.

وب‌گاه خبر آنلاین

فارس در گزارشی از علاقه شدید شهید سردار قاسم سلیمانی به نوه‌هایش روایت کرده است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: عضو دفتر سیاسی جهاد اسلامی فلسطین در واکنش به پیشنهاد مبادله اسرا که از سوی رژیم صهیونیستی ارائه شده است، گفت: این پیشنهاد منجر به توافق نمی‌شود.

خبرگزاری تسنیم

در نخستین دیدار از هفته بیست و پنجم لیگ برتر تیم شمس آذر قزوین در ورزشگاه بدون تماشاگر میزبان پیکان است.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

غلامرضا نوری‌قزلجه، رئیس فراکسیون مستقلین مجلس یازدهم و یکی از چهره‌های شاخص فراکسیون میانه‌روها درمجلس آتی در گفت‌وگو با مجموعه رسانه‌ای دنیای‌اقتصاد تعداد اعضای فراکسیون مستقلین مجلس آینده را پیش از مرحله دوم انتخابات 80نفر اعلام می‌کند که این عدد احتمالا با برگزاری دور دوم به 100نفر افزایش می‌یابد. عددی که از دوبرابرشدن وزن اعتدالیون و میانه‌روها درمجلس دوازدهم حکایت دارد. به گفته...

وب‌گاه دنیای اقتصاد

«ترامپ که به سیاست خشن ضد ایرانی متمایل شده بود، توافق هسته‌ای را که باراک اوباما سلف او با تهران امضا کرده بود، نابود کرد. جو بایدن ضمن اعتراف به اشتباه، اما در اصلاح آن کاملا شکست خورده است، در عوض با اصرار بر بهبودهای غیرواقعی توافق، فرصت را از دست داده است. اگر جنگ سرد در خاورمیانه بین آمریکا، اسرائیل و ایران داغ شود، همه امیدها از بین خواهد رفت.»

وب‌گاه دنیای اقتصاد

رییس مرکز فوریت‌های پزشکی پارس‌آباد خبر داد که در سانحه رانندگی شهرستان پارس‌آباد 4 نفر جان باختن و یک نفر دیگر نیز مصدوم شدند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: تصاویر ماهواره‌ای نشان می‌دهد که مسکو در حال ساخت یک پایگاه جدید بالگردهای روسیه در نزدیکی مرز اوکراین است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: بنابر گزارش منابع اسرائیلی، دو سرباز صهیونیستی در نبردهای مرکز نوار غزه کشته شدند.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

یک مقام در وزارت خارجه دولت نجات ملی یمن اعلام کرد که عملیات دریایی نیروهای مسلح این کشور، با هدف اعمال فشار برای توقف جنایات اسرائیل در غزه است.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

عضو دفتر سیاسی جنبش جهاد اسلامی فلسطین گفت که پیشنهاد مبادله اسرا که از سوی اسرائیل ارائه شده با مفاد و ابهامات فعلی آن منجر به توافق نمی‌شود.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

ارتش اسرائیل اعتراف کرد که که 2 نظامی اسرائیلی در مرکز غزه کشته شدند.

وب‌گاه خبر آنلاین

مرحوم هاشمی رفسنجانی روز دهم اردیبهشت سال 1380 در مورد شرایط حزب اعتدال و توسعه در انتخابات ریاست جمهوری و گفت‌وگو با موسویان نوشته است.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: دکتر مجتهدی غرب را کاملاً می‌شناخت، اما غرب‌زده نبود. به فلسفه غرب کاملاً مسلط بود، اما شیفته فلسفه غرب نبود.