شنبه 29 اردیبهشت 1403

سیاست‌مداران

سیاست‌مداران

وب‌گاه خبر آنلاین

خطیب نماز جمعه تهران به مصوبه اخیر مجلس مبنی بر تعطیلی شنبه ها اشاره و تصریح کرد: اجازه بدهید از مجلس بابت تعطیلی روز شنبه‌ها گلایه کنیم.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی بر ضرورت فعال‌شدن همه استان‌ها در تولید و خودکفایی دارو در راستای شعار سال و جهش تولید در حوزه سلامت تاکید کرد و گفت: اگر در تمام کشور صنایع دارویی فعال باشد، افزون بر تامین نیاز داخلی به صادرکننده قوی تبدیل خواهیم شد.

خبرگزاری دانشجو

محمد دهقان، معاون حقوقی رئیس جمهور در گفتگو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری دانشجو گفت: در بحث ورود ایران به پرونده شکایت آفریقای جنوبی علیه رژیم صهیونیستی، اقدام حقوقی کمترین کاری است که ایران در دفاع از مردم مظلوم فلسطین می‌تواند انجام دهد. وی افزود: امورات حقوقی ظرافت‌هایی دارد و ما نمی‌خواهیم که رژیم صهیونیستی به جای پاسخگویی در قبال جنایاتی که در غزه مرتکب شده است، مسیر را به سمت اختلافات...

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: در حالی که حملات رژیم صهیونیستی به مناطق مختلف غزه در دویست و بیست و چهارمین روز از جنگ غزه ادامه دارد، در حمله امروز رژیم صهیونیستی به مدرسه‌ای در اردوگاه النصیرات چهار فلسطینی به شهادت رسیدند.

وب‌گاه عرشه آنلاین

نایب رئیس کانون عالی بازنشستگان تامین اجتماعی و دبیر اجرایی خانه کارگر استان مازندران در نامه‌ای سرگشاده خطاب به سیدابراهیم رئیسی، رئیس دولت سیزدهم نکاتی را درباره سیاست‌های این دولت در قبال بازنشستگان و کارگران کشور یادآور شد. نایب رئیس کانون عالی بازنشستگان تامین اجتماعی و دبیر اجرایی خانه کارگر استان مازندران در نامه‌ای سرگشاده خطاب به سیدابراهیم رئیسی، رئیس دولت سیزدهم نکاتی را...

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: زری خوشکام بازیگر قدیمی سینما دار فانی را وداع گفت.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

وزارت خارجه رژیم صهیونیستی از دیوان بین‌المللی دادگستری خواست تا با درخواست آفریقای جنوبی درباره موضوع جنایت‌های این رژیم و نسل کشی مردم غزه مخالفت کند.

خبرگزاری اکو نیوز

وب‌گاه دنیای اقتصاد

مشاور عالی رهبر معظم انقلاب و عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام از تصویب سیاست‌های کلی توسعه دریامحور در مجمع و ابلاغ آن به دولت خبر داد و گفت: این سیاست‌ها از امسال عملیاتی می‌شود.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: 13 وزیر خارجه کشورهای جهان، عمدتا غربی طی نامه‌ای به یسرائیل کاتس وزیر خارجه رژیم صهیونیستی نسبت به حمله به شهر رفح هشدار دادند.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری دانشجو، 13 وزیر خارجه کشور‌های جهان، عمدتا غربی طی نامه‌ای به «یسرائیل کاتس»، وزیر خارجه رژیم صهیونیستی نسبت به حمله به شهر رفح هشدار داده و خواستار ارسال کمک‌های بیشتر به نوار غزه شدند. این نامه را وزرای خارجه گروه هفت به استثنای آمریکا و همچنین استرالیا، دانمارک، فنلاند، هلند، نیوزلند، کره جنوبی و سوئد امضا کرده‌اند. این مقامات همچنین کاهش بحران...

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: وزارت خارجه رژیم صهیونیستی از دیوان بین‌المللی دادگستری خواست تا با درخواست آفریقای جنوبی درباره موضوع جنایت‌های این رژیم و نسل کشی مردم غزه مخالفت کند.

وب‌گاه الف

معاون حقوقی رییس‌جمهور گفت: لغو حضور رژیم صهیونیستی در المپیک از خواسته‌های اصلی کشورهای دنیا است، چرا که این رژیم به هیچ کدام از قواعد بین‌المللی پایبند نیست.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: گزارشگر ویژه سازمان ملل در امور فلسطین به دولت‌ها هشدار داد در برابر "نیت نسل کشی" اسرائیل بیدار شوند.

وب‌گاه عرشه آنلاین

کارفرمایی که 5 سال یک نیروی دارای قرارداد موقت را در مشاغل مستمر و مشاغل غیرمستمر (پروژه‌ای و..) به کار می‌گیرد، موظف است پس از آن قرارداد دائمی منعقد کند. اخیراً دولت از تدوین لایحه امنیت شغلی کارگران در یازدهم اردیبهشت امسال و ارسال آن به مجلس خبر داده است. به گزارش عرشه آنلاین، طرح اصلاح قانون کار به صورت لایحه و همچنین بحث ضرورت ارتقای امنیت شغلی با اصلاح ماده هفتم این قانون پس...

خبرگزاری تسنیم

وزیر نیرو از تدوین برنامه راهبردی صنعت آب و برق تا 2 سال آینده خبر داد و گفت: برشهای سالانه، ماهانه و روزانه اقدامات وزارت نیرو برای تمامی اجزاء و بخشهای مدیریتی و کارشناسی در چارچوب برنامه های دقیق، منسجم و همگرا مشخص است.