شنبه 7 مهر 1403

سیدحسن نصرالله سخنران اربعین شهید رئیسی است

خبرگزاری دانشجو مشاهده در مرجع
سیدحسن نصرالله سخنران اربعین شهید رئیسی است

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری دانشجو، محمدمهدی اسماعیلی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در جمع خبرنگاران با اعلام پخش سخنرانی حجت‌الاسلام سیدحسن نصرالله خطاب به مردم ایران در مراسم تهران، تأکید کرد: همسر فاضل و دانشمند رئیس جمهور عزیزمان با مردم سخن خواهند گفت و برنامه های دیگر در شأن برنامه ی اربعین خواهیم داشت. وزیر فرهنگ در ادامه افزود: روز سه شنبه برنامه اربعین شهدا از روز تدفین در...

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری دانشجو، محمدمهدی اسماعیلی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در جمع خبرنگاران با اعلام پخش سخنرانی حجت‌الاسلام سیدحسن نصرالله خطاب به مردم ایران در مراسم تهران، تأکید کرد: همسر فاضل و دانشمند رئیس جمهور عزیزمان با مردم سخن خواهند گفت و برنامه های دیگر در شأن برنامه ی اربعین خواهیم داشت.

وزیر فرهنگ در ادامه افزود: روز سه شنبه برنامه اربعین شهدا از روز تدفین در مشهد مقدس برگزار خواهد شد و در بعضی از شهرها در فاصله این ایام به دعوت مردم که در برخی از آن‌ها خانواده معظم شهدا حضور خواهند یافت، برنامه های گرامیداشت برگزار خواهد شد.

اسماعیلی از حضور خانواده شهید رئیسی در انتهای هفته ی آینده در کشور عراق خبر داد و تصریح کرد: خانواده عزیز شهید قصد دارند در مراسم‌های یادبودی که در عراق پیش‌بینی شده، هم به نشانه‌ی تشکر از همدردی بسیار بالای مردمی این کشور در میان پیروان مکتب اهل بیت (ع)، عشایر، موکب‌های اربعین و همه اقشار حاضر خواهند شد.