سه‌شنبه 1 خرداد 1403

سید محمد بطحایی

سید محمد بطحایی

وب‌گاه مشرق نیوز

اعلام اسامی نامزدهای حوزه انتخاباتی استان تهران برای انتخابات مجلس خبرگان و انتشار لیست کاندیداهای جامعه مدرسین برای انتخابات خبرگان در سراسر کشور، اعلام سرلیستی یک تشکل اصلاح‌طلب از جمله اخبار انتخاباتی امروز - پنجشنبه 26 بهمن 1402- بود.

وب‌گاه خبر آنلاین

نماینده ولی فقیه در فارس از رسانه‌ها خواست تلاش کنند تا منویات رهبری در خصوص انتخابات 11 اسفندماه مبنی بر مشارکت قوی، انتخاب اصلح، سلامت و امنیت انتخابات محقق شود.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، طبق وظیفه ذاتی خود؛ قرار است در سلسله گزارشاتی به صورت صحیح، شفاف و صادقانه به روایتِ رخدادهای مهم در حوزه تعلیم و تربیت بپردازد. رتبه‌بندی معلمان سال‌ها به یکی از پرتکرار‌ترین موضوعات و مسائل در نظام آموزشی کشور در کنار تمام مباحث مربوط به مدرسه، معلم، درس، کتاب، کنکور و... تبدیل شده بود. طرح رتبه‌بندی معلمان که چندین وزیر و سرپرست با وعده اجرایی...

وب‌گاه فرارو

به کم‌پنداری و کم‌انگاری همه دولت‌ها در قلمرو بودجه آموزش و پرورش اشاره کرده و بیان داشتم گرچه استاندارد سهم بودجه آموزش و پرورش از بودجه عمومی باید حداقل بیست درصد باشد، اما این رقم فقط در دوران دفاع مقدس محقق شد و پس از آن این سهم در دوره‌هایی حتی تا هفت درصد کاهش یافت و البته در دولت یازدهم و دوازدهم تا مرز سیزده و نیم افزایش یافت و در دولت کنونی به یازده درصد کاهش یافته است.

وب‌گاه خبر آنلاین

سیدمحمد بطحائی توسط شورای نگهبان تایید صلاحیت شد.

وب‌گاه الف

مدرس دانشگاه و وزیر سابق آموزش و پرورش گفت: من شخصا با هر تلاشی که کنکور را تقویت کند مخالفم.

وب‌گاه فرارو

به اعتقاد برخی مدیران اسبق آموزش و پرورش، بخش عمده معضل کمبود معلم در کشور را می‌توان بی نظمی‌های مکرر در وعده‌های وزیر آموزش و پرورش و عدم برنامه ریزی دقیق برای حل معضلات وزارتخانه تحت سرپرستی مرادصحرایی دانست. مدتی پیش، رضامراد صحرایی؛ وزیر آموزش و پرورش وعده داد مشکل کلاس‌های درس بدون معلم تا 15 مهر ساماندهی خواهد شد، اما مهرماه هم به پایان رسید و خبری نشد. میثم لطیفی؛ رئیس سازمان...

وب‌گاه فرارو

مدیر یک مدرسه در کرمان بخاطر پخش یک آهنگ و انتشار ویدئوی رقص دانش‌آموزان اخراج شد.

وب‌گاه خبر آنلاین

مدیر یک مدرسه در کرمان بخاطر پخش یک آهنگ و انتشار ویدئوی رقص دانش‌آموزان اخراج شد.

خبرگزاری دانشجو

معاون پرورشی و فرهنگی وزارت آموزش و پرورش در پاسخ به ادعای محمد بطحایی مبنی بر اجبار در پخش سرود سلام فرمانده گفت: خود ایشان باید این مسئله را اثبات کنند.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

مراسم ختم برادر گرامی دکتر علی اکبر صالحی، وزیر اسبق امور خارجه یکشنبه 28 اسفند 1401، در مسجد نور، برگزار شد.

وب‌گاه خبر آنلاین

جماران نوشت: مراسم ختم شادروان محمد صالحی برادر گرامی دکتر علی اکبر صالحی، وزیر اسبق امور خارجه امروز یکشنبه 28 اسفند 1401، در مسجد نور، برگزار شد.

وب‌گاه عصر ایران

سید محمد بطحایی دراین‌باره گفته که: «نمی‌دانم چرا دولت و وزارت آموزش و پرورش نسبت به مسمومیت سریالی دانش آموزان با خونسردی برخورد می‌کند. از این جهت به عنوان یک معلم که در سیستم آموزش و پرورش بودم، به خاطر خونسردی، بی‌تفاوتی و بی‌خیالی مسئولان این وزارتخانه از مردم عذرخواهی می‌کنم.»

وب‌گاه خبر آنلاین

بیش از سه ماه از ماجرای مسمومیت‌های سریالی دختران در مدارس شهرهای مختلف می‌گذرد و واکنش وزارتخانه آموزش و پرورش تقریباً هیچ است.