سه‌شنبه 1 خرداد 1403

سید محمد بطحایی

سید محمد بطحایی

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - رئیس سازمان سما دانشگاه آزاد اسلامی با اشاره به فرصت بسیار ارزشمند ایجادشده در زمینه توسعه مهارت‌آموزی و تاکیدات رهبری در خصوص جهش تولید افزود: یکی از ارکان ضروری و مهم رسیدن به جهش تولید، آموزش و به ویژه مهارت‌آموزی نیروی کار است که باید با امکانات در اختیار بیشترین استفاده را از این فرصت داشته باشیم.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

دولت دوازدهم با عزل وزیر صمت به یک قدمی حد نصاب برکناری وزراء رسید و احتمالا باید از مجلس شورای اسلامی دوباره رای اعتماد بگیرد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز؛ زینب‌موسوی: برکناری رضا رحمانی از وزارت صمت علاوه‌بر آنکه دولت روحانی را به افتادن کابینه از حد نصاب نزدیک‌تر کرد، نسبت به 7 تغییر قبلی در کابینه دوم روحانی، حواشی پررنگ‌تری داشته است. یک روز پس از برکناری رحمانی از این وزارتخانه اقتصادی مهم که هشتمین تغییر در دولت دوازدهم محسوب می‌شود، روابط عمومی دفتر رئیس‌جمهوری به ادعای او درباره دلایل برکناری‌اش پاسخ داد.

خبرگزاری دانا

برکناری رضا رحمانی از سمت وزارت صنعت، هشتمین تغییر و تحول در ترکیب هیئت دولت دوازدهم بود، حالا دولت دوازدهم تنها یک گام برای افتادن از حدنصاب فاصله دارد.

وب‌گاه مشرق نیوز

گزارش زیر درباره وزرای دولت دوازدهم را که در سال 98 از مجلس دهم کارت زرد گرفته‌اند، در ادامه بخوانید.

خبرگزاری تسنیم

گزارش تسنیم درباره وزرای دولت دوازدهم که در سال 98 از مجلس دهم کارت زرد گرفته‌اند، را در ادامه بخوانید.

خبرگزاری تسنیم

پیش از با صرف هزینه های گزاف، شبکه اجتماعی سینا در آموزش و پرورش طرح ریزی و اجرا شد و حال در دور جدید، از شبکه "شاد" برای آموزش مجازی دانش آموزان رونمایی شده و خبری از تعیین تکلیف سینا نیست!

خبرگزاری دانا

وزیر سابق آموزش و پرورش گفت: بزودی با رفتن ویروس منحوس کرونا، همه با هم مدارس را خانه‌تکانی می‌کنیم و دانش‌آموزان با نشاط و امید به مدارس بازخواهند گشت.

خبرگزاری تسنیم

نگارش 2 نامه توسط بطحایی خطاب به جهانگیری، نامه به رئیس‌جمهور درباره رتبه‌بندی معلمان، نامه به رئیس دیوان محاسبات درباره کسر 45 درصد از حقوق دانشجومعلمان، نامه به رئیس سازمان امور اداری و استخدامی کشور و... که از پاسخ آنها خبری نیست!

خبرگزاری فارس