سه‌شنبه 1 خرداد 1403

سید محمد بطحایی

سید محمد بطحایی

خبرگزاری ایرنا

سنندج - ایرنا - معاون آموزش‌های عمومی و مهارتی دانشگاه آزاد اسلامی کشور گفت: مهارت آموزی و انطباق بین مهارت‌های نیروی انسانی با بازار کار حلقه مفقوده نظام آموزشی کشور است.

وب‌گاه مشرق نیوز

یوسف نوری توانست با کسب رأی اعتماد از نمایندگان مجلس شورای اسلامی، عنوان شصت و نهمین وزیر آموزش و پرورش ایران و شانزدهمین وزیر آموزش و پرورش بعد از انقلاب را از آن خود کند.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، آئین افتتاحیه اولین طرح ملی فبک توسط موسسه ایده محور رهش دوشنبه یکم آذر ماه سال جاری برگزار شد. این مراسم با حضور محمدمهدی رحیمی مدیرعامل موسسه رهش، سید محمد بطحایی رئیس سازمان سما، دکتر غلامرضا زکیانی عضو هیئت علمی دانشگاه علامه طباطبایی برگزار شد. در آئین افتتاحیه اولین طرح ملی فبک پیام تصویری آیت الله اعرافی مدیر حوزه‌های علمیه سراسر کشور برای...

خبرگزاری اکو نیوز

خبرگزاری تسنیم

وزیر اسبق آموزش و پرورش با اشاره به سه چالش بزرگ پیش روی وزیر جدید آموزش و پرورش گفت: تمرکز بر مدارس خاص یعنی تلاش برای ارتقای گروهی از دانش آموزان که اتفاقا از طبقات بالای اقتصادی جامعه هستند و این نوعی بی‌عدالتی آموزشی است.

خبرگزاری تسنیم

نخستین رویداد ملی فبک با موضوع تربیت مربی فلسفه برای کودکان با حضور اساتید برجسته علمی، دانشگاهی و حوزوی در تهران برگزار خواهد شد.

خبرگزاری تسنیم

چرا "آموزش‌وپرورش" باید بی‌سامان‌ترین وضعیت را در انتخاب وزیر داشته باشد؟ چرا کرسی وزارت "آموزش‌وپرورش" از کمترین ثبات برخوردار است؟ ریشه مشکل کجاست و مسئله اصلی چیست؟

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - «حسین مظفر»، «سید محمد بطحایی»،«علی احمدی» و «محمود فرشیدی» وزیران پیشین آموزش و پرورش در نامه‌ای به نمایندگان مجلس شورای اسلامی از «مسعود فیاضی» وزیر پیشنهادی آموزش و پرورش حمایت کردند.

وب‌گاه الف

وزرای سابق آموزش و پرورش در نامه‌ای مشترک به نمایندگان مجلس شورای اسلامی نوشتند: درخواست داریم که در صورت صلاحدید و پس‌از ارزیابی توانمندی‌ها و برنامه‌های آقای فیاضی، به ایشان فرصت بدهید تا در سمت وزیر آموزش و پرورش با مدیریتی جهادی ایفای مسؤولیت کند.

خبرگزاری مهر

برخی از وزرای سابق آموزش‌وپرورش در نامه ای به نمایندگان محترم مجلس شورای اسلامی از مسعود فیاضی وزیر پیشنهادی آموزش و پرورش حمایت کردند.

وب‌گاه مشرق نیوز

وزرای سابق آموزش و پرورش در نامه‌ای مشترک به نمایندگان مجلس شورای اسلامی نوشتند: درخواست داریم که در صورت صلاحدید و پس‌از ارزیابی توانمندی‌ها و برنامه‌های آقای فیاضی، به ایشان فرصت بدهید.

وب‌گاه فرارو

دبیرکل مجمع فرهنگیان ایران اسلامی گفت: از نظر من وزیر آموزش و پرورش باید مورد اعتماد هیات دولت باشد، خصوصا شخص رییس‌جمهور باید به او نگاه ویژه‌ای داشته باشد. این فرد نباید پشت در اتاق رییس‌جمهور گیر کند و هر وقت اراده کند بتواند با او و افراد اثرگذار ارتباط برقرار کند.

وب‌گاه خبر آنلاین

ایسنا نوشت: سیزدهمین دوره دولت جمهوری اسلامی ایران به ریاست سید ابراهیم رییسی از 12 مرداد 1400 آغاز شد. رییسی اسامی وزرای پیشنهادی خود را 20 مرداد به مجلس یازدهم ارائه کرد و پس از حضور وزرای پیشنهادی در کمیسیون‌های تخصصی پارلمان، از روز شنبه 30 مرداد 1400 جلسات بررسی صلاحیت وزرای پیشنهادی در صحن یازدهمین مجلس شورای اسلامی به ریاست محمدباقر قالیباف آغاز شد و تا چهارشنبه عصر ادامه یافت...

خبرگزاری ایسنا

سیزدهمین دوره دولت جمهوری اسلامی ایران به ریاست سید ابراهیم رییسی از 12 مرداد 1400 آغاز شد. رییسی اسامی وزرای پیشنهادی خود را 20 مرداد به مجلس یازدهم ارائه کرد و پس از حضور وزرای پیشنهادی در کمیسیون‌های تخصصی پارلمان، از روز شنبه 30 مرداد 1400 جلسات بررسی صلاحیت وزرای پیشنهادی در صحن یازدهمین مجلس شورای اسلامی به ریاست محمدباقر قالیباف آغاز شد و تا چهارشنبه عصر ادامه یافت تا ترکیب دولت...