سه‌شنبه 1 خرداد 1403

سید محمد بطحایی

سید محمد بطحایی

وب‌گاه خبر آنلاین

یکبار دیگر انتشار ویدیویی از همخوانی دانش‌آموزان در کلاس درس جنجال‌برانگیز شد.

خبرگزاری تسنیم

هنوز در جامعه هدف سازمان نهضت سوادآموزی یعنی گروه سنی 10 تا 49 سال همچنان یک میلیون و 700 هزار بیسواد مطلق در کشور وجود دارد؛ 700 تا 900 هزار دانش‌آموز بازمانده از تحصیل و بی‌میلی بیسوادان برای باسواد شدن، دو چالش بزرک در مسیر ریشه‌کنی بیسوادی است.

خبرگزاری تسنیم

وزیر اسبق آموزش و پرورش با بیان اینکه کاستی‌هایی در نظام آموزش و پرورش داشته و داریم و هم‌اکنون آنچه کاشتیم را درو می‌کنیم، تاکید کرد: گفت‌وگوی غیرنمایشی با نوجوانان و جوانان را باید کلید بزنیم.

خبرگزاری تسنیم

امروز 6 سال از نخستین مرتبه‌ای که مقام معظم رهبری در تذکری صریح، خواستار ورود اسناد لانه جاسوسی به کتاب‌های درسی شدند، می‌گذرد؛ مطالبه‌ای که تا به امروز محقق نشده و مسولان وقت آموزش و پرورش همچنان پاسخگو نیستند!

وب‌گاه گسترش

سید محمد بطحایی وزیر اسبق آموزش و پرورش گفت: امروز باید اعتراف کنیم که ریشه‌های تربیتی در بروز اتفاقات اخیر، خیلی تاثیر گذاشته و نظام آموزش و پرورش عمومی ما باید به صورت جدی مورد واکاوی قرار بگیرد و بازنگری شود و دانش‌آموزان ما با روش‌های صحیح ابراز عقیده و نظر و اعتراض کاملا آشنا شوند و تمرین کنند و فقدان این موضوع، همان مشکلی است که ما در آموزش و پرورش داریم.

خبرگزاری دانا

رئیس فدراسیون ووشو از آمادگی این فدراسیون برای همکاری با 800 مرکز سما در سطح کشور خبر داد.

وب‌گاه خبر آنلاین

ایسنا نوشت: حجت‌الله عبدالملکی وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی اولین وزیر دولت سیزدهم است که پیش از یک سالگی دولت از سمت خود کناره‌گیری می‌کند. استعفایی که 18 بار در دولت‌های جمهوری اسلامی صورت گرفته است.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

استعفاء و کناره‌گیری وزرا در دولت‌های مختلف جمهوری اسلامی مسبوق به سابقه است و با استعفای حجت عبدالملکی در دولت سیزدهم، تاکنون 18 وزیر در دولت‌های مختلف از سمت خود کناره‌گیری کرده‌اند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

دو دولت یازدهم و دوازدهم به ریاست حسن روحانی با استعفای 8 وزیر رکورددار است و در دولت هفتم و هشتم به ریاست سید محمد خاتمی هیچ وزیری از سمت خود کناره‌گیری نکرده است.

وب‌گاه الف

در میزگردی پیرامون لو رفتن سؤالات امتحانات نهایی و ابهامات مصوبه جدید کنکوری شورای عالی انقلاب فرهنگی، مطرح شد که این مصوبه به خانواده‌ها هزینه اضافی تحمیل می‌کند؛ از سوی دیگر اهمیت کنکور نزد خانواده‌ها موجب شده والدین برای آینده فرزندشان حاضر شوند خودرو یا حتی کلیه‌شان را بفروشند!

وب‌گاه الف

در میزگرد فارس پیرامون لو رفتن سؤالات امتحانات نهایی و ابهامات مصوبه جدید کنکوری شورای عالی انقلاب فرهنگی، مطرح شد که این مصوبه به خانواده‌ها هزینه اضافی تحمیل می‌کند؛ از سوی دیگر اهمیت کنکور نزد خانواده‌ها موجب شده والدین برای آینده فرزندشان حاضر شوند خودرو یا حتی کلیه‌شان را بفروشند!