سیل داراب یک کشته بر جا گذاشت
رئیس اورژانس استان فارس از وقوع سیل در یکی از روستاهای داراب خبر داد و گفت: یکی از عشایر منطقه در این سیل جان خود را از دست داد.
به گزارش مشرق، محمدجواد مرادیان اظهار داشت: وقوع سیل در روستای سنگ چارک شهرستان داراب در استان فارس، عصر امروز باعث غرق شدن یکی از عشایر منطقه شد.
وی افزود: این حادثه در ساعت 19:52 امروز رخ داد و بر اثر آن آقای 70 ساله که از عشایر منطقه بود، غرق شد.
رئیس اورژانس فارس ادامه داد: بلافاصله پس از اعلام حادثه به اورژانس، یک دستگاه آمبولانس به منطقه اعزام شد اما سیلاب سبب غرق شدگی این مرد 70 ساله شد.
منبع: مهر