یک‌شنبه 8 مهر 1403

سیل مهربانی 100 اتحادیه البرز در راه کنارک سیستان / ارسال کمک اصناف و تجار با خودروهای سپاه

خبرگزاری دانا مشاهده در مرجع
سیل مهربانی 100 اتحادیه البرز در راه کنارک سیستان / ارسال کمک اصناف و تجار با خودروهای سپاه

علی ترکاشوند گفت: کسبه اصناف، تجار، بازرگانان و خیرین، بسیجیان و معتمدین 100 اتحادیه البرز برای جمع آوری اقلام مورد نیاز سیل زدگان کنارک سیستان با بسیج اصناف مشارکت می کنند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ مسئول سازمان بسیج اصناف البرز در گفت‌وگو با خبرنگار تیتریک، گفت: هیچگونه دستورالعمل یا بخش نامه رسمی برای ارسال کمک به سیل زدگان کنارک در سیستان و بلوچستان دریافت نکرده ایم اما بر حسب وظیفه و اعلام به فرماندهان حوزه بسیج اصناف، تا پایان هفته جاری کمک ها جمع آوری می شود.

علی ترکاشوند با اشاره به اینکه کسبه اصناف، تجار، بازرگانان و خیرین، بسیجیان و معتمدین کمک های خود را در قالب اقلام ضروری به مردم سیل زده به اصناف تحویل دهند، افزود: چراغ والر، پتو، مواد غذایی، کف کش، شوینده های بهداشتی و پوشاک مورد نیاز بانوان و کودکان، بخاری برقی، کفش و فرش از جمله این اقلام است. وی اقلام مورد نیاز سیل زدگان را 15 قلم برشمرد و اظهار داشت: اقدام واحدهای صنفی خود جوش بوده و بر اساس ظرفیتی که دارند پای کار کمک به هموطنان خود برآمده اند، در واقع بیش از 100 اتحادیه استان البرز در زمینه مواسات و همدلی برای همراهی سیل زدگان مشارکت خواهند کرد. ترکاشوند با اشاره به اینکه مردم می توانند کمک های خود را به شماره حساب 6037997950041245 واریز کنند، تصریح کرد: به دستور سردار حیدرنیا فرمانده سپاه امام حسن مجتبی (ع) البرز برای حمل و نقل اقلام جمع آوری شده توسط کسبه و واحدهای صنفی، خودروهای رایگان در اختیار بسیج اصناف قرار خواهد. انتهای پیام /