چهارشنبه 2 آبان 1403

سیل

سیل

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی مازندران با اشاره به فعالیت 18 معدن زغال سنگ گفت: دو شرکت معدنی به دلیل شرایط ناایمن پلمب شدند زیرا 30 تونل استخراجی ناایمن داشتند.

وب‌گاه تابناک

وب‌گاه دنیای اقتصاد

مدیر درمان دانشگاه علوم پزشکی مازندران گفت: مصرف الکل تقلبی در غرب مازندران 2 کشته و سه مسموم برجا گذاشت.

وب‌گاه خبر آنلاین

شمار قربانیان بارندگی شدید و سیل و رانش زمین در نپال به بیش از 100 نفر رسید.

وب‌گاه عرشه آنلاین

‌وقتی حجم وسیعی از هوا روی منطقه سیبری و قطب شمال قرار می‌گیرد به آن توده هوای سیبری گفته می‌شود. معمولا خاصیت قطب با هوای فوق العاده سرد و خشک همراه است. رئیس مرکز ملی پیش‌بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوای سازمان هواشناسی می‌گوید: «یک حجم وسیعی از هوا وقتی در یک منطقه بماند، خاصیت دما و رطوبتی آن منطقه را به خود می‌گیرد و به آن توده هوا گفته می‌شود.» صادق ضیائیان ادامه می‌دهد: «حالا...

وب‌گاه ورزش سه

یاران میلاد عبادی پور پس از وقفه‌ای طولانی به میدان می‌روند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: سازمان هواشناسی اعلام کرد: امروز (یکشنبه) در استان های گیلان، مازندران، گلستان، قزوین، البرز، تهران، قم، شمال اصفهان، خراسان رضوی، خراسان جنوبی، جنوب کرمان و شمال سیستان و بلوچستان بارش ادامه خواهد داشت.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: مفاصل فرد مبتلا به آرتریت (آرتروز) زمانی که هوا سردتر می شود شروع به چروک شدن می کنند و با کاهش جیوه سفت و دردناک می شود.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

مفاصل فرد مبتلا به آرتریت (آرتروز) زمانی که هوا سردتر می شود شروع به چروک شدن می کنند و با کاهش جیوه سفت و دردناک می شود.

وب‌گاه مشرق نیوز

اقشار مختلف مردم در سراسر کشور نسبت به خبر شهادت «سید حسن نصرالله» و جنایات رژیم صهیونیستی در فلسطین و لبنان واکنش نشان دادند.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: دبیرکل جامعه روحانیت مبارز در پیامی با تسلیت شهادت سیدحسن نصرالله گفت: شهید نصرالله از چهره‌های برجسته و تاثیرگذار تاریخ معاصر منطقه است و راه و مکتب سید مقاومت هم‌چنان پیشرو و نورافشان خواهد ماند.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، مصطفی پور محمدی در این پیام افزود: شهادت سید استواری و رشادت، مرد تدبیر و عمل، فرمانده خبیر و شجاع، و نماد مدیریت عقلانی و انقلابی، حضرت سیدحسن نصرالله اعلی الله مقامه، بر امت اسلام مبارک باد. وی ادامه داد: بی‌تردید شهید سیدحسن نصرالله از چهره‌های برجسته و تاثیرگذار تاریخ معاصر منطقه است. پورمحمدی افزود: مطمئناً راه و مکتب سید مقاومت هم‌چنان پیشرو...

خبرگزاری مهر

حجت‌الاسلام مصطفی پورمحمدی در پیامی تاکید کرد: سگ‌های هار صهیون و اربابان جهانخوار و بزدلان و فرومایگان وابسته خواب راحت نخواهند داشت.